English Version
English

جهان‌بینی قوانین زندگی و راه و روش درست زندگی کردن را به ما می‌آموزد.

جهان‌بینی قوانین زندگی و راه و روش درست زندگی کردن را به ما می‌آموزد.

جلسه هفتم از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی دکتر مسعود؛ به استادی مسافر رامین، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر حیدر، با دستور جلسه «جهان بینی 1و2» دوشنبه 17 اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان رامین هستم یک مسافر؛ از نگهبان و دبیر جلسه تشکر می‌کنم که به بنده اجازه خدمت در این جایگاه را دادند. همچنین از مرزبانی و ایجنت محترم برای برگزاری منظم جلسات سپاسگزارم. این دستور جلسه بی‌شک یکی از مهم‌ترین دستور جلسات کنگره است که یکی از اضلاع مثلث درمان: جسم، روان و جهان‌بینی است که جسم در متد DST به بهترین شکل ممکن درمان می‌شود و این مستلزم این است که به میزانی که داروی رهجو کاهش می‌یابد به همان اندازه دانایی او افزایش یابد.
لحظه‌ای که به گفته‌ی راهنمای خودم جزوه جهان‌بینی یک و دو را مطالعه کردم دریافتم که چرا این دو جزوه الفبای کنگره ۶۰ می‌باشند چون در این جزوات صور پنهان انسان را که برای من قابل‌لمس نبود را توصیف کرد. اینکه نفس چیست، انرژی چیست، دانایی چیست، ترس و منیت چیست. این موضوعات را استاد امین به زبان ساده و قابل‌فهم برای ما شکافته است. وقتی شکافته شود چه اتفاقی می‌افتد؟ شناخت و ادراک من افزایش پیدا می‌کند و دریافت من تغییر می‌کند.
من قبل کنگره یک آدم دیگری بودم الآن آدم دیگری هستم این به این معناست که جهان‌بینی من تغییر کرده به‌عنوان‌مثال من اگر این مسیر خانه تا کنگره را قبل از آموزش در کنگره اگر می‌آمدم بی‌شک یک درگیری با خودم و دیگران داشتم.
جهان‌بینی قوانین زندگی و راه و روش درست زندگی کردن را به ما می‌آموزد.
بنده یک‌مرتبه در پارک چمران به همراه باقی دوستان راگبی بازی می‌کردم ولی چون قوانین و قواعد بازی را بلد نبودم اصلاً لذتی برایم نداشت ولی بعد از یادگرفتن قوانین کاملاً برنامه عوض شد و راگبی برایم ورزشی لذت‌بخش شد.
جهان‌بینی هم همین کار را با زندگی ما می‌کند و زندگی را برایمان لذت‌بخش می‌کند. کسی زرنگ است که جهان‌بینی را در زندگی خود کاربردی کند و از آموزش‌ها استفاده کند.
از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید از شما سپاسگزارم.

تایپ و تنظیم: مسافر مجتبی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .