English Version
English

بنیان

بنیان

جلسه دوازدهم از دوره‌ی پنجاه و دوم کارگاه‌های آموزشی-خصوصی خانم‌های مسافر، نمایندگی یاس اصفهان، به استادی کمک راهنما مسافر مریم، نگهبانی مسافر سیمین، و دبیری مسافر فرح، با دستور جلسه «بنیان» روز شنبه مورخ 13 آذرماه 1400 راس ساعت 14:00 آغاز به کار نمود.

سخنان استاد:
سلام دوستان مریم هستم یک مسافر. بنیان به این معنا است که یک نفر ساختاری را خودش طراحی کرده باشد، و آقای مهندس بنیان کنگره 60 هستند، چراکه راه درمان اعتیاد را یافتند و روی خود اجرا نمودند و به نتیجه رسیدند. ایشان روش درمان اعتیاد را برای ما و کل دنیا به ارمغان آوردند.
آقای مهندس گوهری را به ما عطا نمودند که در مخیله هیچ انسانی نمی‌گنجد، و در هیچ کفه‌ی ترازویی قرار نمی‌گیرد. ایشان نعمت سلامتی و احیا شدن را به ما بازگرداندند. هرکدام از ما همانند مرده‌ای متحرک بودیم. یک مصرف‌کننده ناامید، خسته و افسرده است. آدمی است که نمی‌تواند طلوع خورشید را ببیند. آدمی است که تحمل و توان شیطنت‌های بچه‌ی خود را ندارد. یک زن یا یک مرد مصرف‌کننده وقتی فرزندش صحبت می‌کند، به او می‌گوید حرف نزن یا وقتی راه رفتن را می‌آموزد، به او می‌گوید بنشین و شیطنت نکن، زیرا تحمل و توان او به‌واسطه‌ی مصرف مواد از بین رفته است.

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202021-12-06%20at%2013.43.20.jpeg
آقای مهندس دانایی را به ما هدیه دادند، تا قبل از انجام هر کاری ابتدا تفکر نماییم. ایشان پیام‌آور سلامتی، و انسانیت هستند و این گوهر را به ما عطا نمودند. بخشیدن کار هرکسی نیست. به چه دلیل آقای مهندس بنیان کنگره 60 شدند؟ به‌این‌علت که در ابتدا اعتیاد را درمان نمودند، و بنیان درمان اعتیاد شدند، سپس درمان سیگار انجام شد،تغذیه سالم و اکنون درمان کرونا را با D.SAP به ما هدیه کردند.
آقای مهندس معلم خیلی خوبی هستند که موضوعات زیادی را به ما آموزش داده‌اند، و برای تک‌تک ما قابل‌احترام هستند. افراد بسیاری دست‌به‌دست هم داده‌اند ‌و زحمت‌های زیادی کشیده شده است تا شعبه‌ای از کنگره در اصفهان تأسیس‌شده است. آقای حکیمی دیده‌بان شهرستان‌ها در هفته دومرتبه به اصفهان رفت‌وآمد داشتند تا شعبه اصفهان بنا شد. جناب آقای کردگاری و خانم فریبا کارگاه خود را در اختیار کنگره و مسافران قراردادند، و برای شکل‌گیری شعبه خانم‌های مسافر در اصفهان زحمات زیادی متحمل شده‌اند.

https://up.c60.ir/repository/3098/WhatsApp%20Image%202021-12-06%20at%2013.43.22.jpeg
هدف افراد این است که یک انسان به درمان برسد. زیرا زمانی که یک انسان به درمان می‌رسد، یک نسل به درمان و رهایی خواهند رسید. در این هفته از جناب آقای مهندس، جناب آقای حکیمی و سرکار خانم فریبا که پرچم‌دار خانم‌های مسافر اصفهان شدند، تقدیر و تشکر می‌نماییم. خانم فریبا مهره‌ای بسیار قوی و با استقامتی هستند، و ما خانم‌های مسافر اصفهان مدیون تلاش‌های بی‌دریغشان هستیم. امیدوارم روزی برسد که ما به‌قدری قوی شویم، که بتوانیم به‌عنوان سفیر اصفهان در شهرهای دیگر شعب احداث کنیم، چراکه بذر تلخ اعتیاد در تمام کشور پاشیده شده، و مانند نهال سبز شده است.

گردآوری: مسافرمینا- لژیون یازدهم- نمایندگی یاس
ویرایش و تایپ: کمک راهنما مسافر مریم- لژیون سوم- نمایندگی یاس
بازبینی:همسفر فاطمه
ارسال: مسافر مهرانا
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .