English Version
English

پیدا کردن خود و ارزش قائل شدن

پیدا کردن خود و ارزش قائل شدن

وادی دوم به ما می‌گوید هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد، هیچ‌کدام از ما به هیچ نیستیم؛ حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم.
برای یافتن خود، راه بسیار مهمی در پیش داریم باید فکر کنیم و در انجام آن کوشش کنیم، من در وادی دوم فهمیدم که بیهوده خلق نشده‌ام؛ ولی باید از خودم بپرسم از کجا آمده‌ام و برای چه آمده‌ام؟
تا قبل از ورودم به کنگره متوجه این نبودم که من هم بیهوده به دنیا نیامده‌ام، همیشه فکر می‌کردم وجودم به هیچ دردی نمی‌خورد و این تصور من اشتباه بود، در وادی اول که تفکر است یاد گرفتم با تفکر و افکار درست از ضدارزش‌ها دوری کنم و با تلاش و کوشش سعی کنم در زندگی‌ام تعادل را برقرار کنم.


یاد گرفتم اول هدفم را مشخص کنم بعد تلاش کنم، یاد گرفتم که زندگی را با عشق زندگی کنم و به بقیه خدمت کنم، یاد گرفتم زندگی زیبا است؛ حتی مشکلات هم زیبا است اگر راه حلی برای آن‌ها داشته باشیم، من اول باید خودم را پیدا کنم، متأسفانه من هیچ‌وقت خودم را نمی‌‌دیدم و به‌ همین دلیل از لحاظ روحی و روانی و حتی جسمی حال خوبی نداشتم؛ ولی با وجود وادی تفکر و با تلاش و کوشش در مسیر درست قرار گرفتم و فهمیدم که هیچ‌کس به اندازه خود شخص ما مهم نبوده و نیست؛ فقط راه را بلد نبودم و در تاریکی مطلق زندگی می‌کردم و به وجود خودم ارزش قائل نشدم.
همیشه به این فکر می‌کردم که بیهوده و بی‌ارزش هستم، من به این درک رسیدم که زندگی زیبا است و خداوند هیچ مخلوقی را بی علت خلق نمی‌کند و من اشرف مخلوقات هستم و روح خدا در من دمیده شده است.
نویسنده:همسفر رویا رهجوی راهنما همسفر آذر(لژیون هشتم)
رابط خبری:همسفر آمنه رهجوی راهنما همسفر آذر (لژیون هشتم)
ارسال :همسفر راحله رهجوی راهنما همسفر مبینا (لژیون ششم)
وبلاگ همسفران نمایندگی رودهن 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .