English Version
English

محبت جریان لژیون سردار

محبت جریان لژیون سردار

جلسه چهاردهم از دوره دوم از سری کارگاهای آموزشی لژیون سردار، نمایندگی حافظ با استادی دنورمسافر منصور نگهبانی مسافر علی اصغر و دبیری مسافر محرم با دستور جلسه "گلریزون" در روز چهارشنبه در تاریخ ۱۱ آبان ۱۴۰۱ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
خوشحالم از اینکه در جمع شما قرار دارم و هر هفته شاهد افزایش اعضا در لژیون سردار هستیم؛ انشالله که روزبه‌روز لژیون سردار در نمایندگی حافظ قوی‌تر شود. هفته قشنگ گلریزون را پیش رو داریم و ما پیشگام شدیم تا برای این هفته برنامه‌ریزی کنیم تا هفته خوبی را پشت سر بگذاریم و منبع مالی محکم‌تری داشته باشیم. برای ساکنانی که می‌خواهند بنای خرابی را آباد کنند، حالا می‌توان این بنا جسم باشد که ساکنین خراب همان سلول‌ها هستند که در اثر مصرف مواد از بین می‌روند و در کنگره ۶۰ با متدد DST این سلول‌ها احیاء می‌شوند و به تعادل می‌رسند. این مسئله خارج از جسم هم وجود دارد مثل خود فرد خانواده، جامعه که بایستی آباد بشود.
در مورد این مسئله همه تجربه داشتیم که با چه حال و اوضاع نابسامان خود و خانواده به کنگره ۶۰ مراجعه کردیم و همان نمایندگی و خدمتگزاران که از قدیم این بنا و این سیستم را راه‌اندازی و نگه‌داری کرده بودند و باعث شد من در آن نمایندگی و سیستم به درمان برسم و خودم و خانواده‌ام از ویرانی نجات پیدا کنیم و آباد بشویم‌. امروز وظیفه ماست که این راه را ادامه بدهیم و این بنا را آباد کنیم و آباد نگه‌داریم و خدمتگزار باشیم تا افرادی که بعد از ما می‌آیند به درمان برسند و از تاریکی‌ها نجات پیدا کنند.
حامی لژیون سردار خود استاد سردار است؛ این موضوع را من خودم به عینه احساس کردم و به این موضوع رسیدم و بازتاب خدمت من در لژیون سردار به زندگی من بازگشت و این موضوع نه‌فقط برای من بلکه برای سایرین هم این‌گونه بوده است که شخص امروز پهلوان می‌شود، دنور می‌شود و عضو لژیون سردار می‌شود. روزهای اول برایم سخت بود صبر کردم تحمل کردم و با قلبم پیش رفتم که در لژیون سردار قلب و خواسته مهم‌ترین موضوع است و کلید لژیون سردار قلب و خواسته هست. وقتی محبت جاری می‌شود و ما بخواهیم که بنایی را آباد یا احداث کنیم زمین و زمان به ما کمک می‌کند تا به خواسته خود برسیم.

 
بعد از درمان متوجه خواهیم شد که چه کار بزرگی را انجام داده ایم.در هفته گلریزان من سعی می کنم از افرادی باشم و در این مسیر تمام تلاش خودم را بکنم.چرا که فقط رهایی و به تعادل رسیدن جسم کافی نیست باید معنویات هم رشد کند و به جهان روشنایی ها وارد بشویم؛ همان طور که در جهان تاریکی ها نیروهای منفی حمایتمان کردند در جهان روشنایی ها هم حمایتمان می کنند.من هرگز فراموش نمی کنم که هم از نظر مالی و جانی به چه درجه ای رسیده بودم که در کنگره ۶۰ به تعادل مالی و جانی رسیدم و من مطمن هستم که نیروهای الهی به ما کمک خواهند کرد.
تایپ:مسافرمحرم
عکاس :مسافر رضا
تنظیم و ارسال:مسافر یونس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .