English Version
This Site Is Available In English

مقاله یک مسافر

مقاله یک مسافر

سلام دوستان علی هستم یک مسافر
در مورد دستور جلسه این هفته کهD.SAP  و فواید آن است یادداشتی خدمت شما دوستان ارائه می‌کنم، امیدوارم که مورد توجه و استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.
شاید باورش برای شما سخت باشد ولی من تا قبل از آشنایی با کنگره 60 لب به ترشی یا سرکه و هر چیزی که بو و طعم سرکه را داشت نزده بودم، اما با شروع سفر اول و راهنمایی استاد گرامی آقای امین رفیعی توفیق اجباری شد تا این ماده را مصرف کنم.
ابتدا با کراهت و از روی اجبار مصرف می‌کردم و هیچ تغییری در خودم نمی‌دیدم ولی داغستان از جایی شروع شد که داداش لژیونی‌های خودم و چند تا از مسافران از لژیونهای دیگر دائم از تغییراتی که در ظاهر من رخ داده بود با من صحبت می‌کردند، تغییراتی که تا آن زمان خودم هم متوجه آن نشده بودم.
رنگ پوستم روشن‌تر شده بود و رنگ لبهایم هم تغییر کرده بود، کمی در خودم دقیق شدم ، دیگر مثل قبل دلدرد هایی که همیشه با من بود را نداشتم ، شبها راحت به خواب می‌رفتم و سبک و سرحال از خواب بیدار می‌شدم  حتی به واسطه این تغییرات مثل سابق پرخاش نمی‌کردم و زود از کوره در نمی‌رفتم. هر چه فکر کردم ، بغیر از مصرف D.SAP کار جدیدی نکرده بودم.
من تا زنده‌ام خود را مدیون کنگره 60 و جناب مهندس و آموزشهای کنگره می‌دانم چگونه می‌شود یک فرد مصرف‌کننده مثل من این همه تغییر کند، بله آموزشها بسیار کاری بود ولی نیاز به مکمل هم داشت که همزمان با جهانبینی، جسم من هم بازسازی شود و این مکمل چیزی نبود بغیر از D.SAP
از اینکه در دوران زندگی جناب مهندس به سر می‌برم و آموزشهایی دریافت می‌کنم که تا قبل از این حتی در دانشگاه هم ندیده بودم به خود می‌بالم و تا زنده هستم سلامت جسم و روان خود را مدیون جناب مهندس و کنگره 60 می‌دانم و به عنوان یک خدمتگذار کوچک در قسمت سایت نمایندگی دامغان آرزو دارم بتوانم با انتقال اطلاعات و بالا بردن آگاهی دنبال کنندگان سایت شعبه بخش بسیار کوچکی از این زحمات را بی منت جبران کنم.
ممنون از اینکه این نوشته را مطالعه کردید به امید دیدار مجدد شما عزیزان
نویسنده مقاله : مسافر علی خدمتگذار سایت دامغان از لژیون یکم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .