English Version
This Site Is Available In English

برای درمان اعتیاد، روش DST تنها روش علمی و کاربردی در جهان است.

برای درمان اعتیاد، روش DST تنها روش علمی و کاربردی در جهان است.

دومین جلسه  از دوره‌ی شصت و چهارم  کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره‌ی ۶۰ ویژه‌ی مسافران نمایندگی حکیم هیدجی با استادی مسافر علی و نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر حسن، با دستور جلسه‌ی * DST و تجربه من از سایر روش‌ها * روز سه شنبه ٢۴ مهرماه ۱۴۰۳  ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:
سلام دوستان علی هستم مسافر: دستور جلسه امروز درباره روش DST است. این روش را آقای مهندس دژاکام ابداع کردند و ما با این روش به درمان رسیدیم. این روش از سه حرف تشکیل شده، حرف D مخفف دژاکام و ضریب 0.8 کاهش یا افزایش است. حرف S به معنی پله های 21 روزه است وحرف T به معنای مدت زمان درمان است. در این دستور جلسه می‌گوید تجربه من از سایر روش‌ها، من قبل از ورود به کنگره روش های مختلف را امتحان کردم قرص B2مصرف کردم، شربت OT مصرف کردم ولی چون روش درست را بلد نبودم موفق نمی‌شدم. کامل‌ترین و بهترین روشی که دیدم و خودم انجام دادم و موفق شدم همین روش DST بود. این روش با سیستم ایکس من کاری کرد که دیگر به مواد فکر نکنم. الان که به عنوان مبصر در کلینیک حاضر میشوم و همین دارو را به مسافرها میدهم. در یکی از سی‌دی ها استاد فرمودند این روش کاری با آدم می‌کند که اگر مصرف کننده کنار کوهی از مواد باشد دیگر به مصرف آن فکر نمی‌کند. با روش DST طوری بدن ریکاوری می‌شود که دیگر نیازی به مواد نیست. من تمام احساس زمان مصرفم را فراموش کرده‌ام. دیگر به مواد مخدر فکر نمی کنم و هیچ وسوسه ای سراغم نمی‌آید. وقتی یک مصرف کننده پله پله مواد را مصرف می‌کند و افزایش می‌دهد، هیچکس یکباره معتاد نشده و این اتفاق پله پله رخ داده و همینطور پله پله به عقب برمیگردیم و سیستم ایکس بدنمان درست می‌شود. 

قسمت دوم صحبت های من درباره گلریزان است. گلریزان نزدیک است و من حس خیلی خوبی به گلریزان دارم در این 3 سالی که در کنگره بودم خیلی از دوستان بودند که آمدند شرکت کردند و دنور شدند. گلریزان حس و حال خیلی خوبی دارد من خودم به شخصه در این 3 سال که در کنگره هستم پس انداز کردن را آموختم. درآمد داشتم ولی هرچه داشتم صرف مواد می‌شد پول کنار نمیگذاشتم ولی الان شاید درآمدم همان باشد ولی یاد گرفتم چطور از پولم استفاده کنم و چطور خرج کنم و خیلی چیزها برایم تفاوت دارد.گلریزان خیلی به آدم کمک می‌کند و حس خوبی می‌دهد فرقی ندارد عین خدمت است همانطور که من در سفر اول بودم و به من خدمت میشد و کسانی خدمت کردند تا من سفر کنم الان هم من خدمت میکنم تا سفر اولی های دیگر سفر کنند. این دست به دست می‌چرخد و حس و حال خوبی به انسان می‌دهد و کمک کردن باعث می‌شود حس آدم تازه شود و امسال دوست دارم دنور شوم و دوست دارم تجربه کنم و به پهلوانی برسم. واقعا ارزش دارد که این حس را دوباره تجربه کنم و در گلریزان شرکت کنم ممنونم که به صحبت های من گوش کردید.

ضبط صدا و تایپ: مسافر مهدی
عکاس: مسافر علیرضا
ویرایش: مسافر هوشنگ و سیدسعید
ثبت و ارسال: مسافر مرتضی

نمایندگی حکیم هیدجی ( مسافران )

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .