English Version
English

حس خوب با بخشش

حس خوب با بخشش

جلسه اول از دور سوم جلسات سردار با دستور جلسه گلریزان با استادی کمک‌راهنما همسفر سمیه و نگهبانی همسفر فاطمه و دبیری همسفر فریده روز دوشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان سمیه هستم همسفر مجید. خدا را شاکرم که دوباره این جایگاه را تجربه می‌کنم. از خداوند می‌خواهم کمک کند تا ۱۴ جلسه بعدی، جلسات پر باری باشد. همان قدر که همان ۶ میلیونی که می‌بخشیم اهمیت دارد حضور در جلسات که ماهی یک بار برگزار می‌شود هم اهمیت زیادی دارد. با حضور در جلسات سردار می‌‌توانیم پیام لژیون سردار را به دیگر اعضا منتقل کنیم. سال گذشته اعضای لژیون سردار نمایندگی ۲۰ نفر بود و امسال هم همان ۲۰ نفر است. تفاوت امسال با سال گذشته این است که امسال بنده این افتخار را داشتم که به عنوان دنور در نمایندگی حضور داشته باشم. انشاالله در سال‌های آينده در نمایندگی پهلوان هم خواهیم داشت. روز گلریزان وقتی مسافرم خواست که دنوری را اعلام کنم تمام وجودم می‌لرزید. خیلی احساس نابی بود. امیدوارم که همه عزیزانی که خواستار دریافت این حس هستند بتوانند به زودی این حس را تجربه کنند.

سخنانم در مورد دستور جلسه را با فرمایش جناب مهندس شروع می‌کنم که می‌فرمایند: اگر ما بخواهیم چیزی را بگیریم باید چیزی را بدهیم. حالا این موضوع می‌تواند حتی دریافت یک حس خوب باشد. باید چیزی را بدهیم تا بتوانیم این حس را به‌دست بیاوریم. در رابطه با گلریزان هم باید بگویم عزیزانی که در این جشن شرکت کرده‌اند اگر حس و حال خوب را دریافت کرده‌اند قطعا چیزی را داده‌اند و این برایم جالب بود. یکی از رهجویان خود من روز اول که در لژیون نشست گفت به اجبار مسافرش به کنگره آمده است. به او گفتم بنشین و ببین آیا می‌توانی با راهنما ارتباط برقرار کنی؟ رهجویی است که خیلی سخت وارد کنگره شد ولی روز گلریزان گفت حس و حالی دارد که تا کنون آن را تجربه نکرده است و این‌ها همه به خاطر آموزش‌های کنگره است.

آقای مهندس می‌فرمایند: پهلوانی به زور و بازو نیست. پهلوانی به قلب بزرگ داشتن است. برای همین عزیزانی که در کنگره پانصد میلیون می‌بخشند لقب پهلوان داده است. چرا که آن‌ها دل‌های بزرگ و بخشنده‌ای دارند. خوشبختانه در کنگره همسفران پهلوان هم داریم و می‌بینیم که همسفران هم شال پهلوانی را از جناب مهندس دریافت می‌کنند. تمام این‌ها به خاطر آموز‌ش‌های ناب کنگره است. شخص بنده چند سال بود که عضو لژیون سردار بودم و امسال توانستم دنور باشم. این همان جمله پله پله جناب مهندس است. استاد امین در یکی از شعب فرمودند: کسی که آموزش‌های کنگره را دریافت کرده باشد می‌‌تواند حال خوش را هم تجربه کند. این حال خوب می‌تواند باعث سی‌دی نوشتن، حضور در پارک و بخشیدن در جشن گلریزان باشد. از این که می‌توانم عضو این لژیون باشم و این حس خوب را تجربه کنم خدا را شاکرم. ممنون که به صحبت‌های من توجه کردید.

عکس: همسفر زینب رهجوی کمک‌راهنما همسفر معصومه لژیون یکم 

تایپ: همسفر زینب رهجوی کمک‌راهنما همسفر معصومه لژیون یکم و همسفر سپیده رهجوی کمک‌راهنما همسفر شیوا لژیون دوم 

درج و ارسال: همسفر سپیده رهجوی کمک‌راهنما همسفر شیوا لژیون دوم 

همسفران نمایندگی قیدار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .