English Version
English

شیشه مرا به خودش جذب می‌کند

شیشه مرا به خودش جذب می‌کند

جلسه یازدهم از دوره بیست و نهم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی مسافران و همسفران کنگرۀ 60، نمایندگی فردوسی مشهد با استادی کمک راهنمای محترم مسافر احمد، نگهبانی مسافر مجید و دبیری مسافر جعفر با دستور جلسه«تخریبهای شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد D.S.T» پنجشنبه 30 تیر ماه 1401 رأس ساعت 17 شروع بکار گردید.

خلاصه سخنان استاد
سلام دوستان احمد هستم یک مسافر؛ خداوند را شاکر و سپاسگزارم که یک‌بار دیگر این توفیق نصیبم شد تا در این جایگاه قرار بگیرم و آموزش ببینم و خدمت نمایم؛ و از تمامی دوستانی که به من اعتماد کردند و این فرصت را در اختیار من قراردادند  تشکر می‌کنم.
دستور جلسه در مورد (تخریب‌های شیشه و مخدرهای جدید و درمان آن با متد دی اس تی) هست. من خودم چون مصرف‌کننده شیشه بوده‌ام همیشه شیشه مرا به خودش جذب می‌کند و این دستور جلسه هم این‌گونه است.

من در اول مصرف‌کننده تریاک و شیره بودم و برای ترک آن به کلینیک ترک اعتیاد مراجعه کردم و سپس مصرف‌کننده متادون شدم باروزی 80 سی‌سی شربت متادون و دقیقاً صبح تا شب در حال چرت زدن بودم و بااینکه مدام در حال چرت زدن بودم بعد از مصرف اولین بار مصرف شیشه تا 48 ساعت بیدار بودم و نخوابیدم ، این امر ازنظر خودم یک معجزه بود برای من که یکسره در حال چرت زدن بودم چه اتفاقی افتاد که سه روز بیدار بوده‌ام و واقعاً در مورد ماده شیشه هیچ شناخت و آگاهی نداشتم و آرام‌آرام به‌جایی رسید که روزانه یک تا یک و نیم گرم مصرف شیشه داشتم و اگر 2 ساعت مصرف نمی‌کردم باید می‌خوابیدم بااینکه در مصرف اول خودم سه روز نخوابیدم.

شیشه هم مضرات خواست خودش را دارد و این‌طور نیست که بدون مضرات باشد و به‌راحتی بعد از مصرف آن را کنار گذاشت. شیشه ترشح دوپامین را در مغز یازده برابر بیشتر می‌کند و با متد دی اس تی در کنگره برای کسانی که مصرف شیره و تریاک داشته‌اند با مصرف اوتی به حالت سرخوشی و آن حالتی که در موقع مصرف داشتن دست می‌یابند ولی در کسانی که مصرف شیشه می‌کنند این‌گونه نیست و باید به یک آگاهی لازم برسند و صبر داشته باشند و روش دی اس تی تنها روشی است که می‌تواند یک فرد مصرف‌کننده شیشه را به رهایی و حال خوش برساند و جناب آقای مهندس می‌فرمایند در این روش باید صبر و تحمل داشت و پله‌پله به آرامش و رهایی رسید و نباید توقع داشت که در این روش هم به ترشح یازده برابری دوپامین در مغز برسند. ممنون از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید.

اعلام رهایی تعدادی از مسافرین لژیون دوازدهم راهنما مسافر احمد

جلسه لژیون مرزبانی با ایجنت محترم

خدمت گذاران امروز در نمایندگی

تصویربردار: مسافر سعید لژیون چهاردهم
تایپ و ویراش: مسافر ابولفضل لژیون چهاردهم
تنظیم و ارسال خبر: مسافر محمود لژیون ششم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .