English Version
English

بخشش مال و عملی بسیار بزرگ و عظیم است

بخشش مال و عملی بسیار بزرگ و عظیم است

دهمین جلسه لژیون سردار ویژه همسفران نمایندگی حاج رسولی با استادی همسفر لیلا، نگهبانی کمک راهنما محترم همسفر پهلوان شیما و دبیری همسفر نسرین با دستور جلسه «لژیون سردار و عضویت در لژیون سردار» در روز سه شنبه دهم خردادماه ۱۴۰۱  ساعت ۱۴ برگزار گردید.

 

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان لیلا هستم یک همسفر
زمانی که ما وارد کنگره می‌شویم بعدازاینکه جلسات مشاوره را گذراندیم وارد لژیون‌ها می‌شویم و کم‌کم شروع به حرکت می‌کنیم و در جایگاه‌های مختلفی خدمت می‌کنیم و در این راستا در کنار مسافرانمان شروع به درمان می‌کنیم. به نظر من، در این بین بزرگ‌ترین جایگاه خدمتی، جایگاه لژیون سردار است. در جایگاه سردار، دنور و پهلوان بودن یک باور بزرگ و عمیق می‌خواهد که برای من یک الگو واقعی است و من طبق آن الگو پیش می‌روم و سعی می‌کنم از فرصتی که به من داده شده استفاده کنم، چون شاید دیگر برای من چنین فرصتی پیش نیاید که بتوانم یک چنین کار بزرگی را انجام بدهم، همچنین وظیفه خود می‌دانم انرژی زیادی که از لژیون سردار می‌گیرم را به دیگران منتقل کنم و خداوند را شاکر هستم که به من فرصتی داد تا بتوانم عضوی از اعضا لژیون سردار باشم و بهره ببرم.

ما همسفران همراه افراد مصرف‌کننده‌ای هستیم که سال‌ها درگیر اعتیاد بودند و به همین دلیل خیلی از شرایط مالی خوبی برخوردار نیستند که بتوانند در این جایگاه‌ها خدمت کنند، اما حالا که من در این جایگاه قرار گرفتم و توانستم مبلغ مورد نظر را به لژیون سردار پرداخت کنم چیزی به‌جز معجزه خداوند نیست و این قطعاً یاری خداوند است. در پایان برای تمام افرادی که در کنگره حضور دارند آرزو می‌کنم که عضو لژیون سردار شوند و طعم شیرین آن را بچشند.

ممنون از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید .

 

 

 

 

تاپیپ مطلب: همسفر نسرین

عکاس: همسفر سمیرا

ارسال: همسفر صدیقه

همسفران نمایندگی دکتر حاج رسولی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .