English Version
English

درچهار وادی اول صحبت ازتفکر و ذهن می باشد

درچهار وادی اول صحبت ازتفکر و ذهن می باشد

جلسه دوازدهم از دور هشتم سری کارگاه های آموزشی و عمومی ویژه مسافرین آقا و همسفران  کنگره ۶۰ نمایندگی امام قلی خان به استادی راهنمای محترم مسافر محسن و نگهبانی مسافر فرهاد و دبیری مسافر میلاد با دستور جلسه * وادی دوم و تاثیرآن روی من *در روز پنجشنبه مورخ 1403/02/06رأس ساعت ۱۶ آغاز بکار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محسن هستم یک مسافر
خداوند را شکر می کنم که بازهم توانستم این جایگاه را تجربه کنم. از ایجنت قبلی آقا محمد بابت زحماتشان تشکر می کنم و به ایجنت جدید آقا مجید بابت دریافت جایگاه خدمتی و یک تبریک به آقا جواد برای دریافت شال خدمتی ایجنتی پارک. همچنین پیشاپیش هفته راهنما را به جناب آقای مهندس، خانم هانی و همه راهنمایان محترم تبریک می گویم. دستورجلسه این هفته وادی دوم است که می گوید: هیچ مخلوقی به جهت بیهودگی قدم به حیات نمی نهد، هیچکدام از ما به هیچ نیستیم، اگرچه به هیچ فکر کنیم. درچهار وادی اول صحبت ازتفکر و ذهن می باشد. وقتی ما در مسیر حرکت قرار می گیریم و تفکر داشته وهدفمند باشیم می توانیم، بهترین تصمیم حرکتی را اتخاذ کنیم. تفکر وذهن، یکسری از ساز و کارهای خلقت را به ما می آموزد و به ما یاد می دهد در بعضی موارد، آن را رها کنیم. در کتاب عشق، نوشته 14وادی برای رسیدن به خود، پس ما کار خاصی انجام نمی دهیم، همین که درشرایط خاص یا شرایط کنونی، بتوانم بهترین تصمیم را بگیرم، نشان از تفکروخروج از تاریکی ها می باشد و به ما یاد می دهد که درک صحیح تری از روشنایی ها داشته باشیم. ما باید هرآنچه آموخته ایم را در زندگی خودمان به صورت کاربردی پیاده کنیم. درادامه این سخنان صحبت از نیرو و نیروهای مافوق به میان می آید واین آموزش را به ما می دهد که به آرامی از ضد ارزشها فاصله بگیریم، حتی با دیدن یک جرقه نور می توانیم به سمت ارزشها که همان منبع نور است حرکت کنیم. بسیار مهم است که این وادی را در زندگی شخصی به کار ببندیم تا از ورود و درگیری با مسائلی که حس ما را خراب می کند جلوگیری کنیم. نا امیدی حسی است که جلوی حرکت ما را خواهد گرفت. اما دستور جلسه دوم تولد پنجمین سال رهایی کمک راهنمای محترم مسافر محمد، که با تخریب بسیار فراوان قرض وشیشه وارد کنگره شد. لحظه ورود ایشان را دقیقا به یاد دارم که با چه حال خرابی آمدند، حتی به زور روی صندلی می نشست ولی همجا حضور داشت و سی دی هایش را کامل می نوشت، در اردوی درختکاری و ورزش به خوبی حضور داشت. شکر خدا رها شد، شال تازه واردین و شال راهنمایی گرفت وامیدوارم همیشه به همین صورت خدمتگزار باشد .
از اینکه به صحبتهای من گوش کردید سپاسگزارم .

سلام دوستان محمد هستم یک مسافر
خدارا شکر می کنم بخاطرلمس مجدد این جایگاه واز تمامی خدمتگزاران قبلی و خدمتگزاران جدید کمال تشکررا دارم. من در طول دوران مصرفم دچار درد ورنج بسیاری بودم و مانند تمام مصرف کنندها تصور نمی کردم که یک روز تبدیل به یک مصرف کننده تمام عیار بشوم. به دلیل ترک های متعدد به جایی رسیدم که دیگرهیچ کاری نمی توانستم انجام بدهم و کاملا ناامید بودم. آموخته ایم که پایان مسیر ناامیدی، خود کشی می باشد ومن به این مرحله رسیده بودم. حتی برای سم زدایی وشوک الکتریکی مغزی هم آماده شده بودم. اما  تقدیر این بود که من نابود نشوم، تا چراغ هدایتی برای دیگران باشم. شکر خدا با مسیر کنگره آشنا شدم و به خاطر دارم که هجده جلسه پشت لژیون در تازه واردین ماندم، تا من را پذیرش کردند. هدف شامل سه مسئله خواست، تقدیر وفرمان الهی است و تلاش کردن برای درمان شدن مسئله بسیار حائز اهمیتی است که با فرمان برداری کامل خواهد شد. نوید من به تمام تازه واردین این است که اگر فرمان بردار باشند حال خوش امروز ما را قطعا تجربه خواهند کرد. متد درمان اعتیاد فقط دراختیار کنگره 60 است. می دانیم که جناب آقای مهندس با برجسته ترین پزشکان، دانشمندان وبهترین دانشگاهای جهان، برای درمان بسیاری از بیماری های لا علاج در ارتباط است. البته درمان اعتیاد 25 سال پیش در کنگره توسط ایشان رقم خورده است. همه ما سربازان این درگاه هستیم و باید فرمانبردار باشیم تا به جهانی شدن کنگره 60 که هدف اصلی جناب آقای مهندس است دست یابیم. در پایان از همسفرم که در این مسیر همراه من بودند کمال تشکر را دارم و امیدوارم ایشان وهمگی شما در این مسیر پایدار باشید.
از این که به صحبتهای من گوش کردید سپاسگزارم

خدمت گزاران

مرزبان کشیک : مسافر محسن

عکاس:مسافر علیرضا لژیون 14و مسافرمصطفی لژیون 5

جمع آوری اطلاعات: مسافرمحمد لژیون 4

تایپ:مسافر محسن لژیون 7

ویراستاری: مسافر فرهاد لژیون 4

ارسال مطالب:مسافرمحمدلژیون 7

موفق باشید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .