English Version
English

رعایت حرمت ها باعث حال خوب می شود

رعایت حرمت ها باعث حال خوب می شود

هشتمین جلسه از دوره سی و ششم جلسات ویلیام وایت به استادی مسافر ایمان، نگهبانی مسافر امید و دبیری مسافر میلاد با دستور جلسه «حرمت کنگره60,چرادرکنگره رابطه کاری مالی و خانوادگی ممنوع است؟» جمعه 8 تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۰ صبح در محل پارک طالقانی آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان ایمان هستم مسافر سیگار:

شاکر خداوند هستم که امروز در این جمع حضور دارم از نگهبان جلسه تشکر می کنم که از من دعوت کردند, از آقای مهندس سپاس گزارم که این بستر را فراهم کردند تا درکنار هم آموزش بگیریم.

دستور جلسه حرمت کنگره 60 است و همه ما این موضوع را می دانیم که حرمت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و رعایت نکردن حرمت حوادث جبران ناپذیری را به بار می آورد که کمترین آن خروج از درمان است. به نظر من کسی که حرمت را رعایت نمی کند درمان که سهل است حتی ترک هم نمی تواند بکند, درمان سیگار به نوعی حرمت کنگره 60 محسوب می شود و به نظرم کسانی که برای سیگارشان اقدام کرده اند حرمت کنگره 60 را متوجه شده اند.

یا همه فرامین کنگره ازجمله کاهش وزن, سی دی نوشتن, مشارکت کردن و...جزو حرمت کنگره60می باشد و رعایت همه فرامین در کنگره و خارج کنگره اهمیت دارد به قول آقای زرکش در کنگره تزکیه و پالایش می کنیم که در خارج از کنگره مومن بشویم و کسی که مومن باشد حرمت هارا رعایت می کند, هر حرفی را نمی زند باهرکسی معاشرت نمی کند واین یعنی حرمت کنگره 60 و هرکجاکه من حرمت را رعایت نکنم حال خوبی نخواهم داشت, از اینکه به صحبت های من توجه کردید سپاس گزارم.

 

تایپ و تنظیم: مسافرسیگار امید 

عکاس: مسافر سیگار محسن

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .