English Version
English

مسابقه کمانداران آماتور کنگره 60، تقدیر از مرزبانان دوره قبل و امضای پیمان مرزبانان جدید

مسابقه کمانداران آماتور کنگره 60، تقدیر از مرزبانان دوره قبل و امضای پیمان مرزبانان جدید

روز جمعه مصادف با بیست‌ و‌ چهارمین روز از دی‌ماه ۱۴۰۰، کمانداران آماتور کنگره۶۰ در یک هوای زیبای بارانی با یکدیگر به رقابت پرداختند. این مسابقه از ساعت 10:30 در سایت تیراندازی باکمان کنگره‌ 60 واقع در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد.

 این سری از مسابقات در مسافت ۱۸ متر، با فیس ۳۰ متر، در بخش ریکرو و کامپوند به‌صورت میکس آقایان و بانوان برگزار شد.
در این مسابقات، کمانداران آماتور باکمان‌های آموزشی باشگاه در یک دور مقدماتی و حذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند.



داوری این مسابقه بر عهده مسافر منوچهر (DOS) و همسفر محمود (داور خط) بود.

در بخش کوالی رسته ریکرو همسفر محمد و در بخش کوالی رسته کامپوند همسفر مبین بیشترین امتیازات را کسب نمودند و در ادامه بعد از پایان مسابقات انفرادی، نفرات زیر موفق به کسب مقام اول تا سوم در بخش ریکرو کامپوند شدند:


نفرات برتر میکس ریکرو آقایان و بانوان:

1- نفر اول همسفر محمد
2- نفر دوم آقای عباس
3- نفر سوم همسفر زهرا

نفرات برتر میکس کامپوند آقایان و بانوان:

1- همسفر مبین
2- نفر دوم همسفر سارا
3- نفر سوم همسفر امیر‌محمد

در پایان به نفرات برتر این مسابقه جوایز نقدی اهدا شد.

 

در ادامه هشتمین جلسه از دوره یازدهم جلسات جهانبینی باشگاه تیراندازی با کمان کنگره۶۰؛ با استادی همسفر علی‌اصغر، نگهبانی مسافر محمود و دبیری همسفر مژده، با دستور جلسه "سی‌دی مثلث‌حس"، جمعه 24 دی‌ماه‌۱۴۰۰‌ در سایت تیراندازی باکمان واقع در مجموعه ورزشی تختی آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد
خیلی خوشحالم که در جمع دوستان هستم و این فرصت در اختیار من قرار گرفت. از آقا محمود و دبیرشان تشکر می‌کنم. هفته گذشته، هفته همسفر بوده که به همه همسفران عزیز آقا و خانم تبریک می‌گویم؛ همچنین به همه مسافران عزیز که این شرایط را برای ما همسفران فراهم کردند که در کنگره حضور داشته باشیم.

 

در مورد موضوع امروز که سی‌دی مثلث حس است چند نکته کلیدی در این سی‌دی توسط جناب مهندس مطرح می‌شود. در ابتدا به تعریف حس پرداخته می‌شود؛ همان‌طور که در جزوات مطالعه کردیم، حس اولین نیروی به‌کارگیری قوه عقل و واسطه شناخت و ارتباط ما با هستی است. حس در بین حیوانات و گیاهان هم به‌ نوعی وجود دارد. برای مثال می‌توان به گیاه آفتابگردان اشاره کرد که در طول روز جهت خودش را تغییر می‌دهد که بتواند انرژی لازم را از خورشید دریافت کند. در این سی‌دی آقای مهندس مثلثی تحت عنوان مثلث حیات یا مثلث هستی معرفی می‌کنند که ارتباط حیات را با جهان‌های دیگر بیان می‌کنند. یکی از اضلاع این مثلث صوت است و ضلع دیگر نور است. نور جنبه الهی دارد و ناخالصی ندارد. نور می‌تواند تصاویر را چه در هستی و چه در نیستی انتقال بدهد؛

اما صوت می‌تواند طیف‌های مختلفی داشته باشد. صوت می‌تواند سالم و یا مخرب باشد. این شکل مخرب می‌تواند در موسیقی و یا حتی در کلام یک انسان در حین گفتگو وجود داشته باشد. برای مثال صوت کسی که در حال غیبت کردن است مخرب می‌باشد. موضوع دیگری که در سی‌دی مطرح می‌شود این است که ما در بین نقاطی در هستی در حال حرکت هستیم و گاهی اوقات به دلیل تکرارهایی که برای ما پیش می‌آید فکر می‌کنیم زندگی ملال‌آور و تکراری شده است، اما اگر حس، درست باشد نقاط عطفی برای ما پیش می‌آید که می‌تواند زندگی‌مان را کاملاً دگرگون کند. مثل فرصتی که در کنگره به ما اختصاص داده‌ شده است. بعضی از افراد به کنگره می‌آیند اما ماندگار نمی‌شوند. این فرصت را از دست می‌دهند. یکی از عوامل آن می‌تواند این باشد که حس به‌درستی تشخیص نداده‌است که انسان به چه مکان خاص و مقدسی پا گذاشته است و این فرصت را از دست می‌دهد.

اهدای تقدیر‌نامه مرزبانان دور گذشته و امضای پیمان مرزبانان دور جدید

عکس: مسافر منوچهر، همسفر سجاد، مسافر حنیف 
تایپ: همسفر علیرضا
تنظیم و ارسال: مسافر منوچهر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .