English Version
English

لژیون جونز کاهش وزن را طبق متد کنگره‌ آموزش می‌دهد

لژیون جونز کاهش وزن را طبق متد کنگره‌ آموزش می‌دهد

هشتمین جلسه از دوره چهارم کارگاه‌‌های آموزشی خصوصی کنگره۶۰،نمایندگی دامغان، با استادی مسافر محمد اسماعیل، نگهبانی مسافر فرامرز، و دبیری مسافر فتح اله، با دستور جلسه تجربه من از اضافه وزن و تعادل با متد کنگره‌ 60 سه شنبه 21 فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محمد اسماعیل هستم یک مسافر:

از نگهبان و دبیر تشکر می‌کنم که این جایگاه را در اختیار من گذاشتند تا آموزش بگیرم و خدمت کنم. تبریک عرض می‌کنم سال جدید را خدمت کلیه اعضا و امیدوارم عبادات همه شما مورد قبول خداوند قرار گیرد؛ همچنین پیشاپیش عید سعید فطر را تبریک عرض می‌کنم. خیلی خوشحالم که برای اولین بار در این جایگاه در خدمت شما هستم. دستور جلسه تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره‌ 60 می‌باشد. من مدت سی سال تخریب داشتم. و تا قبل از ورود به کنگره 60‌، حال من خیلی بد بود. من زن و بچه و زندگی خودم را از دست دادم. تاکسی و زمین وخیلی چیزهای دیگر را از دست دادم. مقصر اصلی خود من بودم. در زمان مصرف فکر من از کار افتاده بود.مدت زمان زیادی را در منزل در حال چرت زدن بودم. به محیط اطراف توجهی نداشتم و یک انسان بی خیال که حالت مستمع آزاد داشت و خانواده از دست من در رنج و عذاب بودند. با ورودم به کنگره 60، از تعالیم کنگره استفاده کردم الآن این حال خوش را مدیون آقای مهندس دژاکام و خانواده ایشان همچنین کلیه اعضای خدمتگزار کنگره ‌هستم.

از ایجنت محترم آقا امین و راهنمای خوبم آقا محمد کمال تشکر را دارم. در مدت سفرم پولی بابت درمان ندادم، در اواسط سفر غیبت داشتم و به عناوین مختلف در جلسات شرکت نمی‌کردم. بخاطر حرمت کنگره با صداقت ماجرا را برای راهنمای خودم تعریف کردم؛ ایشان ضمن راهنمایی مسیر را مجددا"مشخص نمود. من ضمن فرمان برداری، به سفر خودم ادامه دادم، موفق شدم به درمان برسم. در سفر اول پس از سه جلسه آزمایشی، در ابتدای مسیر باید گوش به فرمان راهنما باشیم. آراستگی، داشتن پوشش مناسب، پوشیدن پیراهن سفید، حاضر شدن در جلسات بصورت منظم باعث می‌شود مسیر درمان را به راحتی طی نماییم. در خصوص اضافه وزن، من خودم از افرادی هستم که اضافه وزن دارم. یعنی بین قد و وزن من تعادل وجود ندارد. به گفته بنیان محترم کنگره، بعضیها فکر می‌کنند اگر آب بخورند چاق می‌شوند. این طور نیست بدن انسان هوشمند است اگر گرسنه بماند با اولین دریافت مواد غذایی آنرا ذخیره‌ می‌کند. طبق گفته بزرگان غذای ما دوای ما و دوای ما غذای ما هست. اگر قرار است بدن سالم داشته باشیم باید از غذاهای سالم و سبزیجات استفاده نماییم. غذاهایی که مواد افزودنی ندارند. مصرف فست فودها و موادی که با روغن سرخ می‌شوند باعث بهم خوردن تعادل بدن می‌شوند. بنیان محترم در سی دیهای جسم اعلام نموده‌اند که بدن ما روزانه چه مقداری انرژی نیاز دارد. در لژیونهای جونز دستورالعمل کاهش وزن را با متد کنگره‌ 60‌ آموزش می‌دهند. از اینکه به صحبتهای من گوش کردید از همه شما تشکر می‌کنم.

نگارش متن: مسافر فرامرز لژیون یکم
تصویر بردار: مسافر علی لژیون ششم
تهیه و تنظیم: راهنما مسافر امین رفیعی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .