English Version
English

رمضان آموزش فرمانپذیری و فرماندهی

رمضان آموزش فرمانپذیری و فرماندهی

دهمین جلسه از دور چهل و هفتم کارگاه‌های صبحگاهی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی پارک لاله به استادی راهنمای محترم مسافر امیر، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر صادق با دستور جلسه "الهام از رمضان" پنجشنبه 17 اسفند ۱۴۰2 ساعت 06:00 صبح آغاز به کار کرد.


خلاصه سخنان استاد:
خداوند را شاکرم که این سعادت را داشتم که در خدمت شما در نمایندگی پارک لاله باشم. از نگهبان و دبیر عزیزشان هم تشکر می‌نمایم که این فرصت را در اختیار من گذاشتند.
من در طول سفر اولم به پارک لاله می آمدم و از انرژی و حس و حال اینجا برای درمان استفاده کردم و خداقوت به همه خدمت گزاران و ایجنت محترم پارک. نعمت‌هایی که در کنگره وجود دارد بسیار زیاد است و من نباید از روی آن ها بی‌تفاوت عبور کنم. یکی از این نعمت‌ها وجود پارک لاله است. امیدوارم قدردان باشیم.
ماه رمضان برای اکثر کسانی که در کنگره هستند دو مفهوم دارد. یکی قبل از ورود به کنگره و دیگری بعد از ورود. مفهوم ماه رمضان قبل از ورود من به کنگره کاملا متفاوت بود. من ارتباط خوبی با این ماه نداشتم و حتی احساس بد و ناراحتی داشتم و بجز محدودیت و عدم توانایی مصرف هیچ برداشت دیگری از ماه رمضان نداشتم.
همانطور که برای ما صورت مساله اعتیاد مشخص شد، صورت مساله رمضان هم توسط آقای مهندس شکافته و توضیح داده شد. هرچیزی اگر صورت مسئله‌اش روشن شود و من دلیل انجام دادن یا ندادن آن را متوجه شوم راحت می‌توانم آن کار را انجام دهم.



یک الهام از رمضان کشف روش دی‌اس‌تی است. این کشف در ماه رمضان توسط مهندس دژاکام صورت گرفت. به وسیله روش دی‌اس‌تی می‌توان بسیاری از مشکلات و عادت‌های بد را اصلاح نمود. دومین الهام از رمضان اثرات مفید روزه برای بدن است یعنی با اتو‌فاژی می‌توان بسیاری از مشکلات و بیماری‌های بدن انسان را اصلاح نمود. مسئله دیگری که از رمضان می‌توان الهام گرفت تزکیه نفس است. من با ورود به کنگره با تعریف نفس و خواسته‌هایش آشنا شدم و متوجه شدم چگونه باید با آن مواجه شوم و جلوی خواسته‌های نامعقول آن بایستم. در نهایت رمضان اجرای فرمانی است که توسط خداوند صادر شده و من با اجرای این فرمان، فرمان‌پذیر بودن و در نهایت فروانروا بودن را یاد می‌گیرم.
از اینکه به صحبتهای من گوش کردید متشکرم.


تایپ: مسافر حامد (لژیون نوزده نمایندگی آکادمی)
عکس: مسافر محمد (لژیون هفت نمایندگی ستارخان)
ویراستاری: رضا (لژیون چهار نمایندگی لویی پاستور)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .