English Version
English

لژیون ویلیام - نمایندگی آکادمی

لژیون ویلیام - نمایندگی آکادمی

تولد سه سال رهایی از نیکوتین، لژیون ویلیام - نمایندگی آکادمی
سخنان استاد:
سلام افسانه هستم یک مسافر.
باید حواسمان به این موضوع باشد، زمانی که سیگار ظاهر ما را تا این حد به‌هم‌ریخته و خراب کرده است، فکر کنید با درونتان چه‌کار می‌کند. شما زمانی متوجه تخریب سیگار می‌شوید که سفر نیکوتین را شروع کنید. چرا قبل از آن متوجه نمی‌شویم؟! چون تا زمانی که من سیگار مصرف می‌کنم، بدنم را بی‌حس نگه می‌دارد. حتی ممکن است سخت‌ترین بیماری‌ها را داشته باشم، ولی تا زمانی که سیگار می‌کشم متوجه نمی‌شوم.

چرا ما سرمای ۶۰ درجه زیر صفر می‌گوییم؟
چون در ۶۰ درجه‌ زیر صفر چیزی حس نمی‌شود، نه بیماری، نه محبتی... زمانی که وارد سفر سیگار می‌شویم، تازه متوجه می‌شویم سیگار با ما چه‌کار کرده است. بعد از سفر می‌فهمیم چه قدر حافظه و بیماری‌های ما بهتر شده است.

در سیگار ماده‌ای به نام آرسنیک وجود دارد که یک ماده سمی است، به‌اصطلاح به آن مرگ موش می‌گویند، در صنعت کاربرد زیادی دارد و برای حشره‌کش و صنعت چسب هم از آن استفاده می‌کنند. این ماده در سیگار هم به کار می‌رود، اگر مقدار آن زیاد باشد، می‌تواند اثر کشنده داشته باشد. درواقع ما یک سم کشنده را ذره‌ذره وارد بدن خودمان می‌کنیم‌.

حالا عوارض آن در طولانی‌مدت چه چیزی است؟
شما می‌گویید من دارم شربت OT می‌خورم، به‌درستی سفر می‌کنم و خواب خوبی هم دارم، ولی سردردهای شدیدی می‌گیرم، ضعف دست‌وپا دارم و.. تمام این مسائل با سفر سیگار حل می‌شود، چون سیگار نمی‌گذارد اکسیژن کافی به اندام‌های بدن برسد.
زمانی که وارد کنگره می‌شویم یعنی اجازه داریم یکسری پیام‌ها را بشنویم و روی آن‌ها فکر کنیم، حالا چه کسی موفق‌تر است؟! کسی که پیام‌ها را بگیرد، روی آن‌ها تفکر کند و اجرا کند. باید به‌خوبی فکر کنیم اگر در سفرمان دچار مشکل می‌شویم بهترین راهکار این است که سیگار نکشیم، چون باعث خیلی از مشکلات ما سیگار کشیدن بود.

سیگار نه کمکی به حل مشکل من می‌کند و نه باعث می‌شود حال و حس من بهتر شود، تازه خواب من را به هم می‌ریزد، حس‌ها و تفکر من را کور می‌کند. درازای حرکت و تلاشم، جایزه‌ام این است که حس‌هایم باز می‌شود. باید سعی کنیم دنبال حل مشکلات خود بگردیم تا اتفاقات خوب هم در زندگی ما رقم بخورد. هرکسی که هم‌زمان سفر OT و سیگار را انجام می‌دهد، به صد در صد بازدهی می‌رسد و درمان در مورد آن شخص اجرا می‌شود.

سخنان استاد در مورد تولد مسافر ستاره کمک راهنما:

در ابتدا سه سال رهایی کمک راهنمای عزیز خانم ستاره را خدمت بنیان کنگره 60 تبریک می گویم.ایشان  با بیماری سرطان وارد کنگره شدند. وقتی سفرشان تمام شد و در سفر سیگار نیز به درمان رسیدند، بیماری‌شان فروکش کرد. ایشان خیلی خوب سفر کردند و به رهایی رسیدند، در ادامه هم خیلی زود کمک راهنما شدند.

این نکته خیلی مهم است که بعد از سفر، موضوع درمان ما حل‌شده است و باید به چیزهای مهم‌تر فکر کنیم، مثل همین کمک راهنما شدن. راهنمایی، الگو شدن است، ما باید از نیمه سفر دوم خود به این فکر کنیم که چگونه می‌توانیم یک الگوی خوب برای بقیه باشیم.

سومین سال رهایی از سیگار خانم ستاره را خیلی تبریک می‌گویم، ایشان همیشه الگوی خوبی هستند و در کنار خدمتی که دارند، در تمامی جوانب نیز موفق هستند. ایشان تک‌بعدی عمل نمی‌کنند، هم‌زمان روی تمام ابعادشان کار می‌کنند. برایشان بسیار خوشحال هستم انشالله به هر چه می‌خواهند برسند.

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202022-07-01%20at%2012.19.26%20PM.jpeg

اعلام سفر:
مسافر ستاره، نام کمک راهنما: خانم زهرا- آنتی ایکس مصرفی: سیگار- روش درمان: DST -داروی درمان: آدامس نیکوتین- مدت سفر اول: ۱۰ ماه- مدت رهایی: ۳ سال و ۴ ماه

صحبت‌های مسافر ستاره:
سلام دوستان ستاره هستم یک مسافر.
در ابتدا خداوند را شاکرم که این فرصت را به من داد تا از نیروهای اهریمنی رها شوم و همین‌طور فرصت رهایی از سیگار را به من داد، از آقای مهندس، خانم زهرای عزیز همین‌طور خانم افسانه عزیز سپاسگزارم. از دیدگاه من سفر OT و خوردن شربت سر تایم هر ۸ ساعت راحت‌ترین سفر بود، درمان OT مثل آب خوردن است ولی در سفر سیگار کمی سختی کشیدم.

یکی از سی‌دی‌هایی که در این سفر به من خیلی کمک کرد، سی‌دی ترس استاد امین بود. هر جا وسوسه سیگار کشیدن سراغ من می‌آمد خودم را سرگرم کاری می‌کردم و بعد می‌دیدم وسوسه از ذهن من رفت. وسوسه قدرت خیلی زیادی دارد، اما تایمش کوتاه است، اگر بخواهیم مدیریتش کنیم و به آن نه نگوییم، فقط کافی است آن را عقب‌تر بیندازیم، دیگر روی ما تسلط نمی‌تواند داشته باشد. موضوع سیگار دیگر برای من حل شد. ابتدا باید صورت‌مسئله و راه‌حل را پیدا کنیم تا آن را حل نماییم.

ما به آموزش‌های استادمان تا آخر عمر نیاز داریم. به هر جایگاهی برسم هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم چه قدر حالم خراب بود و امروز سلامتی و آرامشم همه از آموزش‌های کنگره و اساتیدم است تا همیشه ممنون خانم افسانه هستم و زحماتشان را قدرمی نهم.

گردآوری و تایپ: مسافر سمانه- نمایندگی آکادمی
بازبینی: همسفر فاطمه
عکس:گروه عکاسی نمایندگی آکادمی
ارسال: مسافر مهرانا
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .