English Version
English

عملکرد خوب، عملکرد بد

عملکرد خوب، عملکرد بد

بنام خداوند هستی‌بخش. انشا الله عیدی خوب و پربرکت همراه با آرامش و لبی خندان در کنار خانواده سپری کرده باشید. هر شخصی که در کنگره 60 به آرامش و آسایش رسیده است از وجود جناب مهندس دژاکام است که خداوند تمام وجود جناب مهندس دژاکام را عشق و نوری فراوان داده است.
موضوعی که من انتخاب کرده‌ام عملکرد خوب و بد است. زمانی که دانش آموزان برای یادگیری خواندن و نوشتن وارد مدرسه می‌شوند آن‌ها هیچ آشنایی از محیط ندارند، هیچ آشنایی با مدرسه یا معلم ندارند این معلمان و مدیران هستند که با آن عملکردشان باید بتوانند دانش آموزان را جذب مدرسه کنند تا بتوانند مسیر را ادامه دهند. معلمان کتاب درسی را آموزش می‌دهند و تکالیفی را به دانش آموزان می‌دهند تا آن را بخوانند و بنویسند. هر دانش‌آموزی که دقت و حواسش به معلم و آن‌کسی که به او آموزش می‌دهد باشد و گوش‌به‌فرمان آن باشد عملکرد خوبی از خودش نشان و موفق خواهد بود، دانش‌آموزی هم که حواسش نباشد و گوش‌به‌فرمان معلم نباشد عملکرد بدی از خودش نشان می‌دهد و ناموفق خواهد بود. آخر سال که می‌شود هر دانش‌آموزی عملکرد اعمال خود را برداشت می‌کند. این برداشت بستگی به تلاش و کوشش و فعالیت دانش‌آموز دارد که چقدر آموزش‌هایی که معلمان به آن‌ها آموختند را به اجرا و به مرحله عمل دربیاورد.
کسانی که عملکرد خوبی داشتند و گوش‌به‌فرمان معلمان خود بودند با خوشحالی نتیجه عملکرد خود را در دست راست خود و با سری بالا به مرحله بالاتر می‌روند و تفکر و دانایی‌شان به مرحله بالاتر می‌رود و اگر استمرار داشته باشند مرحله‌به‌مرحله افزایش می‌یابد. دانش‌آموزی هم که عملکرد بدی داشته و تلاش و کوشش نکرده است نتیجه عملکرد خود را در دست چپ و با سری پایین در همان جای اولی که بود می‌ماند و کار برایش سخت‌تر می‌شود. عملکرد خوب و بد در تمام سطوح زندگی کاربرد دارد، کاربردی که می‌تواند در زندگی هرکسی نتیجه اعمالش را رقم بزند.
حسی آمده در وجودم که من را برد به دوران مدرسه، من هم درس می‌خواندم هم به پدرم کمک می‌کردم و عملکرد خوبی داشتم و این عملکرد خوب توانسته بود پدر و خانواده‌ام را خوشحال کند. یک مسافرت با دوست‌هایم در روز تولدم در تاریخ ۱۳۷۸/۸/۲۵ رفتم و آنجا با مواد مخدر آشنا شدم و عملکرد خوبی که داشتم روزبه‌روز کم‌رنگ می‌شد و من را در تاریکی فرومی‌برد من را غرق در تنهای، افسردگی، عصبانیت، ناامیدی و ترس کرد در یک‌چشم به هم زدن ۲۵ سال از آن مسافرت تلخ گذشت و از خودم بیزار شده بودم دیگر از اعتیاد خسته بودم دوست داشتم مواد مخدر مصرف نکنم ولی نمی‌توانستم هر راهی که بود برای ترک مواد رفتم باحال بد کمپ رفتم حالم بدتر شد، نزد روانشناس رفتم نشد روان‌پزشک رفتم نشد بیمارستان بستری شدم نشد، در خانه ماندم ترک کنم نشد که بدتر هم شد از خدا همیشه شاکی بودم چرا کمکم نمی‌کنی چرا یک‌راهی را به من نشان نمی‌دهی یک‌هفته‌ای دائم از خداوند گله می‌کردم که اوساکریم یا همان خدای خودمان راهی را جلو پایم گذاشت راهی که الآن هفت ماه است به آن ورود کرده‌ام راهی که در آن‌هم عشق است هم نور، هم محبت است هم مهربانی و هم معرفت است هم صداقت هم علم.
راهی که درمان اعتیاد به‌صورت رایگان است و در آن عملکرد خوب را دوباره برمی‌گردانند و به شرطی که خودمان باصداقت خواسته باشیم و این راه که خداوند به من نشان داد جمعیت احیای انسانی کنگره 60 است کنگره‌ای که حدوداً ۲۶ سال است باصداقت، عشق و نوری که بنیان‌گذار کنگره 60 آقای مهندس حسین دژاکام و بزرگان دیگر تابه‌حال سر پا نگه‌داشته و فعالیت دارند و خواهند داشت. کنگره 60 فراتر از مدرسه است، کنگره 60 دانشگاه است، من که ۷ ماه است در آن درست زندگی کردن را یاد می‌گیرم و تا آنجایی که من برداشت کردم و حس کردم یک دانشگاهی که در دنیا بی‌نظیراست من با تمام وجود حس درونم را بیان می‌کنم آن عملکردی که در این ۷ ماه برداشت کرده‌ام و بیان کردم، آن واقعیتی است که درون کنگره 60 است کنگره 60 با آن خدمتگزارانی که بدون هیچ مزدی و هیچ چشم‌داشتی در حال خدمت هستند و راهنمایان محترم که استاد درمان اعتیاد هستند و درست زندگی کردن که من بلد نبودم را به من یا هرکسی که بخواهد باصداقت آموزش می‌دهند، هرکسی که در کنگره 60 به عملکرد خوب رسیده است آرامش و آسایش دارد و از عشق و نوری که جناب مهندس دژاکام با دستان پرمهرش به آن‌ها داده است سیراب شده است، مثل آن فردی که تازه به کنگره 60 آمده حالش خراب و عملکردی بد داشته ولی با آموزش گرفتن و گوش‌به‌فرمان بودن عملکرد خوبی از خودش نشان داده و توانسته به حال خوب برسد و شکر و سپاس و قدردانی می‌کند، قدر این حال خوب را می‌داند چون هر چه دارد از کنگره 60 دارد.
هرکسی بخواهد از دام اعتیاد و آن عملکرد بدی که دارد عبور کند و کنگره 60 را انتخاب کرده است باید نکاتی را رعایت کنی ازجمله
_ از هر عملکردی که داشتی باید آن‌ها را رها کنی و عملکردی که داخل کنگره 60 وجود دارد را یاد بگیری
_  بالباس سفید و مرتب و منظم باشی
_ گوش‌به‌فرمان رهنما باشی
_ سروقت در جلسه آماده‌باشی
_ مهم‌تر از همه خودمان باصداقت درمان شدن را بخواهیم بیهوده وقت سپری نکنیم
کنگره 60 با جاهای دیگر که کار ترک اعتیاد انجام می‌دهند فرق دارد و آن‌ها چون کار درمان اعتیاد بلد نیستند فرد معتادی که به آن‌ها پناه می‌برد نه‌تنها حالش خوب نمی‌شود بلکه باحال بدتر خارج می‌شود اما کنگره 60 با روش درست درمان فعالیت می‌کند و فقط درمان برای مواد مخدر نیست سیگار هم باید درمان شود، حتماً باید سیگار درمان شود تا یک رهایی خوب با عملکرد خوب داشته باشد، اضافه وزن هم درمان می کند و تغذیه سالم آموزش می دهد. انشا الله کسانی که وارد کنگره می‌شوند و درست سفر می‌کنند و عملکرد خوبی دارند به رهایی برسند من هم دعا کنید به رهایی برسم رها شویم و در این راه خدمت صادقانه داشته باشیم. با تشکر از جناب مهندس دژاکام و استاد امین دژاکام و خانواده محترمشان و همه‌کسانی که در کنگره خدمت می‌کنند از راهنمای تازه واردین آقا محمد و از راهنمای خوب و بزرگوارم آقا محسن لژیون سوم نمایندگی شمس تشکر می‌کنم که به من آموزش می‌دهد
«هنگامی‌که یکی از موانع از میان برداشته شود در انتظار از بین رفتن مانع‌های دیگر باشید هر چیزی نوبتی دارد زمانش که برسد اتفاق میفتد»
نویسنده متن: مسافر حسن لژیون سوم
تایپ، ویراستاری و ارسال به سایت: مسافر رضا لژیون پنجم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .