English Version
English

روش DST: رسیدن به وزن متعادل

روش DST: رسیدن به وزن متعادل

ششمین جلسه از دوره سیزدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره‌۶۰، ویژه مسافران نمایندگی ملایر، با استادی مسافر حسین، نگهبانی مسافر بهرام و دبیری مسافر علی، با دستور‌جلسه «تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰» روز یک‌شنبه ۱۹ فروردین ماه ‌۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان حسین هستم یک مسافر، خدا را شاکرم که توانستم دوباره این جایگاه را تجربه کنم تا بتوانم از شما دوستان آموزش بگیرم. از جناب مهندس و خانواده محترم‌شان و تمام دوستان پیشکسوت که باعث شدند کنگره ۶۰ پا برجا بماند تا امروز ما اینجا باشیم و خدمت کنیم و آموزش بگیریم تشکر می‌کنم.

آقای مهندس برای اولین بار است که این دستور جلسه را گذاشتند؛ من را به این فکر می‌برد که هر چیزی که می‌خواهد آغاز شود باید با یک تفکر آغاز شود که یکی از بهترین وادی‌ها و پایه‌های اساس حرکت من در کنگره برای درمان اعتیاد همین تفکر بود که فهمیدم کجا هستم و در چه مسیری حرکت می‌کنم و چه هدفی داشتم که کنگره ۶۰ بالای ۲۶ سال است که درمان اعتیادش حل شده است و جناب مهندس بارها تکرار کرده است که ما فقط به درمان اعتیاد فکر نمی‌کنیم و با متد DST درمان سیگار صورت گرفته است که الان به اضافه وزن رسیدیم که بیشترین دغدغه‌های جناب مهندس کاهش درد و رنج بشریت است و انسان‌ها سالم‌تر زندگی کنند و در راستای کاهش وزن چند سالی است که لژیون جونز فعالیت دارد. افرادی هستند که سواد نداشتند و زمانی که وارد کنگره شدند به خاطر نوشتن سی‌دی آموزش می‌بینند که چگونه سی‌دی بنویسند. کاهش وزن نیز چنین حالتی را پیدا کرده است که باید وزن خودمان را متعادل کنیم و در سلامتی خدمت کنیم و آموزش بگیریم. سال گذشته جناب مهندس فرمودند: قد و وزن را در داخل فرم کاندیدا وارد کنید که کسی که می‌خواهد خدمت کند باید وزن متعادل داشته باشد. مثلاً چهل سی‌دی برای خدمت کردن بعد دریافت نشان ویلیام وایت و ۳۰ سی‌دی و نداشتن اضافه وزن لازمه خدمت است . 

من عضو لژیون جونز نیستم اما از آموزش‌های کنگره در این زمینه استفاده کردم و ۷ کیلو از وزن خود را کاهش دادم که خیلی‌ها در بیرون از کنگره راه‌های زیادی را رفتند ولی به نتیجه نرسیدند؛ یا خوردن داروهای لاغری بوده یا عمل جراحی یا کوچک کردن معده و یا راه های زیادی رفتند و هیچ‌کدام به نتیجه نرسیدند. زمانی‌که برنامه اضافه وزن را مهندس راه‌کارش را داد؛ چند تا سی‌دی هم دارد، سی‌دی تغذیه که واقعا خیلی به درد من خورد؛ درست است که عضو لژیون جونز نیستم ولی راه‌کارهای خوبی دارد؛ قرار نیست حتماً آدمی چاق باشد تا عضو لژیون جونز شود؛ آدم‌های متعادل هم می‌توانند عضو باشند؛ یکی از راه‌کارهایش این است کسی که می‌خواهد خدمت کند و شال بگیرد باید حتماً وزن متعادل داشته باشد که بتواند خدمتش را انجام بدهد.

تایپ و عکس : مسافر علی اسدی
ویراستاری و ارسال: راهنمای‌تازه‌واردین بهمن مشفق
مسافران نمایندگی ملایر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .