English Version
English

تصویر روی جلد کتاب نمادی از قدرت و عظمت خداوند متعال است

تصویر روی جلد کتاب نمادی از قدرت و عظمت خداوند متعال است

خداوند را هزاران بار شکر می‌کنم که من و مسافرم در مسیر کنگره قرار گرفتیم و از آقای مهندس و خانواده محترمشان تشکر می‌کنم که راه را برای ما گم‌شدگان نمایان کردند. کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر کتابی است که راجع صورت مسئله اعتیاد و چگونگی درمان اعتیاد به چاپ رسیده است؛ وقتی که همه ما و تمام دنیا می‌گفتند اعتیاد درمان ندارد و لاعلاج است، در کتاب ۶۰ درجه چگونگی روش درمان گفته شده است. می‌توانم خیلی ساده بگویم من تا به حال چنین کتاب بارزشی را مطالعه نکرده بودم و بعد از هر باری که می‌خوانم احساس می‌کنم یک راهکار جدیدی برای زندگی خود پیدا می‌کنم. در مسیر سفر ممکن است جاده‌ها یخبندان و یا لغزنده باشد، ما باید آن‌قدر مهارت رانندگی داشته باشیم که این مسیر سخت و صعب‌العبور را به آسانی پشت سر بگذاریم.

من همسفر در این جاده باید کمک حال مسافرم باشم تا با آرامش خاطر سفرش را به مقصد برساند و این حرکت به نظر من فقط با آموزش گرفتن، تلاش و کوشش و فرمانبرداری درست امکا‌ن‌پذیر خواهد بود. من اگر مطلبی را از کتاب ۶۰ درجه متوجه نشدم با راهنمایی راهنمای خوبم  و گوش دادن به سی‌دی‌ها  می‌توانم مطالب آن را درک کنم و در زندگی خود اجرایی بکنم. در کتاب ۶۰ درجه همان‌طوری که همگی ما می‌دانیم ۱۴ تا تصویر وجود دارد که هر کدام از این تصویرها مفهوم و منظور خودش را دارند. ابتدا تصویر روی جلد، این تصویر نمادی از قدرت و عظمت خداوند متعال است و در واقع ساختار درون انسان را نشان می‌دهد؛ زیرا در این تصویر، کویر خشک در کنار منطقه خوش آب و هوا نشانه مرز بین بهشت و جهنم درون است؛ زیرا هر لحظه امکان دارد انسان در جهنم و یا در بهشت باشد و آن بستگی به عمل شخص دارد که در بهشت باشد و خشنود شود و یا این‌‌که در جهنم سزای کار بد خودش را ببیند؛ پس این تصویر در واقع فاصله اندک این دو را نشان می‌دهد.

  تصویر دیگر در پشت کتاب است که به نظر من جایگاه فرد را در سفر نشان می‌دهد که با رسیدن به کمک‌راهنمایی و راهنما می‌تواند با دانایی که کسب کرده به دیگران آموزش دهد. تصویر یخبندان کتاب ۶۰ درجه زیر صفر، بهترین تصویر شرح حال مسافران است که  یک فرد مصرف‌کننده مواد مخدر، یخ زده در سرما وجود دارد و نمی‌تواند درست فکر کند و مطالب را درک نمی‌کند. من همسفر با دیدن این تصویر متوجه شدم که در درون یک مصرف‌کننده مواد مخدر چقدر داغون شده است و باید با تلاش و کوشش ۱۱ ماه سفر کند تا به موفقیت به مقصد برسد. خداوند را سپاس می‌گویم از این حس خوبی که اکنون دارم که همه را مدیون کنگره ۶۰ هستم. چیزی که الان در زندگی خودم به دست آورده‌ام قابل قیاس نیست؛ چون پس از گذشت ۱۲ سال آرامشی که به دست آوردم همه را مدیون کنگره ۶۰ و بنیان کنگره آقای مهندس هستم.

نویسنده: همسفر مینا رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون دوم)
تایپ: همسفر خدیجه‌ رهجوی راهنما همسفر مرضیه (لژیون اول)
ارسال: مرزبان خبری همسفر زلیخا
همسفران نمایندگی پرند

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .