English Version
This Site Is Available In English

دی‌سپ مورد استفاده برای اکثر بیماری‌ها

دی‌سپ مورد استفاده برای اکثر بیماری‌ها

ششمین جلسه از دوره دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ همسفران نمایندگی الیگودرز به استادی همسفر روح‌انگیز، نگهبانی همسفر فاطمه و دبیری همسفر فخرالسادات با دستور جلسه: «D.SAP» در روز دوشنبه ۳۰ مهر‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

ممنونم از خانم هما و نگهبان و مرزبانان که این فرصت را به من دادند تا بتوانم این جایگاه را تجربه کنم از خانم ملیحه خیلی سپاسگزارم. حال خوشی که همسفران خرم آباد دارند همه از خانم ملیحه است من و مسافرم که امروز این مسیر را آمدیم، گفتیم چطور خانم ملیحه می‌آمد و باران، برف، سرما و تگرگ را تحمل کردند. من اینجا دستش را می‌بوسم و از او سپاسگزارم ان‌شاءالله خیر این زحمات به زندگی او برگردد و همیشه سلامت و تندرست باشند. دستور جلسه امروز در مورد «D.SAP» است همه ما می‌دانیم که دی‌سپ توسط آقای مهندس حسین دژاکام کشف شد که از بهترین سیب‌ها و مرغوب‌ترین انگورها تهیه می‌شود.

سرکه سیب که ما درست می‌کنیم ۳۰ الی ۶۰ روز است؛ اما آقای مهندس طی یک‌سال این فرایند را به وجود می‌آورد و برای تمام بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک زمان علما می‌گفتند که بدن انسان از خاک است و ما فکر می‌کردیم که ما از گل هستیم و روح در آن دمیده شده است، اما در کنگره متوجه شدیم که انسان از خاک است و در خاک ۱۰۲ عنصر وجود دارد. آقای مهندس این ۱۰۲ عنصر را در دی‌سپ به کار برده است. ( سدیم، پتاسیم، منیزیم و اسید لاکتیک ) همه در دی‌سپ است و بدن ما از همه این عناصر استفاده می‌کند. من قبل از اینکه وارد لژیون جونز( تغذیه سالم ) شوم به خاطر اینکه ویتامین ب ۱۲ بدنم کم بود مرتب از آمپول ویتامین استفاده می‌کردم و چون دچار دوبینی شده بودم هفته‌ای یک‌بار این آمپول را تزریق می‌کردم و پزشک تأکید کرده بود که استفاده کنم.

از زمانی‌که وارد لژیون جونز شده‌ام دوبینی من از بین رفت و دو سال است که هیچ کمبودی ندارم آقای مهندس حسین دژاکام دی‌سپ را مانند نفت خام می‌داند؛ زیرا از نفت خام، بنزین و گازوئیل به عمل می‌آید. از دی‌سپ هم املاح معدنی به وجود می‌آید و املاح معدنی باعث درمان تمام بیماری‌های ما می‌شود. ما دو پزشک داریم، پزشک درونی و  بیرونی. پزشک بیرونی اطباء ما هستند و پزشک درونی جسم ماست. جسم ما می‌تواند تمام مشکلاتش را با همین دی‌سپ حل کند مسافر من قبل از آمدن به کنگره ام‌اس داشت و موقع آمدن به کنگره تعادل بدنی نداشت گاهی پایش خالی می‌کرد و به زمین می‌خورد. مسافر من تا یک سال تعادل نداشت. نزد آقای مهندس رفتیم و به ایشان گفتیم: مسافر من ام‌اس دارد. آقای مهندس فرمودند: من که پزشک نیستم چه کار کنم؟ گفتم یک درمانی بگویید‌ فرمودند، دی‌سپ را مانند غذایی که  می‌خورید صبح، ظهر، شب تا مدت یک‌سال استفاده کنید.

بعد از اینکه از دی‌سپ استفاده کردیم نزد پزشک رفتیم و ایشان برای مسافرم کورتون تجویز کردند، زمانی‌که مسافرم کورتون زد حال بدی پیدا کرد و مسافرم ام‌آر‌آی (MRI) انجام داد و پزشک به مسافرم گفت: اصلاً ام‌اس ندارد و زمانی‌که ام‌اس نداشته باشید و کورتون بزنید تعادل ندارید. پزشک گفت: امکان ندارد حتماً معجزه‌ای شده، ام‌اس اصلاً درمانی ندارد قرن‌هاست که ما نمی‌توانیم ام‌اس را درمان کنیم. من دی‌سپ را به ایشان معرفی کردم و گفتم مریض ما توسط دی‌سپ درمان شد و خدا را شکر اکنون تعادل دارد و من خودم راهنمای جونز هستم و به کسانی که اضافه وزن دارند می‌گویم صبح یک در جا نوشابه دی‌سپ در یک لیوان آب بریزند و نیم ساعت قبل از صبحانه و شب هم قبل از خواب استفاده کنند.

افرادی در لژیون ۲۰ کیلو اضافه وزن داشتند، حتی بیماری فشارخون، بیماری قند و بیماری‌های دیگری داشتند که درمان شده‌اند و هیچ مشکلی ندارند. امیدوارم قدر این معجزات آقای مهندس حسین دژاکام را بدانیم و قدر کنگره را بدانیم و آنگونه که گذشتگان کاشتند و ما خوردیم ما هم در گلریزان آن‌طور که باید برای آیندگان بکاریم.

مرزبانان کشیک: همسفر اعظم و مسافر مهدی
تایپ: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر هما ( لژیون دوم )
عکس: همسفر معصومه، مرزبان خبری
ویراستاری و ارسال: همسفر فاطمه، راهنمای تازه‌واردین
همسفران نمایندگی الیگودرز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .