English Version
English

همگام شدن با مسافر برای همسفر تجربه ای ارزشمند است

همگام شدن با مسافر برای همسفر تجربه ای ارزشمند است

من اولین بار، سال 98 در جشن همسفر شرکت کردم، بسیار عالی بود و برای من شور و نشاط و انگیزه زیادی به همراه داشت... من خوشحالم که در این مجموعه زیبا هستم و در این جشن‌ها شرکت می‌کنم. ما همسفرها باید همگام با هم همقدم بشویم و مسافران خود را یاری کنیم به واسطه‌ آموزش‌هایی که می‌بینیم؛ در کنگره 60 در کنار مصرف‌کننده در جلسات شرکت کنیم و با گرفتن آموزش‌ها به مسافران کمک کنیم البته در ادامه‌ی این آموزش‌ها به این درک و آگاهی می‌رسیم که با این آموزش‌ها بیشتر به خودمان کمک می‌کنیم. واژه‌ی همسفر یعنی همراه مسافری که سفری را طی می‌کند. درست است که مسافران ما باید در این سفر بیشتر به خودشان و خواست خودشان متکی باشند، اما امکان فضایی آرام و بدون درگیری و دغدغه به عهده‌ی ما همسفران است تا سفرشان به پایان برسد و به وضعیت تعادلی که مدنظر کنگره است برسند. وقتی با مسافرم همراه باشم در این سفر تجربه‌های گران‌بها و باارزشی به دست می‌آورم.
 

 

مدنظر کنگره است برسند. وقتی با مسافرم همراه باشم در این سفر تجربه‌های گران‌بها و باارزشی به دست می‌آورم.
من وقتی وارد کنگره شدم مشاور تازه واردین به من گفت؛ من خدا را شکر می‌کنم که همسرم مصرف‌کننده شد تا ما با این مکان مقدس آشنا شویم.  اول در دلم گفتم این صحبت‌ها فقط شعار است  ولی در ادامه با آموزش‌هایی که کسب کردم و با ایمانی که به خدا پیدا کردم  پی بردم که بله ارزشش را داشت. این تجربه‌ها و آموزش‌ها را نباید کم‌ارزش بدانیم.  در این سفر که کم‌تر از سفر دور دنیا نیست، باید شرایط سخت را تجربه کنیم و بیاموزیم در کنار هم دیگر برای پیشرفت یکدیگر تلاش کنیم و برای ادامه مسیر به انرژی متقابلی که به هم می‌دهیم نیاز داریم.

سفری که من و مسافرم در پیش داریم سفری است از؛ ظلمت به نور، از نادانی به دانایی و... کلمه همسفر به معنی کوهی از مسئولیت است. همسفر تمام واژه‌های؛ سفر، مسافر، راه، مقصد و هدف را در خود دارد و همسفر است که در این راه دشوار در کنار مسافر به همراه صبر و بردباری که در آموزش‌ها یاد می‌گیرد، مسافرش را یاری می‌کند، پس مسئولیت بزرگی دارم و یادم باشد که با امر نهی به مسافرم و این جمله کاملاً نادرست، که من به خاطر تو می‌آیم حال مسافر و در ادامه حال خودمان را خراب نکنیم و مسئولیت کارهایش را به عهده خودش بگذاریم و دخالتی در سفر او نداشته باشیم من آمده‌ام تا در این راه هردو به آرامش و فروتنی برسیم من آمده‌ام تا مسافرم را یاری کنم انشالله بشود آنچه خیر است و خداوند متعال ما را در این راه حمایت و یاری کند.

در پایان می‌خواهم از جناب آقای مهندس تشکر کنم که این مکان مقدس را برای ما فراهم کردن تا ما آموزش بگیریم و از راهنمای عزیزم خانم فرزانه یاسری تشکر می‌کنم که هر جا که کم می‌آوردم و صبرم تمام می‌شد با صحبت‌هایشان مرا دلگرم کردند و با امید به ادامه دادن، من را یاری دادند.

نویسنده: همسفر شادی لژیون پنجم
ویراستاری و ارسال: همسفر مریم لژیون یکم
همسفران نمایندگی همسفران دهخدا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .