English Version
English

مرزبانان حافظ حرمت و قوانین کنگره هستند

مرزبانان حافظ حرمت و قوانین کنگره هستند

جلسه دوم از دوره دوم کارگاه‌های آموزشی مجازی همسفران کنگره۶۰ نمایندگی قوچان با دستور جلسه «هفته مرزبان و ایجنت» با استادی همسفر مریم در روز شنبه ۲۷ مردادماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

به نام قدرت مطلق الله

به نام آنکه عاشقی اش دل می خواهد نه دلیل، گاهی عشق پای برهنه بر روی گداخته های آتش راه رفتن است.

ابتدا هفته ایجنت و مرزبان را به تمامی این عزیزان که صادقانه و خالصانه در این راه با عشق خدمت می کنند تبریک و خداقوت می گویم.

هر چیزی را که خدا به انسان می دهد به واسطه بنده هایش است پس باید قدرشناس باشیم.

ساختار مرزبانی یکی از حرکتهای ثمربخش در کنگره ۶۰ بوده که برکات زیادی را برای کنگره به ارمغان آورد. مرزبانان اداره کنندگان نمایندگی ها هستند آنها حافظ و نگهبان اصول و قوانین و حرمت کنگره در نمایندگی خود می باشند در هر نمایندگی ۵ نفر مرزبان آقا و ۲ نفر مرزبان خانم خدمت می کنند که همه ساله توسط آرای اعضای هر نمایندگی برای مدت ۱۴ ماه انتخاب می شوند. بعد از به وجود آمدن ساختار مرزبانی کنگره پیوسته در حال پیشرفت بوده است و همه جا شاهد هستیم که هر سال با روی کار آمدن مرزبانان جدید روح تازه ای در هر یک از نمایندگی ها دمیده می شود که حقیقتأ در پیشرفت نمایندگی ها در تمام سطوح نقش بسیار تعیین کننده ای داشته است. به نظر من مرزبانی یک مسئولیت سنگین و پر انرژی است ما معمولا چیز زیادی از این عزیزان نمی دانیم فقط حضورشان را می بینیم که به امور شعبه به خوبی رسیدگی می کنند.

نشان مرزبانان شال زرد رنگ می باشد.

جایگاه ایجنت هم بنا به نیاز شعبه ها به وجود آمد ایجنت به عنوان یک بزرگتر و یک فرد باتجربه مسئول نظارت بر گروه مرزبانان و امور نمایندگی هستند و به عنوان رابط بین کنگره ۱۴ نفره دیده بانان و گروه مرزبانی خدمت می کنند .

نشان ایجنت شال کرم رنگ می باشد . این عزیزان با عشق و خدمت خالصانه و بدون چشم داشت در این راه قدم گذاشتند تا بتوانند انسانهایی را که زمانی در تاریکیها و ضدارزشها بودند را به سوی روشناییها و ارزشها هدایت کنند و ما به عنوان عضوی از اعضای کنگره ۶۰ که آموزش گرفتیم باید قدردان و سپاسگزار باشیم و این قدردانی ابتدا برای خودمان و بعد برای دیگران هست، از این عزیزان با دادن پاکت و نوشتن یک دلنوشته سپاسگزاری کنیم .

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .