English Version
This Site Is Available In English

D.SAP یک ماده‌‌ جادویی برای درمان بیماری‌ها

D.SAP یک ماده‌‌ جادویی برای درمان بیماری‌ها

هشتمین جلسه از دوره اول جلسات لژیون سردار همسفران نمایندگی الیگودرز با استادی پهلوان همسفر زهرا، نگهبانی دنور همسفر معصومه و دبیری دنور همسفر شبنم با دستور جلسه «D.sap» روز پنج‌شنبه ۳ مهر‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

خداوند بزرگ و مهربان را بسیار تا بسیار شاکر هستم که امروز در جمع شما حضور پیدا کردم، از نگهبان لژیون سردار و دبیر بسیار تا بسیار ممنون هستم که این فرصت را در اختیار بنده قرار دادند که انرژی‌های لازم را از تک‌تک شما دریافت کنم؛ اما در مورد دستور جلسه که D.sap است دستور جلسه‌ای بسیار تا بسیار زیبایی است. یک ماده‌ای است که افراد انواع و اقسام مریضی‌هایی را که توسط آن درمان شده در این هفته به اشتراک گذاشتند و با تجربیات خودشان سند بدون نقص بودند که چه نوع بیماری‌هایی داشتند که توسط D.sap توانستند آن‌ها را درمان کنند.

من چند نمونه از آن‌ها را تیتروار می‌گویم: برای درمان کم‌خونی، دیابت، اضافه‌وزن، فشارخون، ضعف بدن، تیروئید، واریس پا و خیلی موارد دیگر. این ماده می‌تواند آن‌قدر جالب و جادویی باشد که برای درمان چندین بیماری افراد بتوانند استفاده کنند و خدا را شکر به‌واسطه تدابیر آقای مهندس حسین دژاکام، D.sap به‌ویژه برای ما همسفران آمد که بتوانیم خیلی از بیماری‌هایمان را درمان کنیم. اول این‌که D.sap با سرکه سیب خیلی متفاوت است؛ چون فرایند تبدیل سرکه یک ماه طول می‌کشد؛ ولی D.sap یک سال زمان می‌برد و خیلی از مواد آلی که در D.sap و در بهترین سرکه که بالزامیک است وجود ندارند؛ حتی D.sap با سرکه بالزامیک که سرکه خیلی خوبی است، هم قیاس شده و خیلی باهم متفاوت هستند، باید مواظب باشیم که حتی اسم آن‌هم اشتباه نگوییم؛ چون تفاوت بسیار زیاد و فاحشی با یکدیگر دارند.

این ماده جادویی برای ما خیلی نقش بسزایی داشته و دارد؛ به‌ویژه در زمان کرونا زمانی که جهان و دنیا را ناامیدی و یاس گرفته بود و همه از ترس نمی‌دانستند چه‌کار کنند ما در کنگره به‌واسطه تدابیر مهندس حسین دژاکام که تک‌تک ما را به‌اندازه فرزندان خودشان دوست دارند، خیلی راحت به آموزش خودمان می‌پرداختیم و خیلی راحت و بدون ترس به کنگره می‌آمدیم. برای خود من که به‌شخصه این‌طور بود و مقداری D.sap بخور می‌دادیم و به دست‌هایمان اسپری می‌کردیم و اصلاً هیچ ترسی از این‌که خدایی نکرده اتفاقی برای خودمان و عزیزانمان بیفتد را نداشتیم و این‌همه امید از کجا می‌آمد؟ واقعاً الآن که آن دوره را گذراندیم فکرش را می‌کنیم که چه دوره سختی بود؛ ولی ما در کنگره آن دوره را با خیال راحت پشت سر گذاشتیم و چه قدر دیگران عزیزانشان را از دست دادند و دل‌نگران بودند؛ اما ما به شکرانه وجود مهندس حسین دژاکام و D.sap خیلی راحت توانستیم این بحران را پشت سر بگذاریم بدون این‌که کوچک‌ترین خدشه‌ای به آموزشمان و به آمدنمان به کنگره وارد شود.

حالا این‌همه نعمت‌ها گفته می‌شود و این‌که ارتباطش با لژیون سردار چه باشد داشتم به این موضوع فکر می‌کردم که چه ارتباطی می‌تواند بین این دستور جلسه‌ها به‌ویژه الآن که نزدیک گل‌ریزان است باشد، متد DST که دستور جلسه قبل بود و الآن هم D.sap که واقعاً زمانی که فکر می‌کنیم هر دو منشأ می‌رسد به اولین مخفف اسم آقای مهندس دژاکام یعنی هر چه داریم و نداریم برمی‌گردد به این‌که ما از آقای مهندس دژاکام داریم و باید الآن که نزدیک گل‌ریزان است بتوانم ارتباط این دستور جلسات را با کنگره و با گل‌ریزان برای خودم رقم بزنم که چه ارتباطی می‌تواند داشته باشد؟

ازجمله ارتباطی که برای خود من به‌شخصه می‌تواند داشته باشد این‌که اگر DST نبود مسافرم نبود و اگر D.sap نبود خودم نبودم یا بسیاری از عزیزانم نبودند؛ پس به‌واسطه این است که من زهرا اینجا نشسته‌ام و دارم در کنار شما حس و حال آرامش را دریافت می‌کنم و به‌واسطه تدابیر ایشان است که من الآن امروز اینجا هستم که در لژیون مالی تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که طبق فرمایش وی که همیشه می‌فرمایند: یک موسسه برای این‌که بتواند به هدف والای خود برسد حتماً باید سه ضلع را رعایت کند یکی علم و نیروی متخصص و دیگری ثروت. ما که الآن دور هم جمع شدیم که ضلع سوم کنگره را قوی کنیم و بتوانیم این امید و این آرامشی که چه در دوران کرونا و چه الآن به دست آورده‌ایم را جبران کنیم.

کمترین اتفاقی که در کنگره اتفاق افتاده درمان اعتیاد است و اتفاق‌های بسیار زیادی در پس آن و در پس D.sap افتاد و این را مهندس حسین دژاکام می‌فرمایند: می‌خواهند علاوه بر کشور عزیز ما به گوش جهان برسانند؛ پس این وظیفه من و شما است که برای چاپ مقالات بتوانیم ضلع مالی را قوی نگه‌داریم؛ چون بارها و بارها وی در جلسات روز چهارشنبه می‌فرمایند چه قدر هزینه نیاز است که یک مقاله به چاپ برسد پس این‌که من امروز اینجا قرار دارم این است که بتوانم به شکرانه نعمت آرامشم من هم مثمر ثمر باشم و من هم بتوانم در این موضوع واقعاً نقش به سزایی داشته باشم چراکه حضرت علی علیه‌السلام می‌فرمایند: هر چه برای خود می‌پسندید برای دیگران هم بپسند. واقعاً شاید به شوخی است که خیلی از مریضی‌هایمان را در خانه‌ با D.sap و بخور آن می‌توانیم درمان کنیم؛ پس چرا دیگران هم نتوانند از این ماده استفاده کنند؟ چرا خیلی از شهرهای خودمان یا خیلی از کشورهای دیگر نتوانند از این ماده استفاده کنند؟ این وظیفه من و شماست که دیگرانی که کاشتند و ما خوردیم و استفاده کردیم حالا نوبت ماست که بکاریم تا دیگران استفاده کنند.

لژیون سردار به نظر من لژیونی است که بهترین زمان، بهترین مکان و بهترین بستر را برای من مهیا کرده تا برای کاشت دانه‌ای و بذری که در آینده ان‌شاءالله قرار است برداشت شود خدمت کنم؛ چراکه همه ما حاصل کشت‌های قبل خودمان هستیم منتها فاصله کاشت و برداشت را فراموش کردیم. ما در کنگره می‌گوییم انسان دارای حیات‌ها و بعدهای زیادی است؛ ولی آن را فراموش کرده است و الآن که انسان می‌داند بهترین زمان و بهترین بستر برای کاشت بذر خودش است؛ پس بهترین موقعیت است که من این بذر را بکارم و چه جایی بهتر از لژیون سردار و چه جایی بهتر از کنگره که واقعاً این آرامش را به من داده است. اگر به دستور جلسات پشت سر هم نگاه کنیم که قبل از گل‌ریزان و نعمت‌هایی که کنگره به ما داده است را یکی‌یکی به یاد بیاوریم و خدایی نکرده کافر نباشیم آن موقع است که دستمان نمی‌لرزد و از خدمت مالی هیچ هراسی نداریم و هر کس به‌اندازه وسع خودش می‌تواند سهیم باشد.

آقای مهندس حسین دژاکام دریکی از صحبت‌هایشان فرمودند: روزی یک جنگل آتش می‌گیرد و همه حیوانات در سر خودشان می‌زنند گنجشکی با منقار و نوک خودش آب را می‌آورد روی آتش می‌ریزد و همه می‌خندند و می‌گویند که این چه‌کاری است انجام می‌دهیم این کار که اصلاً فایده ندارد ‌می‌گوید من می‌خواهم بعداً پیش وجدان خودم راضی باشم که نهایت تلاشم را انجام دادم، حالا ما هم باید واقعاً به یاد بیاوریم تمام نعمت‌هایی که کنگره به ما داده است الآن من خودم را مثال می‌زنم که مادر هستم بیرون بچه‌ام را نگهداری می‌کند. واقعاً اگر D.sap نبود شاید اکنون مادرم کنارم نبود به دلیل این‌که مادرم آلرژی بسیار شدیدی به‌خصوص در فصل بهار داشتند با D.sap بخور دادند و آلرژی‌شان خیلی کامل رفع شد و همین‌طور در سینه‌هایشان کیست‌های سرطانی زده بودند و مدارکشان را هم پیش آقای مهندس حسین دژاکام بردیم. وضعیت مادرم طوری بود که دکتر جراحشان گفته بودند شما باید زیر نظر باشید که اگر این بافت‌های سرطانی پر شد بلافاصله سینه‌هایتان را دربیاوریم و مرتب باید سونوگرافی و ماموگرافی انجام می‌دادند؛ ولی به‌واسطه همان بخور و خوردن D.sap که برای آلرژی انجام می‌دادند بعد از آزمایشی که جواب آن را گرفتند به‌طور کامل توده‌های سرطانی در سینه‌شان آب‌شده بود که اصلاً یک معجزه‌ بود.

الآن که فکرش را می‌کنم اگر کنگره نبود ما در زمان کرونا خیلی از عزیزانمان را از دست‌داده بودیم و با بیماری سرطان خیلی از عزیزانمان یا حتی مادرم را ازدست‌ داده بودم و الآن این‌ها را که به یاد می‌آوریم زمانی که می‌خواهیم خدمت مالی انجام دهیم دستمان نلرزد، کنگره به شکر خدا آن‌قدر پهلوان‌های عزیز و افرادی هستند که دارند خدمت مالی انجام می‌دهند؛ اما من و شما هستیم که نباید دیر به هوش بیاییم یعنی خودمان را به خواب نزنیم چون کسی که خواب است را می‌شود بیدار کرد؛ ولی کسی که خودش را به خواب می‌زند نمی‌شود بیدار کرد. تمام چیزهایی که کنگره به من و شما داده است الآن زمان خیلی خوبی است که به یاد بیاوریم به‌ویژه قبل از گل‌ریزان، آن موقع است که با تمام توان می‌آییم شرکت می‌کنیم و توانمان را هیچ‌کس نمی‌تواند مشخص کند فقط من زهرا می‌توانم توانم را مشخص کنم. آیا قبل از این‌که من به کنگره بیایم اگر به من می‌گفتند ورودی کنگره این مقدار است من حاضر بودم همه‌چیزم را بفروشم تا ورودی کنگره را پرداخت کنم و بیایم و ببینم چه خبر است.

حالا که کنگره خدمات رایگان در اختیار من قرار داده است حالا که درمان مسافر و آرامش مسافرم را به من داده است و درمان خیلی از بیماری‌ها توسط D.sap و توسط روش DST به من داده‌شده است؛ پس الآن من هستم که باید بهای آن را پرداخت کنم؛ چراکه همیشه می‌گویند بهشت را به بها می‌دهند به بهانه نمی‌دهند و مطمئن باشید اگر چیزی را که بهایش را ندهید، خداوند از ما قطعاً و قطعاً می‌گیرد. ما باید مواظب باشیم و خیلی مراقب باشیم که کجا داریم می‌آییم کجا داریم قدم می‌گذاریم آقای مهندس دژاکام فرد بسیار بزرگی است و ما دقیقاً بزرگی ایشان را متوجه نمی‌شویم؛ چون مثل کوهی است که کنارشان ایستادیم و بزرگی را متوجه نمی‌شویم الآن دقیقاً در همان لحظه قرار داریم و خیلی خوب است که من زهرا بتوانم با خدمت مالی که انجام می‌دهم سهم کوچکی در درمان سرطان‌ها و خیلی از بیماری‌هایی که وی دارند برای آن تلاش می‌کنند داشته باشم.

چند روز پیش داشتم یک کلیپی می‌دیدم واقعاً قلبم را به درد آورد؛ ولی بعد به خودم افتخار کردم که یک کنگره‌ای هستم که برای کاهش درد بشر یک‌قدمی برداشتم، در کلیپ یک بچه پنج‌ساله از انگلستان بود که داشتند با او مصاحبه می‌کردند می‌گفتند که شما سرطان دارید و خداوند این سرطان را به تو داده است آیا از خداوند راضی هستید؟ گفت بله من از خداوند راضی هستم و من بنده خاص خداوند هستم و چون خاص هستم خداوند من را انتخاب کرده است مجری واقعاً گریه‌اش گرفت و گفت که چرا شما خاص هستید؟ این‌همه دارید درد می‌کشید چرا راضی هستید؟ و بچه بغض کرد و گفت خدا را شکر که خداوند من را انتخاب کرده است خواهرم یا برادرم را انتخاب نکرده است و واقعاً آنجا گفتم نهایت تسلیم بودن را باید از این بچه یاد بگیریم.

این‌که اگر مسافری آمده مصرف‌کننده شده به خواست خود و با دستان خودش آمده این کار را کرده است؛ ولی سرطانی که الآن در جهان ما بیداد می‌کند از کوچک و بزرگ، ناخواسته دچار آن مریضی می‌شوند. آقای مهندس دژاکام در روز چهارشنبه فرمودند کسی که سبد را حمایت می‌کند و کسی که سردار و دنور و پهلوان است همه در درمان این‌ها سهیم هستند و من آن لحظه به خودم بالیدم و وقتی آن کلیپ را دیدم به خودم بالیدم که می‌توانم برای درد آن بچه و برای کاهش درد او مثمر ثمر باشم. مواظب باشیم که کجا قدم می‌گذاریم و چه‌کار می‌کنیم، خدا نکند از این قطاری که در حال حرکت است جا بمانیم، بیاییم تمام سعی و تلاشمان را کنیم که ما هم بتوانیم نقش کوچکی در حد یک آجر هم که شده در این موضوع و در این عمل عظیم داشته باشیم و بتوانیم برای خودمان برای خانواده‌مان و برای کشورمان مفید باشیم و ان‌شاءالله که همه عزیزان مخصوصاً نمایندگی شما یک گل‌ریزان بسیار تا بسیار پرشکوهی و با آگاهی و بیداری را برگزار کنید.

کنگره، خدا را شکر قوی است و تمام عزیزانی که دارند خدمت مالی انجام دهند این نشانه آگاهی در انسان‌هاست که دارند آگاه می‌شوند که واقعاً چه جایی هستند و باید چه صفاتی را به دست آورند؟ صفت بخشندگی؛ یعنی تمام این موضوعاتی که ما به آن رسیدیم از بخشندگی آقای مهندس دژاکام است؛ ایشان می‌توانستند روش DST و D.sap را برای خودشان نگه‌دارند؛ ولی آمدند به من و شما بخشیدند و انتقال دادند تا توانستند علم‌های دیگر را دریافت کنند، اگر انسان یک‌چیزی را بخشید و به دست آورد و گذاشت، خداوند می‌تواند چیزهای دیگری را در اختیارش بگذارد.

صفتی که اول کلام‌الله است می‌گوید: «بسم‌الله الرحمن الرحیم» یعنی «به نام خداوند بخشنده و مهربان» پس چرا من نتوانم ببخشم؟ چرا من نتوانم صفت خداوند را در درون خودم زیادتر و زیادتر کنم؟ ان‌شاءالله بتوانیم و واقعاً آن‌قدر این صفت قشنگ است که اگر لمس کردیم و در جایگاه‌ها قرار گرفتیم هرساله بهار تو به‌جای این‌که نوروز باشد بهار تو آبان ماه می‌شود و اول پاییز بهار ما کنگره‌ای‌ها می‌شود و یک‌شور و نشاطی در دلمان ایجاد می‌شود که چه‌کار می‌توانم کنم؟ چه قدمی بزرگ‌تر و بلندتر از پارسال می‌توانم بردارم؟

قطعاً و قطعاً باید قدمی بردارم که از قدم پارسالم زیادتر باشد؛ یعنی حتی اگر قرار است که مبلغ کوچکی را روی آن مبلغ بگذارم باید بدانم که دانایی من بیشتر شده و باید بدانم نسبت به پارسال رشد کردم و باید نسبت به پارسال بهای بیشتری پرداخت کنم حتی اگر قرار است که عضو لژیون سردار باشم بیایم هفت میلیون اعلام کنم و در همان بخشش راکد نمانم شاید تا همان شش تومانی که رفتیم راحت‌تر فراهم شود؛ ولی همان یک‌میلیون باعث درد درون من شود و می‌گویند درد باعث می‌شود که فهم انسان بیشتر شود و بخشش باید طوری باشد که انسان دردش بیاید و باید بفهمد و از خواسته‌اش بگذرد.

شاید بعضی وقت‌ها عزیزان می‌گویند خواسته‌مان معقول است؛ ولی همان خواسته معقول برگرفته از شیطان است؛ چرا ما موقع گل‌ریزان تمام خواسته‌هایمان یادمان می‌آید؟ چرا زمانی که غیر از گل‌ریزان است چیزهای دیگری که می‌خواهیم یادمان نمی‌آید؟ باید خیلی مراقب باشیم و خیلی مراقب نیروهای بازدارنده در این زمینه باشیم و مراقب باشیم که ان‌شاءالله آن چیزهایی که به دست آوردیم را نگه‌داریم و قدرشان را بدانیم که بتوانیم در کنگره قدم‌های محکم‌تری برداریم و همیشه و همیشه دعای من این است که در کنگره باقی بمانم و بتوانم از خدمتگزاران کنگره باشم.

 

تایپ و ویراستاری: راهنما دنور همسفر شبنم 
ارسال: همسفر معصومه مرزبان خبری
همسفران نمایندگی الیگودرز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .