English Version
English

همایش بزرگ ورزشی جمعیت احیای انسانی کنگره60 نمایندگی‌های استان زنجان

همایش بزرگ ورزشی جمعیت احیای انسانی کنگره60 نمایندگی‌های استان زنجان

همایش بزرگ ورزشی جمعیت احیای انسانی کنگره 60 نمایندگی‌های استان زنجان به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور مسئولین شهر زنجان در پارک علوم پایه روز جمعه 1401/04/03 برگزار گردید.

سخنان شهردار محترم زنجان جناب آقای دکتر علیرضا فیروزفر در جمع اعضای نمایندگی‌های کنگره 60 استان زنجان:
برای بنده جای خوشبختی دارد که با دوستانی چون شما آشنایی نزدیکی دارم، بنده به حرکت کنگره60 واقف هستم، شما اعضای کنگره 60 از نظر بنده آگاه‌ترین انسان‌های زمان ما هستید، این سطح شعور و آگاهی شما قابل ستایش است، دست تک تک شما را به گرمی می‌فشارم، به خانواده‌های محترمتان تبریک می‌گویم که همسفر چنین انسان‌های آگاهی هستند، در انتها به همه اعضای کنگره60 دست مریزاد می‌گویم این همت شما ستودنی است، از همه شما متشکرم که این روز به یاد ماندنی را برای من رقم زدید.

سخنان سرکار خانم رضایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در جمع اعضای کنگره 60 نمایندگی های استان زنجان:
تشکر می‌کنم از جناب آقای دکتر فیروزفر شهردار محترم، از جناب آقای دکتر حسینی مدیرکل بهزیستی استان زنجان و سایر عزیزانی که از سایر ارگان‌ها تشریف آوردند تا در این برنامه باشکوه در کنار ما حضور داشته باشند، این شور و نشاطی که در بین شما عزیزان وجود دارد برای ما جای بسی امیدواری است. در این حوزه اعضای کنگره60 از مسئله اعتیاد دور شده و به انجام کارهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی می‌پردازند و این مسئله مایه مباهات است، از اینکه به صحبت های من توجه نمودید از همه شما متشکرم.

نمایندگی‌های استان زنجان به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در سوم تیر 1401 افتخار داشتند تا ضمن مشارکت در امر ورزش و تعالی اهداف کنگره60، فعالیت‌های کنگره60 در همه زمینه‌ها را خدمت مسئولین محترم استان زنجان معرفی نمایند.

توجه شما را به گوشه‌ای از مراسم ورزشی جلب می‌نماییم.

آماده سازی زمین توسط مسئولین ورزش نمایندگی زنجان

آماده سازی جهت صرف صبحانه

پذیرایی از اعضای محترم جهت صرف صبحانه

گزارش تصویری از ورزش اعضای نمایندگی های استان زنجان:

ورزش همسفران محترم

ورزش مسافران عزیز

رها یافتگان نمایندگی های استان زنجان در این مراسم فرهنگی ورزشی به صورت نمادین از دستان مسئولین محترم شهر زنجان گل رهایی گرفتند:

انجام قرعه کشی و اهداء جوایز توسط معاونت فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری زنجان:

پارکبانان همایش روز جمعه

شایسته است به پاس حضور اعضای نمایندگی‌های استان زنجان و خدمات مسئولین ورزش نمایندگی زنجان و مرزبانان محترم در راستای انجام فعالیت‌های ورزشی کنگره 60، نهایت سپاس و قدردانی را خدمت همه عزیزان خدمتگزار ابراز داریم.

خدمتگزاران بخش سایت نمایندگی زنجان

عکاس: مرزبان خبری مسافر سعید، مسافر محمدرضا لژیون هفتم، مسافر مرتضی لژیون یکم

تایپ، تنظیم و ارسال: مسافر مهرداد لژیون پنجم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .