English Version
English

راهنمایان عشق و تلألؤ عشق خداوند هستند

راهنمایان عشق و تلألؤ عشق خداوند هستند

جلسه سوم از دوره یازدهم کارگاه‌های مجازی ویژه همسفران نمایندگی شهرری به استادی راهنما همسفر الناز با دستور جلسه "هفته‌ راهنما" روز شنبه ٨ اردیبهشت‌ماه ١۴٠٣ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:
در ابتدا جا دارد این هفته قشنگ را خدمت راهنمای بزرگ کنگره ۶۰ آقای مهندس دژاکام، خانم آنی عزیز و استاد امین تبریک عرض کنم و صمیمانه از تمامی زحماتی که برای من و امثال من می‌کشند قدردانی و سپاسگزاری کنم. ما در کنگره ۶۰ چهار جشن بزرگ داریم که به‌واسطه قدردانی از عزیزانی که در آن جایگاه خدمت می‌کنند تشکر و قدردانی کنیم، ازجمله جشن همسفر، جشن دیده‌بان، جشن ایجنت و مرزبان و جشن راهنما تا یادمان باشد که باید قدردان وجود این عزیزان در زندگی و در مسیر حرکت باشیم و بدانیم که وجود هرکدام از این عزیزان در رهایی، حال خوش و آرامش من بی‌تأثیر نبوده است.

این هفته اختصاص به راهنمایان عزیز در تمام شعبات کنگره ۶۰ دارد؛ راهنمایانی که با تمام وجود عشق خودشان را نثار مخلوقین خالق هستی می‌کنند، راهنمایان که درد و رنج اعتیاد را باپوست، گوشت و استخوان درک کرده‌اند و اینک خودشان چراغ راه دیگر عزیزان خواستار کمک و همدلی شده‌اند، شاید من در زندگی چیزهای زیادی را فراموش کنم؛ ولی هرگز عشق و محبت راهنمایم را فراموش نکرده و نخواهم کرد‌؛ زیرا به یاد دارم با چه حال خرابی وارد کنگره شدم با چه افکار پوچ و بی‌ارزشی وارد کنگره شدم و این راهنمایم بود که راه رانشانم داد، او بود که منِ گمشدهِ سرگردان را به زندگی دلگرم و امیدوار کرد. منی که با داشتن سن کم پر از یاس و ناامیدی بودم و من را به زندگی امیدوار کرد و انگار که جان دوباره در من دمید، راه را به من نشان داد، استعدادهایم را به من نشان داد، من را برای خدمت کردن آماده کرد، نور امید را در قلبم روشن کرد. منی که جرأت هیچ کاری را نداشتم با راهنمایی‌های ایشان جرأت و جسارت پیدا کردم و در جایگاه‌های مختلف خدمتی داوطلب می‌شدم و عشق خدمت در وجودم روشن شد تا به‌جایی رسیدم که عاشق خدمت در جایگاه راهنمایی شدم. جایگاهی‌که هرگز فکرش را هم نمی‌کردم بتوانم تجربه کنم و اینک من یک راهنما هستم و در مسیر سبز زندگی، به هم‌نوعان خودم خدمتی هرچند کوچک را می‌کنم، خدمتی که عاشقانه دوست دارم و با تمام وجود آن را لمس و حس می‌کنم.

تمام راهنمایان عشق و تلألؤ عشق خداوند هستند عشقی که خداوند در وجود آن‌ها نهاده و آن‌ها را روزبه‌روز در این مسیر عاشق و عاشق‌تر می‌کند. خدا را برای خدمت در این جایگاه هزاران بار شکر می‌کنم و امیدوارم که بتوانم در این جایگاه به نحو شایسته خدمت کنم و با تمام وجود در لحظه‌لحظه خدمت فراموش نکنم در چه جایگاهی بودم و الآن در چه جایگاهی هستم، قدر این نعمت بزرگی که خدا به من ارزانی داشته را بدانم و بتوانم هرروز بهتر از روز گذشته در این جایگاه خدمت کنم. نکته جالبی که راهنمایم همیشه در لژیون می‌گفتند که هرگز فراموش نمی‌کنم این بود که؛  راهنمایی پروسه و بخش مهمی از آموزش‌گرفتن در کنگره ۶۰ است؛ وقتی لژیون تشکیل شد متوجه صحبت ایشان شدم که منِ راهنما در کنار رهجو آموزش می‌بینم و خدمت می‌کنم؛ همان‌طور که می‌دانیم آزمون راهنمایی در پیش است امیدوارم هر فردی که خواسته خدمت در این جایگاه را دارد با خواست و تلاش قلبی خودش به این جایگاه معنوی و ارزشمند برسد و بداند جایگاه‌های خدمتی سرشار از عشق، محبت و آرامش است. این جایگاه را تمام وجود برای آرزومندان با آرزومندم.

نویسنده: راهنما همسفر الناز (لژیون پنجم)
ویرایش: راهنمای تازه‌واردین همسفر لیلا
ویراستاری و ارسال: راهنما همسفر فهیمه (لژیون ششم)
همسفران نمایندگی شهرری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .