English Version
This Site Is Available In English

روش DST از طبیعت الگو می‌گیرد و تدریجی و پله‌پله است

روش DST از طبیعت الگو می‌گیرد و تدریجی و پله‌پله است

جلسه هشتم از دوره بیست و نهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی حر به استادی همسفر شهلا، نگهبانی همسفر گلناز و دبیری همسفر فرخنده با دستور جلسه «DST و تجربه من از سایر روش‌ها» روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

دستور جلسه «DST و تجربه من از سایر روش‌ها» است. خیلی دستور جلسه قشنگی است. این دستور جلسه شناخت ما را از روشDST و این‌که بدانیم روش DST چیست، بهتر و بیش‌تر می‌کند. در ابتدا در رابطه با DST می‌خواهم توضیح بدهم، D مخفف کلمه Dezhakam است و ضریب کاهش یا افزایش که همان ۰/۸ است و S مخفف Step که پله‌های ۲۱ روزه می‌باشد. T مخفف Time که همان زمان است که بین ده الی یازده ماه است. خدا را شکر در کنگره۶۰ مسئله اعتیاد حل‌شده است و این‌که شخص مصرف‌کننده وقتی‌که مصرف می‌کند مواد مخدر بیرونی را جایگزین مواد طبیعی بدنش می‌کند و به‌مرور باعث می‌شود که مواد طبیعی بدن دیگر تولید نشود و شخص طی مدت‌زمانی به مصرفش ادامه می‌دهد و وقتی‌که به مواد دسترسی ندارد، در آنجا می‌فهمد که یک مصرف‌کننده شده است. دنبال مصرف نکردن یا قطع مواد و ترک کردن می‌افتد و برای ترک اقدام می‌کند؛ ولی او راجع به سیستم‌های فیزیولوژی جسمش و راجع به درمان هیچ‌چیزی نمی‌داند و این به روش‌های غلطی منجر می‌شود و به نتیجه‌ای نمی‌رسد.

روش DST از طبیعت الگو می‌گیرد و تدریجی و پله‌پله است. هیچ‌چیز در طبیعت به‌یک‌باره و به‌سرعت پیش نمی‌رود؛ روش DST به همین صورت است و تدریجی انجام می‌شود و این‌که من باید بدانم در برابر مشکلاتم و در برابر حل کردنشان نباید به‌سرعت و به‌یک‌باره و شتاب‌زده عمل کنم. روش DST توسط آقای مهندس دژاکام ابداع شد و مثلث جسم، روان و جهان‌بینی را به درمان و به تعادل می‌رساند و دارویی به نام OT کامل‌ترین و بهترین دارو برای هر نوع مواد مخدری است.

این دارو در مدت‌زمان مشخص و مقدار مشخص به مصرف‌کننده داده می‌شود و آن جسم را بازسازی می‌کند. در روش DST جسم بازسازی می‌شود. روان و جهان‌بینی؛ یعنی همان تفکرات ما نسبت به قبل که باید عوض شود و تغییر کند و این عمل در کنگره با راهنماها، آموزش گرفتن، فرمان‌برداری از راهنما و طبق قوانین حرکت کردن باعث می‌شود که روان و جهان‌بینی ما بالا برود. شخص مصرف‌کننده برای ترک خیلی جاها می‌رود؛ اما چرا هیچ‌وقت موفق نمی‌شود؟ چون بدنش تشنه‌ مواد است و نیاز به مواد مصرفی دارد؛ ولی درروش DST این مسئله کاملاً با روش درست، اصولی و کامل پیش می‌رود و باعث می‌شود که دیگر نیازی به مواد نداشته باشد و شخص مصرف‌کننده‌ نیاز را احساس نمی‌کند.

در زندگی من و مسافرم واقعاً همین اتفاق‌ها افتاد، مسافر من خیلی از روش‌ها را امتحان کرد، خیلی جاها برای ترک رفت و همیشه از این‌که دوباره به مواد برگردد ترس داشت؛ چون هنوز بدنش تشنه‌ مواد بود و نیاز را احساس می‌کرد. وقتی اینجا آمد به کنگره و روش DST ایمان‌ و اعتقادی نداشت، خیلی اذیت می‌شد. طی مدت طولانی که می‌‌آمد با او صحبت کردم گفتم که این‌همه راه را رفته‌ای،‌ این‌همه روش را امتحان کرده‌ای؛ حالا به کنگره و روش DST ایمان‌ و اعتقاد بیاور و فرمان‌برداری از راهنمایت را سرلوحه‌ کارت قرار بده و واقعاً این اتفاق افتاد‌. این خواست درونش به وجود آمد، دیگر از خودش روش اختراع نمی‌کرد، ‌داروهایش را به‌موقع مصرف می‌کرد و به روش تدریجی و پله‌پله به درمان، حال خوش و رهایی رسید.

تایپ: همسفر سولماز رهجوی راهنما همسفر ستاره (لژیون پنجم) و همسفر اکرم رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون هفتم)
ویرایش: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر لیلا (لژیون هفدهم) و همسفر کبری رهجوی راهنما همسفر مریم (لژیون هجدهم)
ارسال: راهنمای ویلیام همسفر محدثه
همسفران نمایندگی حر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .