English Version
English

یک راه هست در دنیا آن هم راه راستی است

یک راه هست در دنیا آن هم راه راستی است

جلسه دوم ، از دوره سی‌وچهارم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰؛ نمایندگی امین قم، ویژه مسافران با استادی کمک راهنمای محترم مسافر محمد، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر حمید، با دستورجلسه «وادی هفتم و تأثیر آن روی من» روز سه‌شنبه ۲9 شهریورماه ۱۴۰۱ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد :

سلام دوستان محمد هستم یک مسافر
از همه دوستان که نوشتارها را خواندند متشکرم و همچنین تشکر می کنم ازآقا ابراهیم راهنمای لژیون نهم و ایجنت و گروه مرزبانی و نگهبان جلسه که به من اجازه دادند که در این جایگاه بنشینم و ضمن خدمت آموزش بگیرم شعبه امین مثل خانه برای من می‌ماند چون من در این جا رها شدم و برای آموزش و خدمت به شعبه دلیجان رفتم و خوبی کنگره به همین است که وقتی پیوند محبت باشد انگار که در یک خانواده هستیم ممکن است که برادر خودتان را ببینید آنقدر خوشحال نشوید تا یک برادر لژیونی یادوست خود را در کنگره می‌بینید و این از شگفتی‌های کنگره 60 است.

    

دستور جلسه امروز وادی هفتم است «رمز و رازکشف حقیقت در دو چیز است یکی یافتن راه و دیگری آنجه برداشت می‌‍کنید». مسئله اول یافتن راه است که خداوند در کتاب آسمانی بعد از حمد وستایش به آن اشاره می کند و بیان می‌کند که ما را به راه راست هدایت فرما  و این مسئله آنقدر مهم است که حتی در ایران باستان هم به آن پرداخته شده است و گفته شده است که یکی راه است در دنیا و آن هم راه راستی است که هر دو یکی است حالا در مسئله اعتیاد بخواهیم صحبت کنیم راه توسط جناب آقای مهندس پیدا شده است و اکنون لطف خداوند بوده است که من در این صندلی بنشینم برداشت من چیست؟ آمده‌ام درمان شوم یا ترک کنم و فقط مواد نزنم یا اینکه نه تغییر کنم و در زندگی به تعادل برسم در جامعه هستند کسانی که به روش‌های مختلف و در جاهای مختلف مواد مخدر را ترک کرده‌اند و ادعا می‌کنند که بیست سال مواد مصرف نمی‌کنند و از این گونه افراد در جامعه زیاد هستند، آیا به تعادل رسیده‌اند آیا شهروند صالحی هستند؟ آیا کاری که در کنگره انجام می‌شود در آن‌ها صدق می‌کند باید در زندگی پدر خوبی باشیم کارمند خوبی باشیم کارگر خوبی باشیم دست فروش خوبی باشیم و در جایگاهی که هستیم خوب باشیم؟

برداشت‌ها خیلی مهم است که در کنگره 60 چه برداشت می‌کنم چون منابع یکی است آن بذر و دانه برای همه یکی است حالا وظیفه من است که با تزکیه و پالایش و نوشتن سی‌دی‌ها و اگر در سفر اول هستم شربت خودم را به موقع بخورم و کارهای که کنگره از من می خواهد انجام بدهم و زمین ذهنم را آماده کشت کنم چون بذر کنگره کاملا آماده است در زمینی که آماده کشت باشد وقتی که زمین شهر درونی من کاملا آماده کشت باشد و از سنگ‌های بزرگ پاک شود می‌توانم برداشت محصول خوبی داشته باشم و آنموقع می‌توانم خودم خوب زندگی کنم و اجازه بدهم دیگران نیز در آرامش و آسایش زندگی کنند. جناب سعدی در شعری که به نظرمن پیام هستی هم می‌تواند باشد چنین می‌گوید: چند راه دارد و بی راه می رود / بگذارتا بیفتد و بیند سزای خویش را. خداوند می فرماید ما راه را نشان دادیم هستند کسانی که شکر گذارند و کسانی که کفر می‌کنند که آن‌ها جزوکسانی هستند که به عذاب خداوند گرفتار می‌شوند.

تصاویری از خدمت‌گزاران

اعلام سفر

 

برگزاری لژیون ها

دعای کنگره

لژیون خدمتگزار : لژیون نهم

عکاس: مسافر علی رضا(لژیون دوم)

تایپ: مسافرمحمد (لژیون دوم )

ارسال خبر: مسافر احمد (لژیون یکم )

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .