English Version
English

عمل صلح‌آمیز

عمل صلح‌آمیز

اگر در نظر بگیریم یک سلول ما مثل یک شهر می‌ماند، خود جسم انسان چه عظمت و بزرگی دارد، انسان از سه میلیارد و هشتصد و دویست میلیون سلول تشکیل شده است؛ ولی ما چیزی نمی‌دانیم و خیلی جاهلانه با این جسم برخورد می‌کنیم و تصور می‌کنیم که یک سری گوشت و استخوان و چربی است.
بعضی‌ها با جراحی چربی‌ها را در می‌آورند و بدن‌شان عفونت می‌کند تا وزن کم کنند و کارهای دیگر را انجام می‌دهند، یک جایی را زیاد و یک جا را کم می‌کنند و با این کار شهر وجودی را نابود می‌کنند.
ما بعضی اوقات حس‌ها را نابود می‌کنیم، جسم ما یک صور‌پنهان دارد و یک صور‌آشکار، صور آشکار را می‌بینیم و صورپنهان هم وقتی معده غذا را هضم می‌کند با اسید هضم می‌کند، معده هم خودش از پوست و گوشت و استخوان است، لایه معده از بین می‌رود و بدن دوباره بازسازی می‌کند، هر روز در حال بازسازی است.
به طور کلی در بدن ما یک غوغایی است، میلیون‌ها سیستم در بدن ما کار می‌کنند، ما از غذا فقط خوردن آن را یاد گرفته‌ایم، ما ۶۰ برابر سلول‌ها در بدن باکتری داریم که باعث زنده بودن ما هستند، این باکتری‌ها در همه جای بدن مثل روده، معده، چشم هستند، انسان‌ها هم همین‌طور هستند، یک صور‌پنهان ویک صور آشکار دارند.
در زمان جنگ جهانی دوم وقتی بمباران شیمیایی کردند دیدند یک سری از افرادی که سرطان داشتند از بین نرفتند، فهمیدند آن مواد شیمیایی باعث شده سلول‌های سرطانی از بین برود، تومور را برمی‌داریم ولی بیماری از بین نرفته است، در تمام بیماری‌ها باید دنبال صور پنهان بگردیم تا پیدا نکنیم نمی‌توانیم آن بیماری را درمان کنیم، با دارو فقط آن را نگه می‌دارند و نمی‌گذارند جلو برود و مهار می‌کنند.
دربدن هر انسان برنامه ژنتیکی مشخصی دارد، ژن‌ها برای ساختمان جسم یک سری دستوراتی می‌دهند، در مرکز بدن هم DNA است که یک سری چیزهای بدن را می‌سازند و یک سری را نابود می‌کند و هر لحظه در حال درگیری است، باید ببینید از نظر فیزیولوژی در چه شرایطی هستید.


در بدن ما مثل دستگاهی است که از متدDST استفاده می‌کنید، چطور آن را تنظیم کنیم؟ در هر بیماری یک‌سری ژن‌ها بیان‌شان از تنظیم خارج شده است و ما در آینده روی آن می‌رویم که سیستمی داشته باشیم تا آن را بازسازی کنیم. یک سری باکتری‌ها در وجود ما هست که ما باید آن را حفظ کنیم موادی را که تهیه می‌کنیم می‌گوییم ۶ ماه یا یک سال اعتبار دارد علت آن مواد افزودنی است که بخواهد باکتری رشد کند جلوی آن را می‌گیریم آن را می‌خوریم برای بدنمان ضرر دارد، بچه‌های ما ۷۰ کیلو وزن کم کردند، اصلاً صورت و شکم آن‌ها نیفتاده است؛ به خاطر این‌که غذا خوردن را یاد دادیم چطور بخورند، چاقی مال پرخوری نیست مال این است که بلد نیستند چطور غذا بخورند، خودشناسی از همه قدم‌ها بالاتر است اگر خودمان را نشناسیم امکان ندارد بتوانیم خدا و هستی را بشناسیم انسان برای شناخت باید به دانایی و تزکیه و پالایش برسد، باید کلام خدا را بداند چه می‌گوید، انفاق کند،دروغ نگوید، کم‌‌فروشی نکند و .... عمل صالح از صلح می‌آید عمل صلح‌آمیز؛ یعنی آشتی؛ یعنی کسی از شما سوال پرسید با خوشی برخورد کنی، کسی عمل صالح انجام می‌دهد که در آرامش و آسایش باشد، موقع صحبت کردن عمل صلح آمیز داشته باشیم.
ما وقتی می‌خوابیم در جاهای دیگر زندگی می‌کنیم، ما در سه جهان زندگی می‌کنیم جهان فیزیکی، جهان ذهن و جهان خواب زندگی می‌کنیم، انسان معجزه بسیار بسیار بزرگی است ما می‌توانیم جسم‌مان را قوی نگه داریم انسان‌هایی که دیر می‌خوابند عمرشان کوتاه است، انسانی که خوابش مرتب است جسمش همیشه شارژ است.
نویسنده:همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر آذر(لژیون هشتم)
رابط خبری:همسفر آمنه رهجوی راهنما همسفر آذر(لژیون هشتم)
ارسال:همسفر راحله رهجوی راهنما همسفر مبینا (لژیون ششم)
وبلاگ همسفران نمایندگی رودهن 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .