English Version
English

اعتیاد نتیجه حرکت در تاریکی و پشت کردن به نور است

اعتیاد نتیجه حرکت در تاریکی و پشت کردن به نور است

دهمین جلسه از دور دوم جلسات لژیون سردار کنگره 60 به نمایندگی شعبه سنقر، با استادی مسافر مهرداد ، نگهبانی مسافر بهرام و دبیری مسافر آرش با دستور جلسه «دنور» در روز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 16 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مهرداد هستم یک مسافر. خداوند را شاکرم که اذن ما را صادر کرده تا در این دایره زیبای روی زمین یعنی لژیون سردار شرکت کنیم تا بتوانیم خدمت کنیم. وقتی نگاهی به خودم می‌اندازم می‌بینم مواد مخدر چه بلایی سر من و خانواده‌ام آورده است و چه تخریب‌هایی به جسم ، روان و جهان‌بینی خودم وارد کرده‌ام.

اگر درست نگاه کنیم نمی‌توانیم بگوییم سلامتی ، شخصیت اجتماعی ، آبرو و ... چه قیمت و ارزشی دارد. تخریب‌های وارد آمده به ما به دلیل مصرف مواد مخدر و انجام کارهای ضد ارزشی است و این نتیجه حرکت در جهت تاریکی‌ها و پشت کردن به نور است. زمانی که وارد کنگره شدم از دین و زبانم سؤالی نپرسیدند و با آغوش باز مرا پذیرفتند و با استفاده از منابع آموزشی و علم راهنمایان و حضور در جلسات توانستم به رهایی برسم.

در کنگره آموختم اگر کسی در مسیر منفی حرکت کند حاکمیت خودش را از دست می‌دهد و خودش را دودستی تحویل نیروهای شیطانی می‌دهد. امروز منِ مهرداد طبق آموزش‌های کنگره یاد گرفتم در مسیر هدف کنگره60 تلاش کنم. اگر منابع مالی کنگره ضعیف باشد اینجا و امثال این مکان‌ها تعطیل می‌شوند.

در کنگره ما هر روز یک آموزش جدید می‌گیریم که باید به آن عمل کنیم. تعهد و وفای به عهد یکی از آن آموزش‌هاست که در کلام‌الله مجید بسیار بر آن تأکید شده است.  برای عضویت در لژیون سردار باید مبلغ 6 میلیون و برای دنور شدن باید 50 میلیون تومان پرداخت کنیم که نشانه آن‌یک انگشتر است. اگر کسی 500 میلیون تومان پرداخت کند پهلوان می‌شود و افرادی که یک میلیارد تومان پرداخت کنند به نشان بی‌نشانی خواهند رسید. کسی که از مالش می‌گذرد یعنی به دانایی بخشش رسیده و آن را به کار می‌گیرد که همان دانایی مؤثر است. از اینکه به صحبت های من گوش دادید از همه شما سپاسگزارم.

تدوین و بارگزاری: مسافر رضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .