English Version
English

باید مسئولیت پذیر و بازیگر باشیم .

باید مسئولیت پذیر و بازیگر باشیم .

سومین جلسه از دوره هشتم  سری جلسات کارگاه های آموزشی عمومی نمایندگی شوشتر با استادی راهنما مسافر علی ، نگهبانی مسافر سالار و دبیری مسافر محمد حسین با دستور جلسه «  وادی چهاردهم  وتاثیر آن برمن   » در روز یکشنبه 24 / اسفند/ 1402 راس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علی هستم مسافر، امیدوارم حال همه شما خوب باشد، و رمضان بر همه شما مبارک باد. پیشاپیش نوروز باستانی را خدمت همه شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم سال نو در پرتو این زنده شدن طبیعت ما هم زنده شویم و تفکراتمان را از نو بنا کنیم، و با نگاه کردن به طبیعت از آن درس بگیریم. امیدوارم سال نو سال رهایی برای سفر اولی‌ها و موفقیت همه اعضای کنگره ۶۰ در جایگاه خدمتشان باشد. رهایی‌های کنگره ۶۰ را هم به همه اعضا تبریک عرض می‌کنم. رهایی بیش از ۸ هزار نفر یک معجزه است، و این فقط در کنگره اتفاق می‌افتد. دستور جلسه امروز وادی چهاردهم یا وادی عشق و محبت است.

ما می‌خواهیم بدانیم این چاهی که کنده‌ایم به آب رسیده است یا نه! این را با انجام درست خدمت‌هایمان متوجه می‌شویم. لازم است سفر اولی‌ها در این خدمت‌ها مشارکت کنند، چون جزئی از پروسه درمان آنهاست. ما دوست داریم شما مشارکت داشته باشید، و فرهنگ کنگره را آموزش بگیرید و مسئله دیگر اینکه ما باید مسئولیت پذیر و بازیگر باشیم، تا ساختار گذشته به آرامی تغییر کند. توصیه می‌کنم در ماه رمضان روزه بگیرید و سی‌دی آتوفاژی آقای مهندس راحت من گوش کنید، که بدانید به چه دلیل لازم است روزه بگیریم. انسان همیشه از زیاده خواهی است که آسیب می‌بیند. اما وادی چهاردهم چه می‌گوید. آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهی است. اینکه من می‌گویم کلام خود نیست بلکه فردیست در جمع بی‌کران هستی که باورش کار هر کس نیست، مگر معنای آن بداند که آن چیست. ارابه‌ها را در بیکران به حرکت درآورید که نگهبانان ماورا به آنچه در زمین می‌گذرد نیازمندند. بشکافید آنچه شکافتنی نیست، در دل سنگ بروید و ترکیب‌ها را جدا نمایید. در این پیام دنیایی از معنا وجود دارد که باید بیشتر در موردش تفکر کنیم. انسان زمانی دچار منیت می‌شود که از خود واقعیش جدا شود. در درون ما همیشه دو ندا وجود دارد یکی القای روح و دیگری القای جن، این همان من یا خداوند درون ماست. وقتی انسان به من واقعی و حقیقی خودش برسد خواسته های دیگران برایش اهمیت پیدا می‌کند، و فقط خودش را نمی‌بیند. منیت نداشتن یعنی کار درست را انجام دادن حتی اگر تصور کنیم که آن کار به ضرر ماست. در دل سنگ بروید منظور قلب انسان‌هاییست که مثل سنگ سخت شده و خالی از محبت گشته است. قلب ما با کسانی سنگ می‌شود که با آنها پیوند محبت داریم و تصور می‌کنیم که از طرف آنها پس زده شده‌ایم. ما اگر از راهنما حرف تلخی بشنویم دلگیر می‌شویم، حال اینکه کنگره هیچ چیز ندارد مگر محبت. محبت به عمل و کردار است و ما این را به وضوح در کنگره می‌بینیم. پس ما انسان‌های خوشبختی هستیم که عضوی از انجمن احیای کنگره ۶۰ هستیم. متشکرم

تایپ و ارسال: مسافر داریوش

گروه سایت نمایندگی شوشتر

 

( در ادامه شما دوستان عزیز را به تماشای تصاویری از آماده سازی اولین مراسم افطاری ماه مبارک رمضان در شعبه شوشتر دعوت میکنم )

ۀ

لژیون خدمتگزار : لژیون سوم 

راهنما : مسافر کیوان 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .