English Version
English

با انجام این خدمت حس مسئولیت‌پذیری در من‌ قوی‌تر شده.

با انجام این خدمت حس مسئولیت‌پذیری در من‌ قوی‌تر شده.

قبل از هر صحبتی ابتدا خودتان را معرفی نمایید و به ما بگویید آغاز فعالیت شما در قسمت وبلاگ لژیون ویلیام وایت (خانم‌ها) از چه زمانی و چگونه بوده و چه شد که این فعالیت را در سایت آغاز کرده‌اید؟

سلام دوستان سپیده هستم‌ مسافر نیکوتین، تخریب ۷ سال، آ نتی ایکس سیگار و قلیان، یازده ماه و دو روزبه راهنمایی سرکار خانم‌ اعظم جلالی سفر کردم و در حال حاضر یک سال و هشت ماه است که رهاشده‌ام. در سفر اول طبق فرمان‌ راهنمای عزیزم‌ شروع به نوشتن گزارش جلسات کردم و باگذشت زمان مسئول وبلاگ شدم، من با تخریب‌های زیادی وارد کنگره شدم و ترس زیادی از پذیرفتن مسئولیت و کار جدید داشتم اما خانم جلالی در حق من بزرگواری کردند و کمکم کردند تا بتوانم با ترس هایم روبه‌رو شوم و برخلاف روز اول امروز از اینکه در حال خدمت در قسمت سایت هستم خدا را شاکر هستم و خدمت در این قسمت باعث شد من از کنگره دور نشوم.

 لطفاً از اهمیت وبلاگ و سایت و نقش آن در یک سفر خوب، رهایی، درمان و روش درمان در کنگره 60 برای ما سخن بگوید؟

فردی که در حال سفر است با وارد شدن به سایت و خواندن مطالب می‌تواند از تجربیات دیگران استفاده کند و با امید بیشتری به راهش ادامه دهد.

 از تأثیرات خدمت در وبلاگ لژیون ویلیام وایت (خانم‌ها) بگویید؟

ما در کنگره آموزش گرفته‌ایم که خدمت مکمل درمان است و مسلماً در خدمت، انسان در شرایطی قرار می‌گیرد که به صور پنهان خود بیشتر توجه می‌کند و می‌تواند بیشتر روی خودکار کند، آقای امین درسی دی جهان ذهنی در صحبت‌های خود به آیه‌ای از کلام‌الله اشاره می‌کنند که خداوند سرنوشت قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه آن‌ها خواسته‌های نامعقولشان را تغییر دهند و فرمود‌ند خدمت هم به‌نوعی چشم‌پوشی از خواسته‌ها است و من این تجربه را در خدمت داشته‌ام و حس مسئولیت‌پذیری در من‌ قوی‌تر شده.

 با توجه به اهمیت وبلاگ و پیام‌رسانی آن پیشنهادی به عزیزانی که خواهان خدمت در این بخش هستند دارید؟

ما به این جهان آمده‌ایم‌ برای گرفتن آموزش درست و خدمت سالم، در کنگره ۶۰ توسط جناب مهندس از منبع بسیار خوبی در حال آموزش گرفتن ‌هستیم و باید تلاش کنیم تا آموزش‌ها را در خود نهادینه کنیم و در لحظه‌های زندگی از آن‌ها استفاده کنیم و فکر می‌کنم خدمت این شرایط را برای ما مهیا می‌کند تا خود را بسنجیم، باید با عشق به همنوعان خود خدمت کنیم و پیام درمان اعتیاد به مواد مخدر و سیگار را به جهانیان برسانیم.

 ویژگی‌های یک وبلاگ خوب چه می‌باشد؟

 طبیعتاً وبلاگی که به‌روز باشد و مطالب جالب و جذاب به‌دوراز تکرار داشته باشد بر اساس نیاز مخاطب بهتر است.

 به نظر شما کسانی که در تاریکی اعتیاد به سر می‌برد با آشنا شدن با سایت کنگره 60 چه تغییر و تحولی در آن‌ها ایجاد می‌شود و چگونه می‌توانیم آن‌ها را به آمدن به کنگره و درمان اعتیاد در کنگره 60 بیشتر آشنا کنیم؟

 فردی که در تاریکی‌ اعتیاد است در سختی به سر می‌برد و چون نگاه او با اطرافیانش خیلی تفاوت دارد و خیال می‌کند کسی او را درک‌ نمی‌کند وقتی‌ وارد سایت می‌شود و دل نوشته و مطالبی را می‌خواند که فردی از شرایط مشابه خود نوشته، جذب می‌شود و خوشحال از اینکه افرادی از جنس و نگاه خودش هستند که او را درک‌ کنند.

در شرایط فعلی بیماری کرونا در فضای مجازی و وبلاگ لژیون ویلیام وایت (خانم‌ها) قادر به جلسات حضوری نبود چه آموزش و اقداماتی برای اعضا صورت گرفته است؟

با توجه به تفکرات و تدابیر جناب مهندس کنگره ۶۰ از سال‌ها پیش در فضای مجازی فعالیت داشته و از شروع شرایط خاصی که‌ منجر به تشکیل کلاس‌ها در فضای مجازی شد با دستور جناب مهندس تمام لژیون‌ها وارد فضای مجازی شدند و کلاس‌ها به‌صورت‌ آنلاین برگزار شد و عزیزانی که در شهرستان‌ها بودند به دلیل دوری راه نمی‌توانستند در جلسات حضوری شرکت کنند حالا در کلاس‌های مجازی حضور دارند و آموزش می‌گیرند و از انرژی جمع استفاده می‌کنند.

خدمت در وبلاگ لژیون ویلیام وایت (خانم‌ها) به‌گونه‌ای است که عزیزانی که در این جایگاه خدمت می‌کنند بااینکه تاثیرفراوانی در انتقال اطلاعات و معرفی درمان نیکوتین در کنگره 60 می‌باشد، اما افراد ناشناخته و چراغ خاموش خدمت می‌کنند چه احساسی در مورد این خدمت و جایگاه دارید که این‌گونه خدمت می‌کنید؟

ما ‌در کنگره آموزش گرفته‌ایم کم‌توقع نداشته باشیم و اینکه حساب عشق با خود عشق است با معشوق چه حساب دارد، تمام عزیزانی که خدمت ‌می‌کنند و همچنین سایت کنگره 60 بی توقع و با عشق خدمت می‌کنند و دنبال چیزی به‌جز دریافت حال خوش‌ برای خود و دیگران نیستند.

چرا آقای مهندس سایت و کنگره 60 را شعبه نامیده‌اند؟

 در شعبات کنگره ۶۰ کلاس آموزشی برگزار می‌شود و از طرفی حضور در این جلسات باعث دریافت انرژی می‌شود، سایت کنگره ۶۰ به‌قدری قوی و قدرتمند است و به دو زبان طراحی‌شده که افراد مختلف از تمام جهان می‌توانند وارد سایت شوند و بامطالعه مطالب می‌توانند انرژی کسب کنند و آموزش بگیرند به‌این‌علت شعبه نامیده شده.

سخن آخر

تشکر می‌کنم از جناب مهندس و خانواده محترمشان که شرایط را برای افرادی که در تاریکی هستند فراهم کردند تا آموزش بگیرند و در نور باشند و همچنین از راهنمای محترم سرکار خانم جلالی عزیزم تشکر می‌کنم و خدا قوت عرض‌‌می کنم خدمت، خدمتگزاران سایت و خدمتگزاران وبلاگ‌ ویلیام ال وایت و ممنون از شما خانم سمیه عزیز که وقت گذاشتید.

با تشکر از خانم سپیده که وقت خود را در اختیار ما گذاشتند، بدین‌وسیله از آقای مهندس حسین دژاکام و خانواده محترمشان و تمام عزیزانی که در سایت کنگره 60 و دوستانی که در وبلاگ لژیون ویلیام وایت (خانم‌ها) خدمت می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنیم، از این عزیزان که همواره در پیشبرد اهداف کنگره 60 در فضای مجازی تلاش مستمر و همراهی صمیمانه‌ای دارند کمال تشکر و قدردانی راداریم‌ و سپاس گذاریم. امید که با تلاشی روزافزون بتوانیم بیشتر از پیش در مسیر اطلاع‌رسانی و فعالیت در فضای مجازی کنگره 60 خدمتگزاران شایسته نام کنگره 60 و نمایندگی وبلاگ لژیون ویلیام وایت (خانم ها در تمام شعب) باشیم.

 

تهیه گزارش: خانم سمیه مسافر نیکوتین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .