English Version
This Site Is Available In English

صورت‌مسئله اعتیاد را برای درمان قطعی اعتیاد

صورت‌مسئله اعتیاد را برای درمان قطعی اعتیاد

جلسه اول از دوره چهاردهم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ ویژه کمان‌داران به استادی مسافر عزت اله، نگهبانی مسافر رضا و دبیری همسفر علیرضا با دستور جلسه "صورت مسئله اعتیاد" جمعه ششم مهر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ در باشگاه تیراندازی باکمان کنگره ۶۰ در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان عزت‌الله هستم یک مسافر
سپاس‌گزار و شاکر خداوند هستم که این فرصت داده شد در این جایگاه قرار بگیرم و بتوانم آموزش دریافت کنم و خدمت کنم. از آقای مهندس و خانواده محترمشان به خاطر بستری که فراهم کردند تا ما بتوانیم کنار یکدیگر قرار بگیریم و آموزش بگیریم سپاس‌گزاری می‌کنم.
دستور جلسه این هفته صورت‌مسئله اعتیاد است. آقای مهندس روز چهارشنبه در مورد صورت‌مسئله اعتیاد صحبت کردند و گفتند با شروع دوره تحصیلی سال جدید، اولین دستور جلسه نیم سال دوم ما صورت‌مسئله اعتیاد است.
آقای مهندس به‌صورت کامل راجع به دستور جلسه صحبت کردند و فرمودند که دانستن صورت‌مسئله، خیلی می‌تواند در مسائل و تمام بخش‌های زندگی ما کمک کند، همان‌طور که به ما برای درمان اعتیاد کمک کرد. من باید بپذیرم که اگر در مسائل کار، زندگی و هر موضوع دیگری دچار اشکال و اتفاقات ناگواری می‌شوم، به‌این‌علت است که من نتوانستم صورت‌مسئله آن را حل کنم و این مشکلات براثر پاک کردن صورت‌مسئله برای من به وجود آمده است.
آقای مهندس در مورد اعتیاد صحبت کردند و گفتند کسی که برای درمان اعتیاد وارد کنگره ۶۰ می‌شود، حتماً باید در مورد صورت‌مسئله اعتیاد به او توضیح داده شود.
من قبل از کنگره برای درمان اعتیادم راه‌های زیادی را امتحان کرده بودم ولی هر بار با شکست‌های متوالی مواجه می‌شدم و درنهایت به این نتیجه رسیدم که من صورت‌مسئله را پاک می‌کردم و نادیده می‌گرفتم و آن را حل نمی‌کردم و همین باعث تکرار شکست‌های من در مسئله اعتیادم بود. کسانی که خواهان درمان اعتیاد هستند مهم‌ترین مسئله حل کردن صورت‌مسئله اعتیاد است که حالا آقای مهندس تجربیاتشان را در منابع آموزشی به‌عنوان فردی که این مسیر را طی کردند، قرار دادند.
آقای مهندس توانستند روش DST را با کار عظیمی که انجام دادند، کشف و به دنیا ارائه دهند. صورت‌مسئله اعتیاد در سال ۱۳۷۸ در یک سمینار در زاهدان توسط آقای مهندس مطرح شد و پذیرفته شد. در آن سمینار اساتید بسیاری حضور داشتند، آقای مهندس صورت‌مسئله اعتیاد را برای درمان قطعی اعتیاد مطرح کردند و پذیرفته شد. کسانی که درگیر اعتیاد بودند با این اتفاقی که رقم خورد توانستند اعتیاد خود را درمان کنند و موفق باشند.
به نظر من ستاره درخشان در صورت‌مسئله اعتیاد، مثلث درمان اعتیاد است که متشکل شده است از جسم، روان و جهان‌بینی؛ برای اینکه درمان انجام شود باید جسم و روان و جهان‌بینی فرد تغییر کند. در طول یازده ماه جسم شخص درمان می‌شود، به‌موازات درمان جسم، روان فرد درمان و کم‌کم به تعادل می‌رسد و درنهایت، در ادامه سفر تفکر و اندیشه شخص کم‌کم تغییر پیدا می‌کند.
در تیراندازی با کمان؛ اگر یک نفر بخواهد که تیراندازی باکمان انجام بدهد، قطعاً باید صورت‌مسئله آن برای او حل شود؛ یعنی باید تمام تکنیک‌هایی که راهنمای تازه‌وارد و راهنما می‌گویند را اجرایی کند و گوش‌به‌فرمان باشد و زمانی این قضیه برای من در تیراندازی حل شد که من صورت‌مسئله آن را متوجه شدم.
امیدوارم ما بتوانیم صورت‌مسئله را در تمامی مسائل کار و زندگی اجرایی و کاربردی کنیم.

در ادامه شرکت کنندگان در جلسه، مشارکت در خصوص دستورجلسه و تیراندازی با کمان را توام با هم به انجام رساندند.

تصویربردار: همسفر دانیال

تایپ: همسفر ناهید

تهیه و تنظیم، سایت تیراندازی با کمان کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .