English Version
English

اخبار لژیون ویلیام وایت - نمایندگی رز

اخبار لژیون ویلیام وایت - نمایندگی رز

دستور جلسه: «وادی چهارم و تأثیر آن روی من»

سخنان استاد:

سلام دوستان فاطمه هستم یک مسافر.

عنوان وادی چهارم «در مسائل حیاتی؛ مسئولیت دادن به خداوند، یعنی سلب مسئولیت از خویشتن» است. در ابتدا باید بدانیم، آن چیزی که به دنیای اطرافمان ربط دارد، چه در صور آشکار و چه در صور پنهان، مسائل حیاتی نامیده می‌شود.

انسان موجود فراموش‌کاری است و ما انسان‌ها معمولاً یادمان می‌رود که هدفمان از آمدن بر روی کره زمین، تبدیل وجود خودمان از نار به نور بوده است. در کنگره ۶۰ هم جسم و فیزیولوژی شخص و هم جهان‌بینی که بخش مهمی از درمان محسوب می‌شود، به تعادل می‌رسد.

آقای مهندس می‌گویند: «پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگری است». مشکلات هیچ پایانی ندارند، درواقع حل همین مشکلات باعث تکامل انسان می‌شود. تمام زیبایی زندگی به همین اضداد، تاریکی‌ها و روشنایی‌ها است. چون معمولاً مصرف‌کننده‌ها به پوچی می‌رسند و دائماً از همه‌چیز گله و شکایت می‌کنند.

پس از طی سه وادی، وادی چهارم به ما می‌گوید؛ برای این‌که مسئولیت زندگی خودمان را بپذیریم، باید پس از این‌که تفکرمان را در مورد ارزشمند و هدفمند بودن زندگی درست کردیم؛ بدانیم ما به‌عنوان یک انسان با حرکت در صراط مستقیم، می‌خواهیم به تکامل و فرمان عقل برسیم. پس اگر مسئولیت را به خداوند بدهیم، هیچ‌گاه به چنین مرحله‌ای نمی‌رسیم

حالا چه آگاهانه و چه ناآگاهانه مصرف‌کننده سیگار شده‌ايم، باید مسئولیت سیگار کشیدنمان را قبول کنیم و بدانیم با مصرف سیگار، سی درصد به خودمان و هفتاد درصد به اطرافیانمان صدمه می‌زنیم، ولی وقتی مسئولیت را پذیرفتیم و در جهت درمان حرکت کردیم، آن‌وقت سیستم جهان هستی، به‌طور هوشمند، تمام نیروهایش را به کمک ما می‌فرستد و به درمان و حال خوش می‌رسیم.

تایپ: مسافر آزاده- لژیون پنجم -نمایندگی رز
ویرایش: همسفر فاطمه - لژیون آموزشی نمایندگی رز
بازبینی: همسفر سولماز کمک راهنما
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .