English Version
English

هدف ما رسیدن به حال خوش است

هدف ما رسیدن به حال خوش است

نهمین جلسه از دوره هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره‌۶۰ ویژه مسافران نمایندگی ملایر، با استادی راهنما مسافر سهراب، نگهبانی راهنما مسافر علی‌محمد و دبیری مسافر علی با دستور‌جلسه «ظرفیت و مسئولیت (قبله گم کردن، نق زدن، حاشیه) روز سه‌شنبه ۲۷ فروردین‌ماه۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان سهراب هستم یک مسافر، در ابتدا خداوند را سپاسگزارم که یک بار دیگر در این جایگاه قرار گرفتم تا از شما دوستان آموزش بگیرم.

یک سفر اولی تا زمانی که وارد کنگره می‌شود و در آن مسیر دارد حرکت می‌کند و به قوانین و مقررات احترام می‌گذارد و دستورات راهنمای خودش را انجام می‌دهد و سفر خودش را طی می‌کند به حال خوش می‌رسد و آن حال خوش قشنگ از چهره‌اش و از اعمالش پیداست و خودش به یک اعتماد به نفس کاملی می‌رسد و در ظاهرش مشخص است که دارد یک سفر خوبی انجام می‌دهد؛ اما موقعی که شروع می‌کند از آن مسیر خودش خارج می‌شود و حرمت‌ها برایش ضعیف می‌شود؛ جلسات را خوب نمی‌آید؛ سی‌دی را خوب نمی‌نویسد یواش‌یواش ناامیدی به سراغش می‌آید و ناامیدی در چهره‌اش مشخص است؛ موقعی که آدم می‌خواهد مثلاً حالا به آن افکار منفی دارد بال و پر می‌دهد خیلی سریع به طرف منفی حرکت می‌کند؛ اما موقعی که دارد می‌رود به طرف مثبت و حرکت می‌کند؛ ممکن است ۲ تا ۳ هفته طول بکشد تا از یک سفر اولی یک قیافه و ظاهرش مشخص شود که دارد خوب سفر می‌کند شاید هم بیشتر ؛ اما وقتی که شاید در یک هفته هم نشود که از خط و مسیر خودش و از حرمتهای کنگره ۶۰ جدا می‌شود و مسیر خودش را طی می‌کند ؛ تا آن نیروهای منفی را بال و پر می‌دهد؛ سریع در قیافه اش پیداست بعد یواش یواش به ناامیدی می‌رسد، به نگرانی می‌رسد، به اضطراب می‌رسد که در درون خودش این مسئله به‌وجود می‌آید که نتواند به رهایی برسد و همینجور هم هست و همان‌طور شروع می‌کند به بال و پر دادن و باعث می‌شود که از مسیر درمان خارج شود. در همه جا حاشیه وجود دارد چون یک مرکز وجود دارد و خود به خود حاشیه هم هست . 

در همین کنگره خودمان در همین نمایندگی خودمان هم پس حاشیه‌های زیادی وجود دارد که ما دوباره بتوانیم که همان مسیر و فکرهای غلط و این هم دقیقا از همان قبله گم کردن به‌وجود می‌آید ؛ حالا قبله گم کردن چطوری است؟ می‌آید یک سری فکرها یا حرمت ها را مثلاً سرسری می‌گیرد؛ حرمت‌های کنگره ۶۰ ، دستورات راهنما را سرسری می‌گیرد و وقتی اینکار را می‌کند دقیقا همان حاشیه است و هدف خودش را گم می‌کند. هدف ما اینجا چیست؟ رسیدن به رهایی؛ رسیدن به آن حال خوش. وقتی از آن حال خوش فاصله می‌گیرد؛ یواش یواش آن آرامش هم به هم می‌ریزد؛ دیگه به آن حال خوش هم نمی‌رسد و اصلا مشخص هست و اینها را دیدم.

تایپ و عکس : مسافر علی اسدی
ویراستاری و ارسال: راهنمای‌تازه‌واردین بهمن مشفق
مسافران نمایندگی ملایر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .