English Version
English

گروه خانواده - بازدید از سایت، کوچک‌ترین کار هر همسفر یا مسافر

گروه خانواده - بازدید از سایت، کوچک‌ترین کار هر همسفر یا مسافر

همسفر معصومه به همراه مسافرشان مجید با آنتی ایکس مصرفی تریاک وارد کنگره 60 شدند و با روش DST، داروی درمان اپیوم و اوتی به راهنمایی همسفر شهره و مسافر محمد به مدت 13 ماه سفر کردند و بیش از 11 سال است که از دام اعتیاد آزاد هستند. رشته ورزشی خانم معصومه در کنگره دارت و رشته ورزشی مسافرشان شطرنج است. همسفر معصومه پس از خدمت در جایگاه‌های مختلف اکنون در جایگاه اسیستانت مشغول هستند. به بهانه حضورشان در نمایندگی قوچان مصاحبه‌ای با ایشان داشتیم که تقدیم حضورتان می‌گردد.

از وظایف جایگاه اسیستانت برایمان بگویید.

جایگاه اسیستانتی فقط نظارت بر عملکرد هر شعبه است و در جریان قرار دادن موارد قانونی جدید یا مواردی که قوانین آن تغییر یا اصلاح می‌شود و در جلسات اسیستانتی تهران گفته می‌شود و ما طبق وظیفه به عزیزان در کانال اطلاع‌رسانی می‌کنیم و حضوری که به شعب سر می‌زنیم موارد چک و اگر مجدد نیاز به تکرار باشد بازگو می‌کنیم؛ این امر هم به خاطر این است که اندکی از کار خانم آنی و بقیه اسیستانت‌های تهران بتوانیم کم کنیم و هم اگر سؤالی باشد عزیزان ایجنت از ما بپرسند. من مسئول هفت شعبه قوچان، کاشمر، بیرجند، زال‌پارس، معدن فیروزه نیشابور، بنیان و فردوسی مشهد هستم.

از دوری راه هنگام سر زدن به شعب و حس و حالتان برایمان بگویید.

من به‌شخصه دوری راه را خیلی احساس نمی‌کنم، چون می‌دانم بالاترین آموزش‌ها بعد طی کردن این مسیرها همیشه در انتظارم است و این‌که اعضای کنگره واقعاً مثل یک خانواده هستند و من هم دلم برای تک‌تک اعضای خانواده خودم که همسفران شعب خراسان هستند تنگ می‌شود؛ همیشه هم گفته‌ام من کاری انجام نمی‌دهم بیشترین لطف را اعضای نمایندگی با کلام خود به من می‌کنند، من از تک‌تک این عزیزان انرژی دریافت می‌کنم و این حسی بسیار زیبا و غیرقابل‌توصیف است و من احساس مفید بودن می‌کنم، مخصوصاً دفعه بعد که به شعبه‌ای می‌روم و تعداد همسفران روزبه‌روز بیشتر می‌شود و خدمتگزاران قوی و قوی‌تر از قبل می‌شوند و زمانی که همه‌چیز را طبق قوانین اجرا می‌کنند واقعاً لذت می‌برم.

با توجه به این‌که شما اسیستانت رابط نمایندگی قوچان هستید، این نمایندگی را چگونه می‌بینید؟

ابتدا سپاسگزارم از ایجنت محترم آقا رحمان، همسفر و خانواده محترم ایشان بابت زحماتی که برای نمایندگی قوچان کشیدند و می‌کشند. خدا را شکر هر دفعه که به شعبه سر می‌زنم تعداد همسفرها بیشتر می‌شود و با تلاش خدمتگزاران حرکت روبه‌جلو دارد و عالی پیش می‌رود. امیدوارم خود همسفران قوچان هم با تلاش بیشتر امسال در آزمون راهنمایی تعداد قبولی بالایی داشته‌ باشند و روزبه‌روز شعبه‌ای بزرگ و بزرگ‌تر بسازند و بتوانند به افراد دردمند که خواهان درمان هستند کمک کنند. 

برای همسفران سفر اول چه پیامی دارید؟

سلام همسفر جاده عشق! الهی که جان و تنت از غصه و غم به دور باشد. آیا می‌دانی بهترین معجزه زیبای خداوند برایت رقم خورده؟ زیرا تو با بهشت زیبای کنگره آشنا شده‌ای؛ آیا قدر این موهبت زیبای خداوند را می‌دانی؟ به نشانه‌ها توجه کن، راهنمایی‌ها را باجان و دل گوش کن و غل و زنجیرها را از دست‌وپا و قلبت بازکن تا به مکانی برسی که فقط نور است و نور.

از نقش اسیستانت در گروه خانواده برایمان بگویید.

اسیستانت درواقع یک فرد خدمتگزار است که هیچ فرقی با بقیه اعضا ندارد و فقط چند سال بیشتر در کنگره بوده و طبق خدمت‌هایی که در مرزبانی و ایجنتی گذرانده با قوانین بیشتری آشنا است و این باعث کمک به رشد هر نمایندگی می‌شود و دقت می‌کند که اگر نقطه‌ضعفی یا کم و کاستی در شعبه هست با کمک ایجنت برطرف کند؛ یعنی ایجنت و اسیستانت با عشق و محبت در جهت خدمت‌رسانی بهتر به اعضا تلاش می‌کنند.

از اهمیت بازدید سایت در شعب تازه تأسیس و همچنین اهمیت بازدید سایت مرکزی برایمان بگویید.

هر همسفر باید توشه راه برای سفر خود داشته‌ باشد که سی‌دی نوشتن و آموزش قسمتی از این توشه راه است؛ اما در این مسیر همسفر نیاز به زنگ تفریح هم دارد که در سفرش لازم است و این زنگ تفریح‌ها را باید با سایت شعبه خودش و آکادمی پر و کامل کند مخصوصاً ذره‌بین سایت آکادمی که هر جمله‌ای در آن تایپ کنید هزاران جواب و مطلب می‌توانید بخوانید و برداشت‌های مختلف افراد، مصاحبه‌های دل‌نشین خانم آنی، خانم شانی و استاد امین که گنجی بی‌پایان برای خود من است و اما وقتی شعبه‌ای تازه تأسیس است در هر قسمتی باید اعضا صد درصد تلاش خودشان را بکنند، چون شعبه باید پا بگیرد و این امر به دست تک‌تک همسفران امکان‌پذیر می‌شود حتی سفر اولی‌ها با بازدید از سایت که کوچک‌ترین کاری است که هر همسفر یا مسافر می‌تواند برای شعبه خودش انجام بدهد، چون هر چقدر بازدید بیشتر باشد؛ یعنی در آن شعبه افراد قدردان زیاد وجود دارد که قدردان خدمتگزاران سایت نمایندگی‌شان هستند، چون این افراد چراغ خاموش خدمت می‌کنند؛ اما تأثیر بسزایی در جذب افراد به کنگره دارند؛ با بارگزاری مطالب و دل نوشته‌هایی که خود همسفران همکاری می‌کنند و آماده می‌کنند و به خدمتگزاران سایت مطالب را می‌دهند. جا دارد که من در همین‌جا از خانم گیتی و مرزبان خبری و تک‌تک عزیزانی که بسیار عالی در سایت شعبه قوچان خدمت می‌کنند تشکر کنم.

و کلام آخر ...

امیدوارم در آزمون تیرماه عزیزان همسفر موفق باشند و در ادامه که خدمت نصیب بزرگواران شد هدفشان رساندن علم واقعی کنگره به افراد باشد و هیچ‌وقت، هیچ‌کدام از ما یادمان نرود که بهشتی که به ما داده‌شده به بهاداده شده نه بهانه، پس هدف کنگره همیشه و تا ابد احیاء افراد است و چیزی که مدنظر ما باید باشد این است که به کسی آسیب نرسانیم و کمک کنیم این عشق و محبت واقعی همیشه پایدار و ادامه‌دار بماند، ان‌شاءالله. آرزوی طول عمر دارم برای جناب مهندس و خانواده محترمشان و تک‌تک اعضای کنگره ۶۰.

من از طرف اعضای نمایندگی قوچان از شما تشکر می‌کنم که امروز به شعبه‌ قوچان تشریف آوردید و همچنین از اینکه وقت گذاشتید و مصاحبه انجام دادید بسیار سپاسگزارم.


انجام مصاحبه، تایپ و ارسال: همسفر گیتی رهجوی راهنما همسفر عادله (لژیون دوم)
عکس و ویراستار: همسفر ناهید، مرزبان خبری
همسفران نمایندگی قوچان

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .