English Version
English

بی خوابی ناشی از مصرف شیشه باعث اختلال در حس های انسان میشود.

بی خوابی ناشی از مصرف شیشه باعث اختلال در حس های انسان میشود.

جلسه یازدهم از دور پنجم کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره 60 شعبه شهرضا، با استادی مسافر مجتبی، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر حمیدرضا با دستورجلسه " شیشه و تخریب های آن و درمان آن با متد DST" یکشنبه 26 تیرماه 1401 ساعت 17 شروع به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان مجتبی هستم، یک مسافر.
ابتدا خداوند را شاکرم که این  توفیق شامل حال من شد تا در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم.
در ادامه از ایجنت محترم و نگهبان جلسه تشکر و قدردانی می کنم.
دستور جلسه امروز، مصرف شیشه و مخدرهای جدید و درمان آنها به روش DST می‌باشد.
مهمترین ماده‌ تشکیل دهنده‌ شیشه، آمفتامین است که نتیجه‌ آزمایش اعتیاد را مثبت نمی‌کند و در ادامه اعتیاد و تخریب بسیار زیادی دارد.
فلسفه‌ پیدایش شیشه به جنگ جهانی دوم باز می‌گردد تا سربازان بتوانند زمان و انرژی بیشتری را داشته باشند. ما باید بدانیم که یکی از مخرب‌ترین و خطرناک‌ترین مواد مخدری که وجود دارد، شیشه یا کریستال است.
خداوند را هزاران بار سپاس می‌گویم که آقای مهندس حسین دژاکام توانست، تمام مواد مخدر موجود در جهان را با استفاده از روش DST درمان کند. آقای مهندس، چندین بار فرموده‌اند: که پرونده‌ اعتیاد در کنگره ۶۰ بسته شده است. در صحبت‌های روز چهارشنبه عنوان کردند که مصرف کننده‌ شیشه در بیداری، خواب می‌بیند؛ این صحبت آقای مهندس من را به زمانی برگرداند که مصرف کننده‌ شیشه بودم. یک روز برای تهیه‌ شیشه با موتورسیکلت حرکت کردم و به خیال خودم، در یک جاده‌ی 3بانده رانندگی می‌کردم و تصور می‌کردم که یک تخته سنگ بزرگ وسط جاده افتاده است و من هر لحظه، ممکن است به این سنگ برخورد کنم. به یک‌باره به زمین خوردم و وقتی به هوش آمدم متوجه شدم که اصلا هیچ جاده‌ یا تخته سنگ یا ماشینی وجود نداشته است. این مساله به خاطر اختلال در حس‌های انسان اتفاق می‌افتد.
انسان دارای پنج حس درونی و پنج حس بیرونی است و یک حس مشترک نیز بین آنها وجود دارد؛ وقتی ما در بیداری باشیم پنج حس درونی ما کار می‌کنند و وقتی انسان به خواب می رود، پنج حس بیرونی فعال می‌شود و حس‌های درونی غیر فعال می‌شوند؛ اما در یک فرد مصرف کننده‌ شیشه، حس‌ها به این صورت کار نمی‌کنند و چون سیستم مغز انسان نمی‌تواند بی‌خوابی بوجود آمده بر اثر مصرف شیشه را آنالیز کند، حس‌های انسان دچار اختلال می‌شود و کارکرد درست و صحیحی ندارد.
تمام دنیا بر این باور هستتد که مصرف مواد مخدر و خصوصا مصرف شیشه، هیچ درمانی ندارد؛ اما باید با افتخار بگوییم که تنها یک راه برای درمان تمام مواد مخدر موجود در جهان وجود دارد و آن هم روشDST در کنگره۶۰ است. 


پیام مرزبانی

دعای کنگره 60

خدمت گزاران

تشکیل لژیون

تایپ: مسافر بهنام 
ویرایش: مسافر باقر 
عکاس: مسافر محمد
تنظیم و ارسال: مسافر محمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .