English Version
English

هرکسی می‌داند چه مشکلی دارد و عیب کارش کجاست؟

هرکسی می‌داند چه مشکلی دارد و عیب کارش کجاست؟

اولیـن جلسـه از دوره پنجاه و دوم  کارگاه‌های آموزشـی خصوصی کنگـره ۶۰ ویژه مسـافـران نمایندگی حکیـم  هیـدجی با استادی  مسـافر  علی و نگهبانی  مسـافر علی  و  دبیری مسـافر  علی با  دستور جلسه‌ی * از تعطیلات چگونه استفاده می‌کنیم؟ *  یکشنبه 27 اسفند ۱۴۰۲  ساعت 16 آغاز به کار کرد.

 

 

سخنان استاد:
سلام دوستان علی هستم یک مسافر: خیلی خوشحالم که دراین جایگاه نشسته ام از راهنمای خودم اقا امیر تشکر میکنم بابت اینکه اجازه دادند در این جایگاه خدمت کنم. موضوع جلسه تعطیلات است جناب اقای مهندس بنیان کنگره ۶۰ این موضوع جلسه را مطرح مینمایند که ما ۲ تا تعطیلات داریم یک تعطیلات تابستانی داریم و یکی هم تعطیلات نوروز در زمان مصرف و شروع تعطیلات از قبل از شروع تعطیلات و مسافرت بایستی به فکر تهیه مواد برای سفر می‌بودم ترس و اضطراب داشتم که مبادا آشنا یا فامیلی که به خانه شان میرویم ببیند و موضوعات و تنش‌های دیگر باعث میشد که نتوان از تعطیلات لذت برد، نتوان در کنار خانواده بود و از تعطیلات استفاده کرد. اما الان خیلی فرق میکند سفر دومی ها و حتی سفر اولی‌ها که شربت مصرف میکنند. میتوانند در کنار همسفر و خانواده از زمان و تعطیلات استفاده کنند. همانگونه که آقای مهندس و همینطور استاد امین در چهارشنبه فرمودند میتوان برنامه ریزی کرد برای اینکه از تعطیلات استفاده کرد اگر هم مسافرتی نباشد میتوان در شهر و محل زندگی خودمان از تعطیلات استفاده کنیم. در زمان مصرف یا در خواب بودیم یا حال و حوصله انجام کار نداشتیم و در قید و بند برنامه ریزی نبودیم اما در کنگره شصت با این متد و این روش DST و آموزش‌هایی که می‌بینیم، نوشتن سی دی‌ها و استفاده از تجربیات راهنمایان و پیشکسوتان محترم میتوانیم  به بهترین نحو برنامه ریزی کنیم و از تعطیلات لذت ببریم. خیلی‌هامان مسئولیت پذیر نبودیم. به بسیاری از مسائل پیرامونمان اهمیت نمی‌دادیم و زیاد وقت صرف خانواده، بچه، همسر یا برخی دوستان نمی‌کردیم ولی از وقتی وارد کنگره شدیم و تحت آموزشهای کنگره قرار گرفتیم در مواقع برخورد با موارد یاد شده، دیگر می‌دانستیم که چه باید بکنیم و چه رفتاری از خودمان نشان دهیم. در کنگره آموختیم که برنامه ریزی کردن برای انجام کارها یک رکن اساسی به‌شمار می‌رود و دانستیم کسی که برای انجام کارهایش تفکر نمی‌کند و برنامه ریزی ندارد نمی‌تواند در انجام شایسته‌ی آن کار موفق باشد. 

 

 در شرف تعطیلات نوروزی هستیم و دوستان سفر اولی توجه کنند که همانطور که برای ایشان برنامه‌ی مصرف شربت داده شده عمل کنند. که اگر چنین کنند برای رفتن به سفر در کنار خانواده هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. من خودم در دوران مصرف چندین سال بود که از این منطقه خارج نشده بودم و زمانی که به کنگره آمدم تعطیلات عید نوروز در زمان سفر اول من رسید و من همان سال بعد از مدت زیادی به تهران رفتم ضمن اینکه مقدار تعیین شده شربتم را با خود برده بودم. و سر موقع شربتم را مصرف میکردم و اتفاقاً از تعطیلات هم لذت بردم. دوستان سفر اولی توجه کنند که ممکن است در زمان تعطیلات نوروز که به دو هفته میرسد، باشند افرادی که بخاطر فاصله‌ای که از کنگره میگیرند دچار وسوسه و در نهایت خدای ناکرده لغزش یا خطا گردند. طبیعی خواهد بود که در این ایام کمی بیشتر در برابر انرژی‌ها و نیروهای منفی قرار بگیرید و به نظر بنده همین موقعیت پیش آمده اتفاقاً باید برای شما سکوی پرتابی باشد برای رسیدن بهتر به رهایی و شما باید در همین ایام که وصل به کنگره و لژیون نیستید خود را بیازمایید و تحمل خود را تا جایی بالا ببرید که در برابر نیروهای منفی مقاومت کنید و خطایی انجام ندهید. نوشتن سی‌دی‌ها در این ایام کمک بسیاری میکند که از لحاظ فکری از کنگره فاصله نگیرید. استفاده از اپلیکیشن کنگره شمارا مرتبط نگه می‌دارد. من در سفر اول خودم به غیر از چهل سی‌دی نزدیک سی‌و هفت سی‌دی دیگر را نوشتم. که خود این نوشتن مرا بیشتر با کنگره مأنوس میکرد. نکته‌ای در مورد نوشتن سی‌دی‌ها بگویم و آن اینکه همه‌ی ما در طول سفر خودمان، مشکل خود را میدانیم. همه میدانیم که کجای کارمان ایراد دارد، پس سی‌دی مخصوص آن را میتوانیم تهیه کنیم و آموزش بگیریم که بسیار کمک کننده خواهد بود. ممنونم که به صحبت‌های من گوش فرا دادید.

سفره‌ی هفت‌سین شعبه‌ی حکیم هیدجی

 

رهایی مسافر عیسی و مسافر ابوالفضل از لژیون هفتم با راهنمایی راهنمای محترم آقا امیر

 

 

مراسم افطاری

تصاویری از تهیه، طبخ و سرو، پذیرایی و تناول غذای افطاری در لژیون‌ها

 

دم کردن چایی دم افطار توسط مسافر جواد

 

 

پخت‌وپز و پذیرایی و تناول افطاری

 

 

 

حضور پیشکسوتان مسافر سعید و مسافر حمید در مراسم افطاری شعبه‌ی حکیم هیدجی

 

 

 

مرزبان محترم کشیک مسافر مجید

 

 

 

خدمتگزار: لژیون هفتم

عکاسان: مسافر سعید و حسین

صدابردار: مسافر سعید

تایپ: مسافر امیررضا

ثبت: مسافر هوشنگ

نمایندگی حکیم هیدجی (مسافران )

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .