English Version
English

بازسازی سیستم ایکس با داروی OT

بازسازی سیستم ایکس با داروی OT

دارویی که امروزه تحت عنوان اپیوم تینکچر یا شربت تریاک در اختیار ما قرارگرفته است، تمام ترکیبات و آلکالوئیدهای تریاک را به‌صورت کامل در خود دارد، این دارو با خواص درمانی بسیار پیچیده و بی‌نظیر و درعین‌حال بدون هیچ‌گونه عارضه منفی و با دارا بودن ترکیبات مختلف، نقش درمانی خاصی را در بازسازی سیستم‌های تخریب‌شده جسم ایفا می‌کند، داروهای فراوانی تابه‌حال برای درمان اعتیاد تولید و مورداستفاده قرارگرفته است، اما متأسفانه نه‌تنها نتیجه موفقی به همراه نداشته، بلکه خود معضلی برای مصرف‌کنندگان موادمخدر شده است.
ما امروز شاهد هستیم که داروی OT در کنگره۶۰ و در بیشتر کلینیک‌ها به‌عنوان بهترین، مؤثرترین، سالم‌ترین، قوی‌ترین، ارزان‌ترین و بی‌خطرترین داروی درمان اعتیاد به هر نوع موادمخدر مورداستفاده بیماران قرار می‌گیرد. هزاران هزار نفر با این شربت به رهایی کامل از اعتیاد دست یافتند و هزاران هزار نفر دیگر در حال سفر و استفاده از این دارو هستند، این دارو که هم‌اکنون به‌آسانی به دست بیماران می‌رسد، حاصل ده سال تلاش و تحقیق بنیان‌گذار کنگره ۶ جناب مهندس دژاکام می‌باشد و بایستی تک‌تک افرادی که با OT درمان می‌شوند، برای این دارو احترام خاصی قائل باشند و ارزش این رهایی را بدانند. به لحاظ اهمیت این موضوع، یکی از دستور جلسات کنگره۶۰ " OT" قرار داده شد که به ما یادآوری نماید قدر و ارزش این شربت را بیشتر از قبل بدانیم.
در خدمت یکی از همسفران فعال شعبه، همسفر سمانه هستیم تا با ایشان گفت‌وگویی در باب این دستور جلسه داشته باشیم.

لطفاً به‌رسم کنگره خود را معرفی و اعلام سفر نمایید.
سلام دوستان سمانه هستم همسفر
آخرین آنتی‌ایکس مسافرم شیره و تریاک، به روش DST با داروی OT، با راهنمایی کمک راهنما مسافر ابراهیم صادقی و کمک راهنما همسفر آزاده به مدت ۱۱ ماه و ۷ روز سفر کردیم، رشته ورزشی مسافرم باستانی و ورزش خودم ایروبیک و والیبال و در حال حاضر ۴ سال و یک ماه و ۴ روز است که آزاد و رها هستیم.

چگونه با این انجیو آشنا شدید و چند سال است عضو جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰ هستید؟
از طریق یکی از آشنایان با کنگره آشنا شدیم و در حال حاضر ۵ سال است در کنگره حضور دارم.

چه دستاوردهایی از این آشنایی و حضور در کنگره کسب کرده‌اید؟
کنگره برای من دستاوردهای بسیاری داشته است، فرصت یک زندگی دوباره به من داد، کینه، نفرت و خشم‌ را از من گرفت و به‌جای آن عشق، محبت، آرامش را به من هدیه داد و توانستم در خودم استعداد و توانایی‌هایی را پیدا کنم و در راستای آن اهدافم را مشخص نمایم.

همان‌طور که می‌دانیم دستورجلسه این هفته "OT" است؛ لطفاً مختصری درمورد خاصیت این دارو و شیوه استفاده از آن در روش DST بفرمایید.

اثر کلی این دارو این است که در ابتدا سیستم ایکس را بازسازی می‌کند و به دلیل دارا بودن آلکالوئیدهای موجود در خود، برای جسم فرد مصرف‌کننده مفید بوده که البته باید زیر نظر کمک راهنما در ۳ وعده (صبح، ظهر، شب) و در فاصله زمانی ۶ تا ۷ ساعت استفاده شود، مدت‌زمان مصرف این دارو حداقل ۱۱ ماه و با کاهش دارو طی پله‌های ۲۱ روزه درمان اتفاق می‌افتد.

داروی OT چه تفاوتی با شربت متادون دارد؟
شربت متادون بیشتر جنبه موادمخدر دارد و در فرد مصرف‌کننده حالت خواب‌آلودگی و اعتیاد ایجاد می‌شود، شخصی که این شربت را استفاده می‌کند، بعد از قطع ناگهانی آن دچار علائم خماری و بی‌تعادلی خواهد شد، اما داروی OT شربتی است که با توجه به آلکالوئیدهای موجود در آن جنبه درمانی پیدا کرد و در کنار روش DST یعنی در طول مدت ۱۱ ماه، باعث بازسازی سیستم ایکس شده و به میزان ۹۰٪ سیستم جسم در این مدت به حالت تعادل خواهد رسید و بعدازاین مدت، مسافر هیچ نیاز و رغبتی به استفاده از مواد مخدر ندارد و درواقع با استفاده از OT، فرد به‌گونه‌ای درمان ‌می‌شود که اگر در انباری از موادمخدر مثل تریاک قرار بگیرد، بدون هیچ وسوسه‌ای می‌تواند در آن مکان بخوابد و یا اگر در لابراتوار تولید شیشه برود، بدون هیچ نگرانی و مشکلی می‌تواند سپری کند.

در سال‌های آغازین تشکیل کنگره، از تریاک به‌عنوان داروی درمان اعتیاد استفاده می‌شد و سپس شربت تریاک یا داروی OT جایگزین شد، چه عاملی آقای مهندس را بر این واداشت که این تغییر را به وجود بیاورند ‌و چه مزایایی دارد؟
همان‌طور که می‌دانید در ابتدا برای خرید تریاک به‌عنوان دارو، فرد باید با فروشندگان موادمخدر ارتباط پیدا می‌کرد و ارتباط با این افراد، مشکلات خود را به دنبال داشت و برای مسافران سخت بود که تریاک خالص پیدا کنند و از طرفی در پله‌های آخر که به 3/0 می‌رسیدند، برای اندازه‌گیری مواد به مشکل برمی‌خوردند، اما اکنون به‌آسانی و در کمال احترام می‌توانند از طریق نامه‌ای که میزان دارو را مشخص می‌کند، به کلینیک‌ها مراجعه نمایند و داروی خود را تهیه کنند و به دلیل مایع بودن این شربت به‌راحتی با سرنگ در اندازه‌های 3/0 سی‌سی اندازه‌گیری و مصرف می‌شود و مشکلات سابق را نخواهند داشت.

اغلب همسفران گاهی به دلایل شخصی و جهل خودشان و گاهی در اثر زندگی در کنار مصرف‌کنندگان آسیب‌های جسمی و روحی عمیقی دیده‌اند، این افراد چگونه درمان خواهند شد؟
با قرار گرفتن و حضور در کارگاه‌های خصوصی و عمومی و همچنین آموزش در لژیون، استفاده از سی‌دی‌های آموزشی و تهیه جزوات و کتاب‌ها از نشریات و فرمان‌برداری از کمک‌راهنمای خود در لژیون می‌توانند این تخریب‌ها را به‌مرورزمان از خودشان دور نمایند.

آقای مهندس می‌فرمایند؛ اغلب بیماری‌ها به‌خصوص بیماری‌های روان‌تنی، ریشه در افکار فرد بیمار دارد، چگونه می‌توان افکار را اصلاح و ذهن را مدیریت کرد؟
با دریافت آموزش‌های جهان‌بینی به‌مرورزمان حس‌های ما تغییر خواهد کرد و با تغییر حس؛ کنترل ذهن و افکار خود را به دست خواهیم گرفت و قادر خواهیم بود که افکار منفی را مهار کنیم و اجازه ندهیم هر فکر منفی وارد ذهن ما شود، این حرکت به بازسازی سیستم ایکس کمک می‌کند و می‌توانیم آرام‌آرام بیماری‌ها را از خود دور نماییم.

آیا تنها آموزش و تغییر جهان‌بینی کافی است تا یک همسفر به‌سلامتی و تعادل لازم دست پیدا کند؟
مسلماً خیر، زیرا تا زمانی‌که حس ما تغییر نکند، آموزش جهان‌بینی کافی نخواهد بود و یک همسفر باید فرمان‌بردار خوبی باشد و در کنار آموزش، با خدمت کردن به خودشناسی خود کمک کند‌.

تغذیه سالم چه اندازه در سلامتی و بازسازی جسم و روان تأثیر دارد؟
تغذیه سالم کمک فراوانی می‌کند، همان‌طور که در کلام‌الله گفته‌شده و جناب مهندس نیز بارها اشاره کردند؛ به غذایی که می‌خورید نگاه کنید، باید ببینیم چه چیزی می‌خوریم و آیا این غذا برای ما منفعت دارد؟ آیا انرژی لازم را به بدن می‌رساند؟ همیشه گفته‌شده عقل سالم در بدن سالم است، زمانی که تغذیه سالم و مفید باشد، جسم سالمی خواهیم داشت و در کنار جسم سالم، تفکرمان نیز سالم خواهد شد‌.

زمان خواب و بیداری جطور؟ چه اندازه در سلامتی و بازسازی جسم و روان تاثیر دارد؟
قطعاً تأثیر بسیاری دارد، بی‌خوابی یکی از شایع‌ترین مسائلی است که امروزه گریبان گیر اکثر خانواده‌ها شده است، من قبل از کنگره دچار بی‌خوابی و بالتبع دیر بیدار شدن بودم، اما با گوش کردن به سی‌دی اهمیت خواب شب از آقای امین، متوجه شدم که صبح‌ها باید زود بیدار شوم تا بتوانم شب راحت‌تر بخوابم و آن انرژی لازم را در خواب شب به دست آورم.

ورزش چه مقدار در سلامتی و شادابی افراد نقش دارد؟
جسم یکی از اضلاع مثلث درمان است که تعادل آن با تغذیه سالم، خواب و ورزش اتفاق می‌افتد، ورزش تأثیر بسیاری بر روی بازسازی موادمخدر درونی فرد دارد و با ورزش می‌توان سیستم ایکس را بازسازی کرد و خوشبختانه با تدابیری که جناب مهندس اندیشیدند، این بستر را برای همه همسفران در پارک طالقانی فراهم کرده‌اند تا ما نیز بتوانیم به‌سلامتی و شادابی خود کمک کنیم.

آیا خدمت کردن هم در بازسازی سیستم ایکس تأثیری دارد؟ چگونه؟
بله خدمت کردن نیز تأثیر بسزایی دارد، هنگام انجام خدمت انرژی کسب می‌کنیم و همان خداقوتی که به ما می‌گویند، خودش انرژی‌بخش است و زمانی که خدمت را برای رضای خدا انجام دهیم، مسلماً انرژی بیشتری به دست می‌آوریم. من از خانم صبا عزیز آموزش گرفتم که اگر خدمتی انجام می‌دهم چه در کنگره و یا بیرون از کنگره، همیشه بگویم؛ "قُربَتاً اِلی الله " و با گفتن این جمله، اصلاً از انجام خدمت‌هایم خسته‌ نمی‌شوم، بلکه انرژی هم می‌گیرم، اما قبلاً گلایه می‌کردم و می‌گفتم؛ فلان شخص اینجا نشسته، چرا من باید این کار را انجام دهم؟ اما خدا را شکر که دیگر درگیر این افکار نمی‌شوم و در خدمت کردن نیز منتظر تائید دیگران نیستم و فقط خداوند را و رسیدن به حال خوب خودم را در انجام خدمت نظر می‌گیرم.

کدام خدمت بیشتر به احیای شما کمک کرده است؟
خدمت‌هایی که در کنگره انجام می‌دهیم همه به بازسازی و احیای ما کمک می‌کند، اما خدمتی که بیشترین آموزش و نتیجه را از آن گرفتم، خدمت وبلاگ بود و واقعاً وبلاگ سکوی پرتاب من شد، در اوج ناامیدی‌ها بودم که وارد وبلاگ نویسی شدم و خواندن مطالب وبلاگ کمک بسیاری به من کرد که در کنگره بمانم و بتوانم بیشتر خدمت کنم.

در کنگره برای همسفرانی که مصرف قرص یا سیگار دارند، چه بستری فراهم است تا به درمان برسند؟
لژیون ویلیام وایت را در شعبه شادآباد داریم که در حال حاضر با راهنمایی همسفر سپیده برگزار می‌شود و من نیز عضو این لژیون بودم و این لژیون برایم دستاوردهای بسیاری به همراه داشت، آموزش‌هایی فرای آموزش‌هایی که دریافت کرده بودم، لژیون ویلیام برای من مانند کلاس فوق‌العاده بود، هفته‌ای سه سی‌دی می‌نوشتم و بیشتر به وبلاگ سر می‌زدم و بیشتر مطالب را می‌خواندم و این‌ها برای قبولی در آزمون کمک‌راهنمایی کمک بسیاری به من کرد و در بخش تازه‌واردین قبول شدم.
برای قرص هم همسفر منیره عزیز هستند و همسفرانی که با قرص درگیر هستند، حتی یک قرص مصرف می‌کنند؛ می‌توانند به ایشان مراجعه و درمان را شروع کنند.

در پایان اگر خاطره‌ای از شربت OT دارید برای ما بیان کنید.
من نسبت به داروی OT حس مثبتی دارم، درصورتی‌که قبلاً نسبت به موادمخدر با عصبانیت رفتار می‌کردم و حتی با شنیدن نام آن، حال بدی به من دست می‌داد. خاطره خاصی ندارم، فقط اینکه بسیار خوشحال هستم که جناب مهندس این شربت را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دادند تا بتوانند به‌آسانی سفر کنند و درمان شوند و به آن حال خوش و جسم سالم دست پیدا نمایند.

تهیه گزارش و تایپ: همسفر فریده رهجوی کمک‌راهنما همسفر صبا از لژیون یکم، همسفر معصومه رهجوی کمک‌راهنما همسفر منیره از لژیون دوازدهم و همسفر ربابه راهنمای تازه‌واردین
ویراستاری و ارسال: همسفر الهام رهجوی کمک‌راهنما همسفر صبا از لژیون یکم
عکس: همسفر مریم رهجوی کمک‌راهنما همسفر نوشین از لژیون دوم

همسفران نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .