English Version
This Site Is Available In English

درمان با متد Dst

درمان با متد Dst

موضوع سی دی نامه‌هایی است که آقای مهندس برای ادیتور نوشتند در اصل چهارم گفتند که اعتیاد بیماری روانی نیست سیستم ایکس انسانهابراثرمصرف مواد مخدر از تعادل خارج می‌گردد و بعضی از رفتارهای آن‌ها مثل بیماری‌های روانی می‌باشد که در اثر عدم تعادل یا تخریب در سیستم ایکس به وجود آمده است که با متد دی اس تی قابل‌درمان است.
باتجربه‌ای که دارم می‌توانم بگویم بعضی از بیماری‌های روانی که پایه ژنتیکی دارند با متد دی اس تی درمان می‌شود.‌اما اصل پنجم در مورد بیماری‌های جسمی است.
در درمان اعتیاد مشاهده کردیم که مصرف‌کنندگانی که در کنار اعتیاد بیماری‌های دیگری هم داشتند درمان شدند و ازاینجا مشخص شد که شربت اپیوم و متد دی اس تی به درمان بیماری‌های دیگر هم کمک می‌کند و کاربرد دارد؛ بنابراین اکثر بیماری‌های جسمی پایه و اساسشان احتمالاً در اثر عدم تعادل سیستم ایکس به وجود می‌آید که در صورت بازسازی سیستم ایکس درمان‌پذیر می‌باشد.البته به روش دی اس تی و داروی اپیوم و متد dod.مهم‌ترین چیز در کنگره ۶۰ الگو است الگو یک سری قوانین است که با استفاده از آن می‌شود چیزی یا قسمتی از چیزی را تولید کرد.
الگوها تعین کننده‌اند درواقع تمام مراحل رشد و یادگیری ما در زندگی بر اساس الگو است در طبیعت هم این الگو را می‌بینیم مانند تولیدمثل یا رشد گیاهان و تمام هستی حتی بیماری‌ها هم الگو دارند. می‌‌توان از الگو پیروی کرد. ما با دو سیستم پزشکی روبرو هستیم که یک قسمت پزشکان بیرون هستند که فقط شرایط و مواد لازم را برای بدن مهیا می‌کنند و قسمت دوم درونی است که در مورد سیستم ایمنی یا خود بدن می‌باشد و کار اصلی را سیستم پزشکی درونی انجام می‌دهد.
این مطالب در یک سخنرانی در نیویورک انجمن محققین سرطان ایالات‌متحده آمریکا در تاریخ ۲۴ اکتبر به‌وسیله مهندس دژاکام که عضو این انجمن هم هستند گفته‌شدهکه علم پزشکی در دسته‌بندی و توصیف بیماری‌ها موفق بوده، ولی عامل بعضی از بیماری‌ها شناخته‌نشده است. اگر عامل هم شناخته‌شده باشد در درمان موفق نبوده‌اند و جناب مهندس فرمودند که ما بر روی یک سری بیماری‌ها تحقیق کردیم و توانستیم با متدی خاص به نام دی اس تی و داروی خاص به نام اپیوم به‌گونه‌ای کاملاً معنادار بیان ژن‌هایی را که از تنظیم خارج‌شده بودند در طول زمان به‌آرامی باز تنظیم کنیم.تابه حالت عادی بازگردند، بیماری کاملاً یا به‌طور نسبی برطرف می‌شود.گواه این مطلب مقالات چاپ‌شده و سخن‌های متعدد در کنگره‌های بین‌المللی ایالات‌متحده سایر کشورها بود.جسم انسان با بیش از ۳۸ هزار میلیون سلول تا زمانی که زنده است خودش را ترمیم می‌کند. ما فقط باید داروی مناسب به مقدار مناسب و زمان مناسب در اختیار جسم قرار دهیم، بهترین دارو برای مهار و تسکین درد و طول عمر بیشتر بیماراپیوم می‌باشد.
که بایدباروش خاص و مقدار خاص و زمان خاص تجویز شود و بهترین حالتش شربت است که شامل ۱۰ درصداپیوم ۲۰ درصد الکل و مابقی آب مقطر است نمی‌شود ترکیبات اپیوم را حذف کرد و تمام مشتقاتش برای درمان نیاز است. درنتیجه‌گیری این مطلب می‌گوییم که جسم ما هوشمند است و باید به جسم خودمان بها بدهیم و برایش ارزش قائل باشیم.

نویسنده: همسفر اعظم رهجو راهنما همسفر سکینه (لژیون سوم)
ویرایش: رابط خبری همسفر ثریا رهجو راهنما همسفرفیروزه (لژیون اول)
ارسال: راهنمای تازه واردین همسفر خدیجه خدمتگزار سایت

همسفران نمایندگی الوند 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .