English Version
English

هر اتفاقی که در کنگره60 برای ما رخ می‌دهد خیر است

هر اتفاقی که در کنگره60 برای ما رخ می‌دهد خیر است

دهمین جلسه از دوره بیست و هفتم جلسات ویلیام وایت، به استادی مسافرکامران، نگهبانی مسافر فرزاد و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه "رابطه یادگیری و معرکه‌گیری" جمعه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۰ صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

در ادامه تولد سومین سال رهایی راهنمای محترم مسافر علی از بند اعتیاد به سیگار را جشن گرفتیم.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان کامران هستم مسافر سیگار؛
خیلی خرسندم که بار دیگر به واسطه این جایگاه در خدمت شما عزیزان هستم و از این هوای فوق‌العاده زیبا استفاده می‌کنم، امیدوارم که جلسه خوبی در کنار هم برگزار کنیم. خب دستور جلسه این هفته رابطه یادگیری با معرکه‌گیری می‌باشد. در جزوه جهان‌بینی استاد امین یک مثلثی را طراحی کردند با عنوان مثلث دانایی که سه ضلع دارد و ابتدایی‌ترین ضلع این مثلث که در تمام هستی در جریان می‌باشد آموزش می‌باشد.

اگر توجه کنم می‌بینم که یک کودک که تازه متولد شده تا فردی سالمند همه به آموزش نیاز دارند تا آن را تجربه کنند و در نهایت روی آن تجربه تفکر کنند. حال چرا همچین دستور جلسه‌ای در کنگره60 که مربوط به درمان اعتیاد می‌شود گنجانده شده است؟
اگر دقت کنیم متوجه می‌شویم که تمام عوارض جانبی و اتفاقاتی که پیرامون حوزه اعتیاد رخ می‌دهد هیچ‌کدام مستقیماً منجر به این نمی‌شود که شخص به صورت مستقیم به سراغ مصرف مواد برود و حتماً یک سری پس‌زمینه دارد که در نهایت باعث جدایی شخص از خود و جامعه می‌شود و همین بستری می‌شود تا شخص به مصرف مواد روی بیاورد. حال من باید برای خودم مشخص کنم که آیا یادگیری با معرکه‌گیری ارتباطی دارد و اگر دارد، چه نوع ارتباطی می‌باشد و موضوع باید برای من مشخص بشود.

خب وقتی حرف از معرکه‌گیری می‌شود شاید ذهنمان سراغ افرادی برود که با هیکلی بزرگ در حال انجام کارهایی عجیب هستند. خب قطعاً در کنگره60 معرکه‌گیری به این صورت رخ نمی‌دهد. معرکه‌گیری دقیقاً همان ضلع منیت در مثلث جهالت است. تعریف منیت به این شکل است که فرد یک را صد می‌بیند، البته که یک چیزهایی هم دارد. برای مثال آن معرکه‌گیر در سبد خود یک مارمولک دارد ولی از یک مار سخن می‌گوید که در سبد نهفته است. خب برای چی این اتفاق رخ می‌دهد و شخص یک را صد می‌بیند؟ به این دلیل که اطلاعات غلط به ما دهد و حس و میزان اندازه‌گیری ما را دچار اشکال کند و دقیقاً در همان زمان است که ما مسخ می‌شویم. اگر دقت کنیم خیلی از ما که در شرایط معرکه‌گیری فرد دیگری قرار گرفتیم به گونه‌ای مسخ شده‌ایم. هنوز هیچ ماری را فرد معرکه‌گیر به ما نشان نداده ولی سبد می‌چرخاند و ما هم در آن پول می‌اندازیم در حالی که هیچ‌چیزی هم مشاهده نکرده‌ایم. در کنگره60 هم به همین شکل است و نکته مهم این است که آن افرادی که اطراف فرد معرکه‌گیر جمع شده‌اند خطرناک می‌باشد چون فرد معرکه‌گیر که دیر یا زود از کنگره60 خواهد رفت، ولی در آن شرایط تأثیری از فرد خواهند گرفت که مسخ شان می‌کند و دنباله صحبت‌های فرد معرکه‌گیر می‌روند.

بنابراین فردی که در رابطه با هم لژیونی خود پیش سایرین معرکه‌گیری می‌کند و حرف می‌زند دقیقاً همان فردی است که پشت راهنمای خود هم معرکه‌گیری می‌کند و دقیقاً همان فردی می‌شود که پشت جناب آقای مهندس و دیده‌بانان و متد DST و گلریزان و همه‌چیز هم معرکه‌گیری خواهد کرد. در نهایت این را اضافه کنم که در برخی شعب جایی وجود دارد برای سیگار کشیدن افراد که این قسمت دقیقاً جای جمع شدن معرکه‌گیرها می‌باشد که فقط در حال معرکه گرفتن راجع به تمام مسائل و اتفاقات شعبه خود و کنگره60 هستند. امیدوارم که من بتوانم از معرکه‌گیری فاصله بگیرم چون معرکه‌گیری فعلی لذت‌بخش است.

در قسمت دوم دستور جلسه تولد سومین سال رهایی آقای علی حجازی را جشن می‌گیریم. آقای حجازی که الآن به عنوان رهجوی سیگار من در حال سفر کردن هستند به یاد دارم تازه‌وارد کنگره60 شده بودم که آقای حجازی در شعبه انقلاب راهنما بودند و به من می‌گفتند که انشالله رهایی‌ات. بعضی افراد هستند که وقتی یک کاری را شروع می‌کنند دیگر کاری به خیلی از مسائل مثل میزان رهایی، حواشی آن کار و خیلی مسائل دیگر ندارند. خیلی افراد پیشکسوت وارد لژیون ویلیام من شدند و بعد از رهایی رفتند ولی علی آقا فردی بود که بعد از رهایی ماند و توانست به جایگاه راهنمایی برسد و خدا را شکر که راهنمای خوبی هم هستند. هر جلسه منظم حضور دارند و در حال خدمت کردن هستند.



من خیلی به ایشان تبریک میگویم. علی آقا فردی هستند که تمام اطلاعات و دانش خود را پشت درب می‌گذارد و وارد کنگره60 می‌شود و این نشانه دانایی ایشان است. در نهایت این را اضافه کنم که یک روزی که در شرایط خوبی به سر نمی‌بردم علی آقا حرف خیلی خوبی به من زدند که اگر بتوانم به آن حرف عمل کنم مطمئناً موفق خواهم بود و آن جمله این بود که هر اتفاقی که در کنگره60 برای ما رخ می‌دهد خیر است. خیلی ممنون که به صحبت‌های من توجه نمودید.

اعلام سفر مسافر:
۵۰ سال تخریب، آنتی ایکس قلیان، مدت سفر اول ۱۱ ماه و ۷ روز، روش درمان DST، داروی درمان آدامس نیکوتین، مدت رهایی به دستور جناب آقای مهندس ۳ سال و ۲ ماه، راهنما آقای کامران رک.

پیام مسافر:
این پیام را به افرادی می‌دهم که اعتیاد خود را درمان کرده‌اند ولی تصور می‌کنند که سیگار نیازی به درمان ندارد، سیگار قوی‌ترین و آخرین بند نیروهای تاریکی است، پس از ایشان درخواست می‌کنم که سفر سیگار خود را شروع نمایند.

خلاصه سخنان مسافر سیگار:
سلام دوستان علی هستم مسافر سیگار؛
خب در ابتدا باید عنوان کنم که در کنگره60 من دو راهنمای خیلی سخت‌گیر داشته‌ام که تمام قواعد و ریزه‌کاری‌های کنگره60 را از ایشان آموختم، یکی آقای ترابخانی محترم و دیگری جناب آقای کامران رک می‌باشند، و از این بابت خیلی از ایشان تشکر و قدردانی می‌کنم. من از آقای کامران نظم و انضباط را آموختم حتی نوع لژیون داری را و قواعد قانون‌ها و ریزه‌کاری‌هایش را از ایشان آموختم. چون مصرف من قلیان بود و سیگار نمی‌کشیدم به همین دلیل اطلاعات زیادی هم در رابطه با مصرف سیگار نداشتم که این را هم بسیار از آقا کامران آموختم. خب هفته پیش قرار بود تولد من برگزار شود که به دلیل تعطیل شدن به این هفته موکول شد.

وقتی من این خبر را شنیدم اولین کاری که کردم به سراغ لیست دستور جلسات رفتم و وقتی با این دستور جلسه برخورد کردم برایم خیلی جالب بود. البته خیلی برای من افتخار بود که تولد من در هفته‌ای برگزار شد که تولد آقای مهندس هم در این هفته برگزار گردید. این را بگویم که برای شروع سفر سیگار جناب آقای مهندس خودشان من را به لژیون آقا کامران راهنمایی کردند و قطعاً یک چیزی در لژیون ایشان دیده بودند که این کار را کردند. از آقا کامران عزیز خیلی تشکر و قدردانی می‌کنم. در نهایت می‌خواهم این حرف را بزنم که دوستان سیگار را نباید دست کم بگیریم چون اصلاً چیز کم و کوچکی نیست و این را بدانیم که این آخرین ترکش نیروهای تاریکی است که به سمت ما نشانه رفته است. خیلی ممنون که به صحبت‌های من توجه نمودید.

تهیه و تنظیم: مسافر سیگار محمد 8

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .