English Version
English

لژیون سردار نمایندگی آکادمی

لژیون سردار نمایندگی آکادمی

پنجمین جلسه از دوره هفتم لژیون سردارخانم های مسافر نمایندگی آکادمی، با استادی مسافر نیوشا، نگهبانی مسافر فرحناز و دبیری مسافر مهسان، با دستور جلسه «خدمت مالی و تاثیر آن روی زندگی من» در روز یکشنبه 20 شهریور ۱۴۰۱ راس ساعت ۱۳:۰۰ آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان نیوشا هستم یک مسافر.
شاکر خداوند هستم که بازهم در این جایگاه قرار گرفتم و اذن خدمت به من داده شد.
در مورد دستور جلسه حتمن این را شنیده‌اید که دیگران کاشتند و ما برداشت کردیم، حال ما باید بکاریم دیگران برداشت کنند. در ادیان دیگر هم مثل دین اسلام زکات دارند، در دین اسلام یک‌پنجم مال به عنوان زکات پرداخت می‌شود در برخی ادیان می گویند یک‌دهم مالمان متعلق به ما نیست.
در کنگره هر هفته یا مواقعی هر روز، با اپلیکیشن مبلغی به عنوان حامی پرداخت می‌کردم. البته باورش برای خود هم سخت بود که هیچوقت لنگ نبودم و هر دربسته‌ای برایم باز می شد. حتی یکبار که به دنبال دارویی بودم که به‌سختی گیر می آمد، از رادیولوژی تماس گرفتند و گفتند: دارو آماده است. از این قبیل اتفاقات خیلی برایم رخ می‌داد و به همین علت می‌دانستم طبق قوانین پیش می روم. زیرا همه چیز در دنیا طبق نظم و قوانین است که اگر اجرا کنیم به مشکلی برنمی‌خوریم.

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-09-19%20at%208.25.02%20PM.jpeg

جناب مهندس همیشه می‌گویند: «ما حسابمان با کنگره صفر است.» ولی من می‌دانم باید زکات رهایی و حال خوشم را پرداخت کنم. مثل‌اینکه من یک خانه دارم و می‌خواهم آن را بفروشم، قطعاً با یک قیمت مناسب و بالا اینکار را انجام می‌دهم؛ اما اگر بانک خانه را به مزایده بگذارد، به هر قیمتی آن را می‌فروشد. پس من مواظب هستم قوانین این دنیا را رعایت کنم.
مدتی که از کنگره دور ماندم چون از طریق اپلیکیشن هم نمی‌توانستم مبلغی واریز کنم، این کار به تعویق می‌افتاد و من هر روز تبعاتش را می‌دیدم و بابت اتفاقات و مشکلاتی که برایم پیش می‌آمد دنبال جواب و علت بودم که چرا این اتفاقات و مشکلات پیش می آیند، متوجه شدم که زکات مالم را پرداخت نکرده‌ام.
با مشارکتی که داریم باعث شویم شعب بیشتر برای افرادی که در مناطق دورتری زندگی می کنند و طی مسافت برای شان سخت است، ایجاد شود. این کار به خصوص برای خانم‌های مسافر که معمولاً کسی از مصرفشان خبر ندارد، بسیار مهم است؛ و هزاران دلیل دیگر که علتی است برای کمک من به کنگره.

گردآوری و تایپ: کمک راهنما مسافر مهسان –دبیر لژیون سردار آکادمی
ویرایش: همسفر فاطمه
عکس: گروه عکاسی نمایندگی آکادمی
ارسال: مسافر مهرانا
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .