English Version
English

D.SAP یک اکسیر جوانی است

D.SAP یک اکسیر جوانی است

هشتمین جلسه از دور دهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی خانم‌های مسافر نمایندگی میخک، با استادی مسافر اکرم، نگهبانی مسافر مهری و دبیری مسافر فرشته با دستور جلسه «D.SAP» روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ راس ساعت 15:00 آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
سلام دوستان اکرم هستم یک مسافر
دستور جلسه این هفته در مورد D.SAP است، همان‌طور که همه می‌دانید یکی دیگر از متدهای ابداعی آقای مهندس بعد از متد DST، عصاره طلایی D.SAP است.
ما از طریق استفاده از شربت OT به‌سلامت جسم و سیستم ایکس رسیدیم، D.SAP نیز خواص زیادی دارد که کمک می‌کند کمبود املاح معدنی برطرف شود.
در این دو سال اخیر بسیاری از افراد براثر بیماری کرونا از بین رفتند، من به‌شخصه از D.SAP استفاده‌های فراوانی داشتم که یک مورد مهم آن برای درمان کرونا بود. آقای مهندس زحمت‌های زیادی کشیده‌اند تا ما امروز بتوانیم در این مکان به درمان برسیم و خدمت کنیم.

https://up.c60.ir/repository/22776/04.jfif

آنچه باید بدانیم این است که D.SAP با سرکه سیب بسیار متفاوت است و به‌هیچ‌وجه با یکدیگر قابل‌مقایسه نیستند. آقای مهندس مقاله‌ای در مورد D.SAP به کشورهای اروپایی ارائه کرده‌اند که مورد تائید قرارگرفته است. این مقاله روی موش‌ها آزمایش‌شده و نتیجه آن مثبت بوده است.
من در این مدت که کرونا بیداد می‌کرد، مدام از D.SAP استفاده می‌کردم و باوجوداینکه همیشه در رفت و آمد بودم، اما خداراشکر درگیر این بیماری نشدم.
از سرکه سیب به‌عنوان اکسیر جوانی در ۳ هزار سال قبل از میلاد استفاده می‌شده است، کیمیاگرهای آن زمان عنوان کرده‌اند که سرکه سیب یک اکسیر جوانی است و در جنگ‌ها به‌عنوان محلول ضدعفونی‌کننده استفاده می‌کردند. در سرکه سیب اسیدسیتریک وجود دارد و در آن زمان درون کوزه‌ها نگهداری می‌کردند و به‌عنوان داروی شفابخش محسوب می‌شده است.
خاصیت D.SAP بسیار بیشتر از سرکه سیب است چون پروسه تهیه آن متفاوت است. من هفته گذشته جراحی لثه داشتم، D.SAP را با آب مخلوط کردم و استفاده کردم، تمام درد و فشارهایی که در فک و صورتم بود کاملاً از بین رفت. از خواص دیگر این ماده، پاک‌سازی کبد، تنظیم فشارخون و...است. کرم درمانی D.SAP نیز برای رفع لکه‌های صورت مؤثر است و از افتادن پوست جلوگیری می‌کند.

تایپ: مسافر لیلا- لژیون سوم میخک
ویرایش: مسافر سپیده لژیون ششم
بازبینی: مسافر مهسا کمک راهنما –نمایندگی میخک
عکس: گروه عکاسی نمایندگی میخک

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .