English Version
English

در کنگره با سفر کردن دنیای جدیدی آغاز می‌شود

در کنگره با سفر کردن دنیای جدیدی آغاز می‌شود

به نام خداوندی که تمام زیبایی‌های کل جهان را خلق کرد تا انسان بتواند به وجود خداوند بیشتر عشق بورزد و او را احساس کند. از قدرت مطلق الله بی نهایت سپاسگزارم که اجازه داد تا من در مسیر کنگره قرار بگیرم تا بیاموزم و آگاه شوم، در واقع از خواب بیدار شوم تا از روزنه دیگری بتوانم به حیات بنگرم؛ زیرا زیستن در حیات بسیار لذت‌بخش است به شرط آن‌که بازیگری را فرا بگیرم و برای حال خوش خودم تلاش کنم؛ زیرا آموختم انسان هیچ چیز نیست جزء سعی، تلاش و کوشش خودش. بارها به این جمله فکر کردم و هر دفعه روزنه نور را احساس کردم که در حال تابیدن است و گویی که لبخند می‌زند و مرا فرا می‌خواند.

آری! نوری که می‌خواهد به سر‌تا‌سر وجودی من بتابد، فقط کافی‌ است او را دنبال کنم تا به بهترین مکان‌ها وز مان‌ها سفر کنم.‌ سفر بس زیبا و شیرین با تمام درد رنج‌هاش؛ زیرا که خداوند از همان نقطه‌ای که درد می‌کشم، نور را وارد می‌کند تا من رشد کنم و به حقیقت وجودی خویش پی ببرم و ازتمام نعمت‌هایی که خداوند برای من آفریده بهرمند شوم و از یازده حس خود آگاه شوم و از هر کدام به وقت خویش استفاده نمایم تا بتوانم تنوع حس را تجربه کنم. هر چه که بیشتر جلو می‌روم متوجه می‌شوم هیچ چیز در این دنیا بد نیست و همه چیز زیبا است؛ حتی آن چیزی که من احساس کردم، بد بوده و همه چیز خیر مطلق است و برای آگاه شدن، لذت بردن و جا به جای احساسات خلق شده است.

در کنگره با سفر کردن دنیای جدیدی آغاز می‌شود و باعث می‌شود به بهترین آگاهی‌ها دسترسی پیدا کرد و قوانین خداوند را درک کرد و قلب را صیقل داد تا با خود آشنا شد؛ سپس کم‌کم به خدا رسید؛ البته راه زیادی هنوز وجود دارد تا به خداوند برسم؛ زیرا به ظاهر هم رسیده‌ام؛ ولی در باطن راه زیادی وجود دارد و باید حلقه‌های زیادی را تجربه کرد و هر دفعه که نور بیشتری را تجربه کنم خداوند را بیشتر لمس کرده‌ام و او را شنیده‌ام. من در کنگره آموختم که چگونه با خداوند سخن بگویم و به او نزدیک‌تر شوم و آگاه شدم خدمت کردن به خلق بهترین راه می باشد. استاد سردار می‌فرمایند: همه انسان‌ها تصور می‌کنند بهترین راه کوتاه‌ترین راه است و این پیام را دریافتم که راه درست و اصولی بهترین خواهد بود و هر راهی زمان خاص خودش را دارد؛ زیرا برای حل بعضی از مسائل باید زمان بیشتری را گذاشت تا راه را بیابم و یافتن راه فقط با مثلث دانایی امکان‌پذیر می باشد.

فهمیدم که با نیروی عقل خویش به بهترین مکان‌ها سفر کنم و از قوه تخیلم به بهترین شکل ممکن استفاده کنم و افکار و اندیشه خودم را در راه نور به پرواز در آورم، تا برسم به حلقه‌های بعدی که هر کدام جذابیت‌های خاص خودش را به همراه دارد. برای دیدن معشوق و لحظه‌ای وصال که همچون عسل شیرین است. خداوندا من شمارا در کنگره احساس کردم و توانستم درک درستی از خالق خویش داشته باشم؛ زیرا خداوند نور آسمان‌ها و زمین است و برای رسیدن به او باید ابتدا آموخت و بعد آموزش داد و زندگی کرد.

از استاد بزرگوارم آقای مهندس و خانواده محترمشان کمال تشکر را دارم و همچنین از تمامیه راهنمایان عزیزم که در این راه مرا همراهی کردند. به راستی که رب زمینی موجودی بسیار ارزشمند است که انسان را از خواب بیدار می کند و به او یادآور می‌شود که بهر کاری به زمین آمده‌ای؛ پس تا می‌توانی تمام آموخته‌های خودت را کاربردی کن و در جهت خواسته‌های معقول قدم بردار؛ زیرا که انسان مقام خویش را در جایی جا گذاشته است و خود آگاه نیست؛ پس در پی آگاهی به آن جایگاه خواهی رسید.

خداوندا شکر برای تمام اتفاقات زندگیی‌ام. شکر شکر شکر. خداوندا وقتی می‌بینم بندگانت از تاریک‌ترین نقطه عبور کردند تا به معرفت، عمل سالم و عدالت برسند و قرق در شادی و شعف می‌شوم و می‌دانم خودت تمام این اذن‌ها را صادر کردی؛ زیرا فهمیدم در این جهان هم می‌توانیم صعود و هم می‌توانی سقوط کنیم و هر دو اذن دست خود تو است و این بر می‌گردد به خواسته و عملکرد من که در کدام مسیر می‌خواهم قدم بردارم و در هر دو مسیر مرا همراهی خواهی کرد تا بتوانم سفری را که آغاز کردم به درستی به پایان برسانم. در این مسیر انسان‌های زیادی در راه من قرار گرفتند تا هم نقش نیروی تاریکی و هم نیروی روشنایی را بازی کنند و‌ به قدرت تشخیص برسم تا بتوانم به نقطه‌ای بالاتر صعود کنم.

به من آموختی هر کجا که بنگرم تو را خواهم دید و احساس خواهم کرد؛ زیرا که من از خودت هستم و روح پاک خودت را در من دمیدی و صفات نیکوی خودت را به من هم انتقال دادی. گاهی فکر می‌کنم و می‌گویم خداوندا همه چیز از آن توست چه قدر خوب است که انسان رها باشد از هر گونه جمع‌آوری معنوی و مادی و ببخشد چهار نهر بهشت را، تا دریافت کند و شخصی به این جایگاه دسترسی پیدا می‌کند که به معنای واقعی رها شده باشد و حال دلش خوب باشد.‌زمانی حال دل انسان خوب می‌شود که پذیرش داشته باشد و هر گونه اتفاق و مسئله را بپذیرد و در جهت بهبود آن‌ بکوشد، تلاش کند و رها نماید. هر انسانی که قوی می‌باشد. سختی زیادی را متحمل شده است و از گذر‌گاه‌های متعددی عبور کرده است، از هر گذرگاه که به خوبی عبور کند خمر وجودی شخص هم تولید می شود که خمر هم به اذن خداوند می‌باشد و پاداش او خواهد بود.‌ در لحظه هر عمل سالمی و صادقی پاداش به همراه خواهدداشت.خوشا آنانی که با دست پر از این حلقه عبور می کنند و با رفتار خویش در جمع بزرگان قرار می‌گیرند.

از نظر من بزرگترین آدم روی زمین آقای مهندس می‌باشد؛ چون از علم بی‌نهایتی برخوردار هستند و به انسان‌های در بند تاریکی کمک می‌کنند تا رها شوند و این قدرت و بزرگی زیادی را می‌خواهد و خداوند ایشان را انتخاب کرده‌اند تا اعضای کنگره ۶۰ را فرماندهی کنند و به انسان‌های خوب خداوند تبدیل شوند. هر شخصی که در این حلقه ایفای نقش کند به بهترین شکل نامه اعمال او از انواع نورها موج خواهد زد و فرد به بهشت وارد می‌شود. ان‌شاءالله روزی برسد که تمام دوستانی که خواسته دارند به این حلقه‌ها ورود پیدا کنند و در آرامش و آسایش باشند.

خدایا چنان کن سرانجام‌ کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

ممنون و‌ سپاسگزارم از این‌که وقت گذاشتید دلنوشته من را مطالعه کردید.

نویسنده و تایپ: راهنما همسفر الهه (لژیون سوم)
ارسال: مرزبان خبری همسفر زلیخا
همسفران نمایندگی پرند

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .