English Version
English

لژیون درمان وابستگی به دخانیات؛ نمایندگی ارتش

لژیون درمان وابستگی به دخانیات؛ نمایندگی ارتش

لژیون درمان وابستگی به دخانیات (ویلیام ال وایتدر روز سه‌شنبه تاریخ 97/11/09 درنمایندگی ارتش   به راهنمایی مسافر رضا (لژیون(1

خلاصه سخنان استاد:

 آنچه هست محبت است و آنچه نیست ظروف تهی است، دوستان تنها پیوند محبت ما را به یکدیگر متصل نگاه خواهد داشت.دستور جلسه این هفته (سم‌زدایی و سم نزدایی) است. این موضوع تا این حد اهمیت دارد که جناب مهندس آن را در دستور جلسات کنگره ۶۰ قرار داده است و ازنظر من این دستور جلسه یک پیام برای داخل و خارج کنگره ۶۰ است که در ادامه به اهمیت آن اشاره خواهیم کرد.

کنگره ۶۰ به تمام گروه‌ها و روش‌ها احترام می‌گزارد و هیچ‌کدام را نفی نمی‌کند ولی عمیقاً با سم‌زدایی (URD.UROD) مخالف هست که البته این مخالفت با ادله علمی و تجربی است. زمانی که صورت‌مسئله اعتیاد توسط جناب مهندس حل و مطرح شد و ما متوجه شدیم که اعتیاد یک جابجایی مزمن است و مواد شبه افیونی بیرونی، جایگزین هورمون‌های طبیعی جسم شده است به این مسئله پی بردیم که مواد مخدری که وارد بدنمان می‌کردیم سم نبوده است و درواقع سم بودن آن نسبی است به این صورت که ممکن است یک انسان عادی با مصرف یک و نیم گرم تریاک بمیرد و یا دچار آسیب‌های شدید شود اما من با مصرف هشت گرم تریاک خوراکی نه‌تنها به مشکلی بر‌نمی‌خوردم بلکه آن مقدار تریاک برای من مانند دارو عمل می‌کرد و مانع از خماری در من می‌شد.

حال که سم نبودن مواد مخدر برای یک مصرف‌کننده، مشخص‌شده است پس دیگر سم‌زدایی معنایی ندارد و مانند این است که نه‌تنها در چاه خشک‌شده آبی ریخته نمی‌شود بلکه آن چاه را با سنگ و کلوخ پرکنیم و در آن را ببندیم و عملاً شخص را به سمت مرگ و عذاب تدریجی سوق می‌دهیم، زیرا با تمام اینکه سیستم ایکس یک مصرف‌کننده مواد مخدر، ازکارافتاده است اما به مقدار ناچیزی کار می‌کند و ما با سم‌زدایی جلوی همان مقدار ناچیز را هم می‌گیریم. در کنگره می‌آموزیم که این سیستم ایکس است که انسان را در تعادل نگه می‌دارد و این سیستم با برنامه‌ریزی ترشحات انواع هورمون‌ها تعیین‌کننده حالات انسان است و اگر این سیستم درست کار نکند انسان دچار مشکلات فراوان در جسم و روان خود خواهد شد و حتی باعث مرگ انسان نیز می شود.

با تمام این توضیحات و مضرات خطرناکی که سم‌زدایی برای یک انسان دارد اما به دلیل اینکه من مصرف‌کننده به دنبال نتیجه سریع و بدون طی کردن زمان لازم هستم به این سمت حرکت می‌کنم و با خود می‌اندیشم که چه‌بهتر است که با صرف چند ساعت دیگر احتیاجی به مواد مخدر نخواهم داشت و تصور می‌کنم که به ریسکش می‌ارزد. طبق مثالی که در کتاب آمده است، شهری را تصور کنیم که بمب باران شده و تمام تأسیسات آن نابودشده است و تمام شهر را ترکش‌ها و بمب‌های عمل‌نکرده فراگرفته است حال یک گروه برای آبادی شهر تنها کاری که می‌کند این است که ترکش‌ها و بمب‌ها را از شهر بیرون می‌برد و گمان می‌کند که کارش تمام‌شده است درصورتی‌که شهر نه آب دارد و نه برق و نه غذایی برای خوردن پس طبیعتاً این شهر با این نوع بازسازی آباد نخواهد شد و برو به نابودی خواهد رفت.

در کل این مبحث بسیار گسترده است و همین‌طور بسیار حساس و ما می‌توانیم برای دانستن بیشتر از دانش کنگره و خصوصاً کتاب چهارده مقاله استفاده کنیم و سطح دانایی خود را در این زمینه بالا ببریم.

 

نگارنده و عکاس: مسافر روزبه
تهیه و تنظیم: مسافر محمد حسین
منبع: کنگره60؛نمایندگی ارتش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .