English Version
English

گروه خانواده - مسابقات جام عقاب طلایی تیراندازی باکمان همسفران کنگره ۶۰

گروه خانواده - مسابقات جام عقاب طلایی تیراندازی باکمان همسفران کنگره ۶۰

بعد از پشت سر گذاشتن ترافیک خسته‌کننده غرب به شرق، ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه وارد باشگاه تیراندازی باکمان تختی شدم. با دیدن جنب‌وجوش اعضا و انرژی بی‌نظیر باشگاه خستگی مسیر را فراموش کردم. شرکت‌کنندگان و سرپرستان تیم‌ها همه در تکاپو بودند؛ یکی کمانش را چک می‌کرد، یکی به اعضای تیمش توصیه‌های لازم را می‌کرد و یکی مشغول گرم کردن بود. هر چه ساعت به ۱۱ نزدیک‌تر می‌شد، جنب‌وجوش کمتر شده و شرکت‌کنندگان به خط آتش نزدیک‌تر می‌شدند. سرانجام یکی دو دقیقه بعد از ساعت یازده، سوت آغاز مسابقه توسط داور به صدا درآمد و کمانداران حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای در دو گروه کامپوند و ریکرو روی خط آتش و مقابل سیبل مشخص‌شده خود قرار گرفتند.

کمانداران همانند سه هفته گذشته، در قالب تیم‌های چهارنفره در بخش کامپوند و ریکرو در مسافت هجده متر باهم به رقابت پرداختند و امتیازات کسب‌شده در دور مقدماتی، مسابقه انفرادی و مسابقه تیمی برای هر تیم توسط داوران ثبت گردید. در پایان این دوره از مسابقات، تیم‌های برتر تعیین خواهند شد.

در مسابقات هفته چهارم، تیم سردار به سرپرستی همسفر کیمیا در مقابل تیم ققنوس به سرپرستی همسفر شهناز و تیم رعد به سرپرستی همسفر فاطمه منتظری در مقابل تیم سیلور به سرپرستی همسفر کیانا قرار گرفتند. همچنین تیم سیمرغ به سرپرستی همسفر مریم با تیم عقاب سفید به سرپرستی همسفر فاطمه شهریاری به رقابت پرداخت. نتیجه رقابت این تیم‌ها در هفته چهارم به شرح زیر می‌باشد:

گروه داوری مسابقات:
سر داور و میزD.O.S.: همسفر معصومه
داوران خط: همسفر نرگس و همسفر آزاده

ضمن سپاسگزاری از تیم داوری و مسئولین باشگاه تیراندازی باکمان کنگره ۶۰ جهت برگزاری یک مسابقه مفرح و به‌یادماندنی، خدمت تیم‌های برتر تبریک عرض نموده و برای این عزیزان آرزوی موفقیت در مسابقات استانی و کشوری را داریم.

مرزبان کشیک گروه خانواده: همسفر مریم
عکس، تهیه گزارش و ویراستاری: همسفر خندان رهجوی کمک راهنما همسفر کیمیا (لژیون سوم)
ارسال: همسفر زینب مرزبان خبری گروه خانواده
همسفران باشگاه تیراندازی باکمان کنگره ۶۰
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .