English Version
English

برای عضویت در لژیون سردار جهان‌بینی لازم است

برای عضویت در لژیون سردار جهان‌بینی لازم است

دومین جلسه از دوره سوم سری جلسات خصوصی مسافران نمایندگی خرم‌آباد لژیون سردار با دستور جلسه لژیون سردار و عضویت در آن با استادی کمک دیده‌بان محترم آقای شارود نگهبانی مسافر توکل و دبیری مسافر ابراهیم در تاریخ 12 خردادماه 1400 رأس ساعت 16 آغاز به کار نمود.

 

سخنان استاد

از نگهبان جلسه تشکر می‌کنم این خدمت را به بنده دادند و خیلی خوشحال هستم که این فرصت پیش آمد که من دلیل جایگاه قرار بگیرم. وقتی دبیر جلسه خلاصه جلسه قبل را می‌خواند من به صحبت‌های آقای حسین کمک دیده‌بان محترم آقای زرکش فکر می‌کردم و اینکه کنگره می‌آید به من رهجو قدرت بخشش را یاد می‌دهد معنی که می‌آیم عضو لیون سردار می‌شوم البته دستور جلسه هفته آینده هم این است که در استحکام پایه‌های مالی کنگره من چه کرده‌ام؟ من امروز مقاله هفتم در کتاب چهارده مقاله جناب مهندس را می‌خواندم که روزنامه سفیر سلامت با جناب مهندس مصاحبه می‌کردند جناب مهندس چند سال پیش فرمایند که هرگاه جایی که در کنگره به درمان می‌رسد ۱۱ میلیون تومان هزینه دارد، حالا هزینه‌ها از کجا می‌آیند؟ مابین جلسه یک سبد قانون یازدهم داریم که نهایتاً خرج‌های یومیه یک شعبه را فراهم کند و بقیه هزینه‌هایی مثل مکان، صندلی‌ها و پول آب و برق شعبه همه حذف لژیون سردار تأمین می‌شوند.

یک‌زمانی بعضی افراد این‌گونه فکر می‌کردند که من خدمت می‌کنم و دیگر نیازی نیست که عضو لژیون سردار بشوم و پشت این تفکر یک جهان‌بینی غلط بود ولی به گفته استاد امین هرکسی که خدمت می‌کند باید حتماً خدمت مالی هم انجام بدهد. اگر من پیش خودم فکر کنم که چرا من باید عضو لژیون سردار بشوم، این چرا جای خالی در دانایی من است و دانایی من به مرضی نرسیده است که بیایم راحتی عضو لژیون سردار بشوم، خیلی از دوستان هستم که دنور می‌شوند یا پهلوان می‌شوند و اینان همان‌هایی هستند قدرت بخشندگی را یاد گرفتند. ما باید بدانیم که چرا باید عضو لژیون سردار بشویم، استاد سردار دریکی از پیام‌هایش در کتاب ۶۰ درجه می‌فرمایند: ما انسان‌ها برای دو هدف به زمین می‌آییم ابتدا آموزش گرفتن و این‌که خدمت کنیم حالا این خدمت به‌صورت یدی و در قسمت‌های مختلف است و یک نوع خدمت دیگر خدمت مالی است. من باراهنمای خودم آقای تفرشی صحبت می‌کردم ایشان گفتند که امروز عضو لژیون سردار شدن کار سختی نیست، یک‌زمانی شخص عضو لژیون سردار می‌شد ماشین ۵ میلیون تومان بود ولی الآن همان ماشین ۱۵۰ میلیون تومان قیمت دارد و دنور شدن ۵۰ میلیون تومان است یعنی درواقع رقم زیادی نیست و هرکسی راحت می‌تواند عضو لژیون سردار بشود، البته به گفته استاد امین گاهی هم توفیق برای شخص حاصل نمی‌شود، جناب مهندس گفتند که یک انسان ثروتمند هست که به خاطر بیماری که دارد باید از کپسول اکسیژن استفاده نماید تازنده بماند می‌رود کپسول دسته دوم و کهنه می‌خرد و به خیال خودش زرنگی می‌کند این همان‌جاست که این شخص اجازه استفاده از اموال خود را ندارد و این همان داستان نیست که خوانده‌ایم که یک اژدها یا یک‌بار بر روی یک گنجی خوابیده است و داستان اینجاست که این ماریا اژدها نگهبانی گنج را می‌دهند اما نمی‌توانند از آن استفاده کنند حالا اگر ما هم نتوانیم از مال خود استفاده کنیم مانند همان ماریا اژدها هستیم که روی طلا خوابیده ولی نمی‌توانیم از آن استفاده بکنیم. در آخر صحبت‌هایم این را می‌خواهم بگویم که عضو شدن در لژیون سردار نیاز به بخشندگی دارد و وقتی آگاهی و دانایی ما بالا برود ما تبدیل به انسان بخشنده‌ای می‌شویم. بچه‌هایی که سال گذشته عضو لژیون سردار بودند امسال باید یک‌قدم جلوتر بیایند و اگر پارسال با ۶ میلیون تومان عضو شدم امسال باید بیشتر کمک کنم نه اینکه سر همان ۶ میلیون تومان بمانم و اگر دنور هم بودم یک‌ذره جلوتر بروند تا بتوانم پله‌های بعدی را طی کنم و اگر پارسال هم نتوانستم عضو شوم امسال سعی خودم را بکنم چون کنگره برای عضویت در لژیون سردار خیلی شرایط راحتی دارد و ما می‌توانیم در طول چند ماه به‌صورت اقساط پول را پرداخت کنیم. من قبل از اینکه عضو لژیون سردار بشوم فکر می‌کردم کسانی که عضو می‌شدند و می‌گفتند در مالمان گشایش ایجادشده یک شعار است اما وقتی خودم عضو شدم همین اتفاق برای من افتاد، حالا یک سری افراد هم هستند که این صحبت‌ها را می‌شنوند و می‌آید کارت می‌کشد و انتظار دارد گشایش اتفاق بیفتد اما باید بگویم این بخشندگی نیست و این‌یک نوع معامله است.

 

 

 

منبع: نمایندگی خرم‌آباد

 

تایپ ویرایش و ارسال: مسافر: امیر

 

عکس: مسافر فرهاد

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .