English Version
English

سیگار و محبت

سیگار و محبت

سومین جلسه از دور چهارم کارگاه های آموزشی ویلیام وایت کنگره۶۰ نمایندگی گرگان، با استادی مسافر میثم، نگهبانی مرزبان محترم مسافر مهدی و دبیری مسافر علیرضا با دستور جلسه " وادی چهاردهم وتأثیر آن روی من " جمعه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ ساعت 7:30 صبح در پارک همکلاسی برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان میثم هستم مسافر ویلیام. از نگهبان و دبیر تشکر می کنم . دستور جلسه وادی چهاردهم است.
من همیشه صبح زود به یاد ترک سیگار و ترک اعتیاد بوده ام و خاطره ناخوشی از صبح بیدار شدنم دارم زمانی که بیدار می شدم بدترین حال و احساس ممکن را داشتم و نمی دانستم که به خاطر اعتیاد و خصوصا سیگار است.

به این فکر می کردم که وادی چهاردهم را چگونه به سیگار ربط بدهم، این چیزی که عرض می کنم به طور مطلق نیست ولی شما نمی توانید یک شخص سیگاری را پیدا کنید که از نظر عشق و محبت آن حس و حال واقعی یک انسان را داشته باشد من بعید می دانم خیلی نادر می تواند باشد زیرا که یک فرد سیگاری تمام اعصابش وابسته به سیگار است اگر سیگار خودش را کشیده باشد اعصاب پاراسمپاتیک او خوب عمل می کند و این یک حالت نسبی دارد و این جمله معروف که (اعصابم به هم ریخته و باید سیگار بکشم) را همه ما گفته ایم این در قسمت آشکار است ولی در باطن هم به همین شکل است و شخص سیگاری که اعصابش به هم ریخته حتماْ باید سیگار بکشد.

همه ما در لژیون ویلیام آموزش گرفتیم که اعصاب پاراسمپاتیک ما به نیکوتین و سیگار نیازمند است تا به تعادل و آرامش برسد، حتی بعضی ها می‌گفتند وقتی که صبح از خواب بیدار میشدم اگر دو سه نخ سیگار مصرف نمی کردم به آرامش نمی رسیدم، خب این شخص چطور می تواند به خودش و به اطرافیان خودش و هستی عشق و محبت داشته باشد.
به نظر من روش کنگره 60 برای درمان سیگار مانند یک معجزه است و به راحتی نباید از کنار آن بگذریم زیرا سادگی آن شاید برای ما گول زننده باشد، سیگار برای ما مثل یک هیولای چند سر بوده وقتی که بارها و بارها آنرا کنار می گذاشتیم و دوباره صبح موقع بیدار شدن اولین عمل ما سیگار کشیدن بوده است.

وقتی وارد کنگره 60 می شویم بعد از گذشت دوماه از سفرمان راهنما و دیگران به ما لژیون سیگار را توصیه می کنند. من هم خیلی راحت وارد لژیون ویلیام شدم و از آدامس نیکوتین خوراکی استفاده کردم و بدن من تامین شد اما باید مراقب باشم که راحتی این کار من را گول نزند زمانی که سفر سیگار خودم را شروع کردم به دوست خودم آقا مهدی توصیه کردم که این روش و داروی نیکوتین خوراکی بسیار خوب می باشد و نیکوتین بدن را تامین می کند ایشان می گفتند که من زمانی که سیگار می کشم از دود آن لذت می برم و نمی دانم با این چگونه کنار بیایم به نظر من هرکس یک نقطه اتکایی به سیگار دارد که آنرا باید از ذهن خود پاک کند و این کار با آموزش و جهان‌بینی صورت می گیرد.
از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید از همه شما ممنونم.

تایپ مسافر محمد
تندرست و شادکام باشید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .