English Version
English

در هرشرایط آب و هوایی به مقدار خاصی از مصرف کالری احتیاج داریم

در هرشرایط آب و هوایی به مقدار خاصی از مصرف کالری احتیاج داریم

جلسه لژیون تغذیه سالم پنجشنبه 6 فروردین ماه 1403 با استادی و نگهبانی مسافر امین و دبیری همسفر میلاد با دستور جلسه اضافه وزن 2 برگزار گردید.

آقای مهندس در سی دی اضافه‌وزن ۴ در مورد ساختار جسم که خود من نیز تجربه کرده‌ام می‌فرماید پروتئین مصرفی در بدن ما نقش بسیار مهمی در تشکیل ساختار جسم ما دارد و قسمت‌های مختلف بدن از پروتئین تشکیل‌شده است مانند رگ‌ها، مو، پوست و حتی قلب به پروتئین و اسیدآمینه نیاز دارد و در این مورد بسیار تأکید می‌نمایند، مقایسه‌ای دارند در مورد جنسیت یا منطقه سکونت که هر شخصی به پروتئین متفاوتی احتیاج دارد و نیز نسبت به شرایط آب و هوایی به مقدار خاصی از مصرف کالری احتیاج داریم برای ما ۱۸۰۰ الی ۲۴۰۰ کالری را جسم ما و این‌که در هر نوع ورزش به چه مقدار کالری احتیاج داریم، برای ما مشخص نمودند. بیشترین مصرف کالری در ورزش کشتی می‌باشد. کربوهیدرات و پروتئین را به‌صورت نادرست به بدن خود می‌رسانیم درحالی‌که باید در نظر داشته باشیم که میزان نیاز پروتئین فرد بلندقد نسبت به فرد معمولی بسیار متفاوت می‌باشد. ساختار جسم ما غیر از پروتئین گوشت نیاز به پروتئین لبنیاتی دارد. صحبت‌هایی که تاکنون برای پیکرتراشی شده کاملاً غلط می‌باشند.

من چند سال قبل به دلیل عدم آموزش عمل پیکرتراشی انجام دادم و با عمل جراحی تمام چربی‌های شکم، پهلو و حتی ناف من را خارج و باعث بیماری در سیستم گوارشی من شد و ۹ کیلو چربی از بدن من خارج شد. در کل۱ ماه لاغر بودم و بعد وزن من تصاعدی زیاد شد تا جایی که بعد از ۶ ماه چاق‌تر از قبل از جراحی شدم و تا قبل از ورود به سفر جونز در کنگره 60 هیچ حسی نسبت به پوست شکم خود نداشتم و اکنون به‌صورت معجزه‌آسا در خدمت شما هستم و به لطف آموزش‌های کنگره۶۰ دوباره احساس جوانی و شادی از درون می‌نمایم امیدوارم به درک و آگاهی لازم در مسیر زندگی دست‌یابیم

نگارش: مسافر مجید دولت‌آبادی لژیون ۱

تهیه کننده: رسول طباطبایی لژیون 26

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .