English Version
English

با فرمانبرداری می‌توانیم به تعادل و آرامش برسیم

با فرمانبرداری می‌توانیم به تعادل و آرامش برسیم

جلسه سوم از دوره چهارم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران کنگره ۶۰، نمایندگی قوچان با استادی همسفر عفت، نگهبانی همسفر طاهره و دبیری همسفر زهرا با دستور جلسه «از فرمان‌برداری تا فرماندهی» ساعت ۱۷:۰۰ روز یک‌شنبه ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۳ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را شاکر و سپاسگزارم که این توفیق به من داده شد تا در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم. دستور جلسه این هفته «از فرمان‌برداری تا فرماندهی» است. در مورد این دستور جلسه باید بگویم که من همسفر معتاد نبودم؛ اما به‌واسطه افکار منفی و بعضی ضد ارزش‌ها فرماندهی جسم خودم را ازدست‌داده بودم و همین‌طور مسافران ما به‌واسطه مصرف مواد مخدر فرماندهی جسم خودشان را ازدست‌داده بودند و کارهایی را که باید انجام می‌دادند را نمی‌توانستند انجام دهند؛ چون فرمانده خوبی نبودیم حتی همین کارهای روزمره ساده را که باید انجام می‌دادیم و از ضد ارزش‌هایی مثل دروغ گفتن و ... دوری می‌کردیم، نمی‌توانستیم انجام دهیم و فرماندهی جسم خود را ازدست‌داده بودیم.

خدا را شکر می‌کنم که مسیر کنگره برای من و شما دوستان باز شد امیدوارم برای افرادی که خواهان رهایی هستند هم این مسیر باز شود تا بتوانند با فرمان‌برداری به تعادل و درست زندگی کردن برسند. در ابتدا که وارد کنگره شدم این جمله را زیاد می‌شنیدم که می‌گفتند: سرتان را با سر راهنمای خود عوض کنید و من در ابتدای سفر معنی این جمله را خیلی درک نمی‌کردم؛ اما با نوشتن سی‌دی‌ها و شرکت در کارگاه‌های آموزشی و لژیون توانستم معنای آن را درک کنم. متوجه شدم هنگامی‌که این دستورات را اجرا کنم و فرمان‌بردار باشم و دستورات راهنمایم و مسئولین نمایندگی که ایجنت و مرزبانان هستند را باجان و دل بپذیرم و انجام دهم قطعاً می‌توانم به فرماندهی جسم خودم برسم؛ البته این فرمان‌برداری هم دو بعد دارد یکی این‌که به راهنمایم چشم بگویم و دیگر این‌که آموزش‌هایی را که اینجا می‌گیرم در زندگی شخصی‌ام و در بیرون از کنگره اگر عملی نکنم قطعاً نمی‌توانم به فرماندهی برسم زمانی می‌توانم به فرماندهی جسمم برسم که فرمان‌بردار خوبی در دو صور آشکار و صور پنهان خود باشم.

صور آشکار یعنی این‌که بگویم چشم و آن دستور را عملی کنم وقتی‌که عملی کردم قطعاً می‌توانم به فرماندهی برسم. فرماندهی یعنی چه؟ فرماندهی یعنی دستور دادن و این‌که من بتوانم این کار را به‌خوبی اجرا کنم و اگر توانستم به این جایگاه برسم به تعادل و آرامش می‌رسم. کسانی که قبل از ما به کنگره آمده‌اند و در جایگاه راهنما، مرزبان و ایجنت فعالیت می‌کنند و به آرامش لازم رسیده‌اند و امروز می‌بینیم که به حال خوش رسیده‌اند و خدمت می‌کنند به خاطر این است که فرمان‌بردار خوبی بوده‌اند؛ بنابراین ما هم می‌توانیم با فرمان‌برداری به این حال خوش و آرامش رسیده و در ادامه به فرماندهی برسیم.

در ادامه اهداء لوح تقدیر به اعضاء لژیون سردار و مشارکت‌کنندگان در گل‌ریزان

مرزبانان کشیک: همسفر اعظم و مسافر علیرضا
عکس: همسفر گیتی خدمتگزار سایت
تایپ، ویراستاری و ارسال: همسفر ناهید مرزبان خبری
همسفران نمایندگی قوچان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .