English Version
English

ورود به لژیون ویلیام وایت و احترام به قلب

ورود به لژیون ویلیام وایت و احترام به قلب

هفتمین جلسه از دوره دهم لژیون ویلیام وایت پارک شهدای شهرداری اصفهان در تاریخ 1398/06/29 به استادی مسافر مجید و نگهبانی  مسافر غلام‌رضا و دبیری مسافر یاسر با دستور جلسه  وادی چهاردهم و تأثیر آن روی من و دستور جلسه دوم پنجمین سال رهایی مسافر منصور ساعت 8:30شروع به کارنمود.

 

 وادی چهاردهم وادی عشق و محبت است که نشان‌دهنده این است که شخص سیزده مرحله را پشت سر گذاشته است. در سفر اول از وادی اول تا هفتم تمرکز کرده و تلاشمان این است که به وادی هفتم برسیم و بعد وادی‌های بعدی را پشت سر بگذاریم.
یکی از اساتید آقای مهندس می‌فرمایند که بعدازاینکه شخص رها می‌شود و قفل و زنجیرهای مواد مخدر از دست‌وپایش باز می‌شوند و بعد زنجیرهای جدید به پایش می‌زنند. افرادی که در کنگره هستند به جهت عشق و محبت ،  بند عشقی که بین شخص و خداوند زده می‌شود در هر جایگاهی خدمت می‌کنند و سعی می‌کنند که به سرمنزل مقصود برسند.

سرمنزل مقصود قطعاً وادی عشق و محبت است و تلاش‌های زیادی برای شخص صورت گرفته که به این مرحله رسیده است. در مورد وادی چهاردهم صحبت کردن خیلی سخت است چون بعضی از کلمات و الفاظ گویای مطلب نیستند و می‌توانیم بگوییم که وادی چهاردهم یعنی رفتن ، رسیدن و دریافت کردن مثل کاری که ره‌جوی سفر اول در ارتباط با روش درمانی و ارتباطی که باراهنمای خودش دارد.

 

راهنما بدون هیچ‌گونه موضوع با عشق و محبت سرویس‌های خاصی را در اختیار ره‌جو قرار می‌دهد و آن ره‌جو عاشق و دلباخته راهنمای خودش می‌شود،عاشق متد درمانی می‌شود حرکت می‌کند می‌رود تا می‌رسد. ره‌جویی که بین راه درمان را رها می‌کند ، ره‌جو نیست ، ره‌جو می‌رود برای رسیدن و رفتن و با رسیدن باید کاملش کند ،  وقتی می‌رود و می‌رسد نشانه رهایی یا هر چیز دیگر که در طلبش بوده را دریافت می‌کند و وقتی می‌رسد آن زمان آن را حفظ می‌کند و از داشته  خود حفاظت می‌کند چون با تلاش‌های زیاد به آن رسیده و مراحل زیادی را پشت سر گذاشته است و سعی می‌کند عشق و محبتی ک در حقش شده نثار دیگران هم بکند و افراد دیگر را هم به این مرحله ، درجه و حال خوش برساند تا افراد دیگر هم از این چشمه الهی برخوردار شوند که جوشش آن در تک‌تک ما می‌تواند وجود داشته باشد یا آن را خشک‌کنیم وقتی یک نفر درمان می‌شود آن چشمه الهی را در درون خود به وجود می‌آورد و تمام هم‌وغم آن این است که میدانم درد دلی داری و در دل پنهان نگذار.

 

دستور جلسه دوم ؛ پنجمین سال رهایی مسافر منصور
 آقا منصور تلاش زیادی برای رسیدن به درجه راهنمایی کردند و یکی از افرادی بودند که بعدازاینکه متد دی اس تی برای درمان در اصفهان به راه افتاد در کارگاه آموزشی شرکت کردند و ره‌جوهای زیادی را هم به درمان رساندند. من به آقا منصور به‌عنوان یک مسافر از صمیم قلبم تبریک میگویم و خداوند را شاکر که هم‌چین افرادی کنار ما هستند و زحمات ما به گردن این افراد است امیدوارم همان‌طور که در سفر اولشان تلاش بسیاری کردند در تمام مراحل زندگی‌شان موفق و مؤید باشند و خدمت ایشان و ره‌جوهایشان تبریک می‌گویم.

:اعلام سفر مسافر منصور

تخریب 10سال روش درمانdstداروی درمان نیکوتین خوراکی 10ماه سفر کردم به کمک راهنمایی مسافر مجید رهایی 5 سال آزاد و رها هستم
 
 
 
 

 

پیام مسافر منصور:

 اگر می‌خواهیم واقعاً به وادی عشق برسیم و احترام به قلبمان بگذاریم باید وارد لژیون وایت شویم و درمان را شروع کی

 

سخنان مسافر منصور: 

 ما مسافرین کشتی‌شکسته‌ایم که به ساحل رسیده‌ایم رقص و پای‌کوبی می‌کنیم و برای درمان سیگار جشن تولد می‌گیریم ، مردم در خیابان فکر می‌کنند ما دیوانه‌ایم حق‌دارند چون ندیدن آن طوفانی که ما دیدی

 

هر تولدی یک پیام دارد ، افتخار می‌کنم که در کنار آقا مجید هستم خیلی دوست داشتم که ایشان باشند و این اتفاق بزرگ افتاد. اگر می‌خواهیم به آن عشق و محبت برسیم باید به قلبمان احترام بگذاریم،اگر به طبیعت و به کائنات احترام نگذاریم چیزی از وادی عشق دریافت نکرده‌ایم.
باورم نمی‌شود که پنج سال از درمان سیگارم گذشت و به قول دوستان آمده بودیم که سفره  کار را جمع کنیم به‌هرحال آن اتفاق بزرگ در ناباوری افتاد و تفکر و کشف بزرگی بود . کنگره 60 با روش دی اس تی و نیکوتین خوراکی این گره کرا باز کرد.
من این روز زیبا را در رأس به پروفسور ویلیام وایت و مهندس دژاکام و همه مسافرین ویلیام و راهنمای عزیزم آقا مجیدتبریک می‌گویم که اگر نبودند فکر نمی‌کنم من هم درمان می‌شدم.  راه باز است و تفکر عظیم.

 
 
 
 
 
 

تایپ:مسافر یاسر

ارسال تصاویر:مسافر حبی

تنظیم:مسافر مصطفی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .