English Version
This Site Is Available In English

در طی مدت ۱۸ سال اعتیاد، بارها برای درمان اعتیاد و حال بدی که داشتم، اقدام کردم .(نمایندگی رز تهران)

در طی مدت ۱۸ سال اعتیاد، بارها برای درمان اعتیاد و حال بدی که داشتم، اقدام کردم .(نمایندگی رز تهران)

اولین جلسه از دوره دوازدهم سری کارگاه‌های آموزشی - خصوصی خانم‌های مسافر و همسفر نمایندگی رز تهران، با استادی راهنما مسافر نازک، نگهبانی همسفر نسرین و دبیری همسفر نرگس با دستور جلسه «روش DST و تجربه من از سایر روش‌ها» در روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۱:۳۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان نازک هستم یک مسافر.

در ابتدا کلام خودم را با نام و یاد خدا آغاز می‌کنم. امیدوارم حال همه شما خوب باشد. از گروه مرزبانی و ایجنت محترم نهایت تشکر را دارم که اجازه دادند امروز به همراه لژیون شانزدهم خدمتگزار شما باشیم و در برگزاری کارگاه امروز بتوانیم در کنارتان صمیمانه خدمت کنیم. امید دارم که بهترین بهره را از این خدمت به دست آوریم.

دستور جلسه امروز «روش DST و تجربه من از سایر روش‌ها» است. همان‌طور که اکثر ما اطلاع داریم آقای مهندس اولین‌بار در ماه مبارک رمضان بود که تصمیم گرفتند به میزان مصرف خودشان نظم بدهند؛ بنابراین با کاهش تدریجی مصرف مواد خود و در طی مدت حدود ده ماه توانستند اعتیادشان را درمان کنند و این امر موجب شد که روش DST را برای ما ابداع نمایند.

امروزه روش DST از مدرن‌ترین و علمی‌ترین روش‌ها برای درمان اعتیاد به هرگونه مواد مخدر نه‌تنها در ایران بلکه در تمام دنیا شناخته شده است. حال ببینیم این کلمه DST که به کار می‌بریم مخفف چیست؟D از ابتدای اسم آقای مهندس دژاکام و به معنای ضریب ۸/۰ است به این معنی که برای انجام عملیات تیپرینگ، تیپرینگ down و تیپرینگ up، تغییرات می‌بایست با ضریب ۸/۰ صورت پذیرد. حرف S از ابتدای کلمه Step و به معنای پله‌های ۲۱ روزه است و حرف T از ابتدای کلمه Time است و به این معنی است که حداقل ۱۰ ماه زمان برای اجرای این روش به همراه دوز مناسب از دارو نیاز است.

آقای مهندس به ما آموزش دادند که در روش DST با استفاده از داروی اپیوم تینکچر (OT) و دوز مناسب از این دارو و همچنین مصرف آن در زمان مناسب که توسط راهنمایان برای ما تجویز می‌شود و به کمک مثلث DOD می‌توان به ترمیم و بازسازی سیستم‌های حیاتی که همان سیستم ایکس است، پرداخت و این‌گونه است که سیستم‌های مواد شبه افیونی بدن ترمیم می‌شوند و اگر فاصله زمانی ۱۰ ماه را رعایت کنیم، سبب تغییر بیان ژن‌ها و در نهایت درمان اعتیاد به مواد مخدر در فرد می‌گردد.

در ارتباط باتجربه من از سایر روش‌ها باید به اطلاع شما برسانم که؛ باتوجه‌به حال ناخوش و جهان‌بینی غلطی که در من وجود داشت، تنها درمان با قرص را مناسب می‌دانستم. در طی مدت ۱۸ سال اعتیاد، بارها این کار را کردم و برای درمان اعتیاد و حال بدی که داشتم اقدام کردم.

در ابتدا در کنار مصرف مواد، دو عدد قرص افسردگی خوردم، ولی به یاد دارم روزی که خودم را برای درمان به بخش تازه‌واردین معرفی کردم، در کنار مصرف آن همه مواد مخدر، مصرف‌کننده ۲۰ عدد قرص‌های مختلف اعصاب و روان نیز بودم. در سال‌های آخر به یاد نمی‌آورم که توانسته باشم شبی بدون مصرف قرص به‌خواب‌رفته باشم.من اکنون در این جلسه حضور دارم تا این پیام را به همه برسانم که اگر روش DST وجود نداشت، من به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانستم مصرف مواد مخدری چون حشیش، ماری‌جوانا، کوکائین و... را درمان کنم و ایمان دارم که هیچ سیستمی نمی‌توانست من را از این‌همه قرص‌های رنگارنگ که در طی سال‌های زیاد به آنها وابسته شده بودم، نجات دهد.

درمان من می‌تواند نشانه‌ای برای شما باشد که اگر اکنون چهار سال است که بنده بدون نیاز به هیچ قرص و مواد مخدری از حال خوش برخوردار هستم و در تعادل نسبی جسم و روان قرار گرفته‌ام، همگی ماحصل روش درمانی کنگره یا همان روش DST ، داروی OT و استفاده از مثلث درمان است. مثلث درمان به معنای درمان جسم، روان و جهان‌بینی در وجود من است.

روش DST نه‌تنها می‌تواند در درمان اعتیاد به مواد مخدر، مورداستفاده قرار گیرد؛ بلکه برای درمان اعتیاد به سیگار، نوشابه‌های انرژی‌زا، قند و شکر و همچنین در کاهش وزن اضافی و رسیدن به‌تناسب اندام نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد.

امید دارم همگی با انتخاب صحیح این روش، در مسیر خودتان مصمم و کوشا باشید. ایمان دارم که در کنگره می توانیم ذره ذره و با استفاده از روش تدریجی، از سیاهی های وجودمان کاسته و نور و آگاهی را در جسم، روان و جهان بینی مان پیاده سازی کنیم.

تایپ: راهنما مسافر نازک - لژیون شانزدهم - نمایندگی رزتهران
ویرایش: راهنما مسافر سمیرا - نمایندگی رز تهران
بازبینی و ارسال: همسفر فاطمه

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .